bazár, predaj, inzercia, predám

Administratíva

Kategória: Administratíva

Hľadám prácu v oblasti jednoduché, podvojné účtovníctvo a mzdy. Pracujem v programe ALFA+,OMEGA a mzdy OLYMP a MRP. Aj externe.
Administratíva
Podobné inzeráty
Poľsky hovoriaci administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka na komunikáciu so živnostníkmi z Poľska. Jazyk treba ovládať aspoň komunikatívne slovom aj písmom. Pracuje sa v priestoroch kancelárie priamo v Prešove. Pracovná doba je od po-pia od 8:00-16:00. Čo bude náplňou Vašej práce: -aktívne hľadanie nových pracovníkov z Poľska na rôzne stavebné práce -administratíva od začatia práce živnostníka až po ukončenie spolupráce -komunikácia so živnostníkmi počas trvania projektu -bežná administratíva na zaznamenávanie činnosti Mzda môže byť aj vyššia v závislosti od produktivity. Chorvátsky/Ukrajinský jazyk výhodou
Asistent, Administrativa, Brigáda
Dobrý deň, do okresnej kancelárie v Bánovciach n/Bebr a pripravovanej kancelárie v TN a PE hľadáme človeka na výpomoc. (ideálne pre absolventa alebo študenta VŠ) Náplň práce: -administratíva -práca na tablete/PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky. -komunikácia- telefonická a mailová Všetko čo bude potrebné vedieť osobne zaučíme a zaškolíme. interný vzdelávací systém, lektor. Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci. Časovo 5-10 hodín týždenne. perspektíva kariérne rásť pokiaľ je záujem a ochota. - Mzda v čistom 300-500€ - po zaškolení a odbornom vzdelaní cca 6-12mesiacov 1000 - 1500€ Poprosím kontakovať na tel. čisle , alebo zaslať životopis na mail.
Asistent / Administratíva
Dobrý deň, do novootvorenej pobočky v TN hľadám k sebe človeka na výpomoc. Náplň práce: -administratíva -práca na PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky, word, excel -komunikácia- telefonická a mailová -pošta/korešpondecia. Všetko čo bude potrebné osobne zaučím a zaškolím Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci. Časovo 5-10 hodín týždenne. Mzda v čistom 300-400€ Poprosím vás kontakovať na telefonnom čisle uvedenom dole, ideálne zaslať životopis na mailovú adresu.
Hľadám si prácu administratíva / inžiniering
Hľadám si administratívnu prácu v oblasti stavebnictva/developmentu, v ktorej mám skúsenosti 12 rokov. Pokojne aj ako výpomoc na pár hodín denne. Prípadne externe pri vybavovaní stavebných povolení. Prosím, kontaktovať len podľa zadania, nie predaj, kozmetika, atď.
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto. Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti ✅pracovná doba Pondelok - Piatok ✅pracovný čas 08.00-16.00 Náplň práce archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači Zamestnanecké výhody a benefity ✅výhodné finančné ohodnotenie ✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa ✅práca v príjemnom kolektíve ✅výplata na čas Požiadavky na zamestnanca - vodičský preukaz - práca s počítačom - komunikatívnosť - flexibilita - anglický jazyk Platové podmienky na osobnom pohovore NÁSTUP IHNEĎ! V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu personsteelagency.sro@ Tel.č. Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Administratíva - správa krátkodobých prenájmov
Hľadáme administratívneho pracovníka do firmy zaoberajúcej sa správou krátkodobých prenájmov. Náplň práce je z 80% homeoffice. Odpisovanie na správy a e-maily, vypĺňanie štatistík, nákup tovaru, posielanie rozpisu brigádnikom... Občasná kontrola apartmánov... V prípade záujmu pošlite email so životopisom a telefónnym kontaktom na sprava.comfy@