Administratíva
Kategória:
Administratíva
Hľadám prácu v oblasti jednoduché, podvojné účtovníctvo a mzdy. Pracujem v programe ALFA+,OMEGA a mzdy OLYMP a MRP. Aj externe.
Podobné inzeráty
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka na komunikáciu so živnostníkmi z Poľska. Jazyk treba ovládať aspoň komunikatívne slovom aj písmom. Pracuje sa v priestoroch kancelárie priamo v Prešove. Pracovná doba je od po-pia od 8:00-16:00.
Čo bude náplňou Vašej práce:
-aktívne hľadanie nových pracovníkov z Poľska na rôzne stavebné práce
-administratíva od začatia práce živnostníka až po ukončenie spolupráce
-komunikácia so živnostníkmi počas trvania projektu
-bežná administratíva na zaznamenávanie činnosti
Mzda môže byť aj vyššia v závislosti od produktivity.
Chorvátsky/Ukrajinský jazyk výhodou
Dobrý deň,
do okresnej kancelárie v Bánovciach n/Bebr a pripravovanej kancelárie v TN a PE hľadáme človeka na výpomoc. (ideálne pre absolventa alebo študenta VŠ)
Náplň práce:
-administratíva
-práca na tablete/PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky.
-komunikácia- telefonická a mailová
Všetko čo bude potrebné vedieť osobne zaučíme a zaškolíme.
interný vzdelávací systém, lektor.
Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci.
Časovo 5-10 hodín týždenne. perspektíva kariérne rásť pokiaľ je záujem a ochota.
- Mzda v čistom 300-500€
- po zaškolení a odbornom vzdelaní cca 6-12mesiacov 1000 - 1500€
Poprosím kontakovať na tel. čisle , alebo zaslať životopis na mail.
Dobrý deň, do novootvorenej pobočky v TN hľadám k sebe človeka na výpomoc.
Náplň práce:
-administratíva
-práca na PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky, word, excel
-komunikácia- telefonická a mailová
-pošta/korešpondecia.
Všetko čo bude potrebné osobne zaučím a zaškolím
Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci.
Časovo 5-10 hodín týždenne.
Mzda v čistom 300-400€
Poprosím vás kontakovať na telefonnom čisle uvedenom dole, ideálne zaslať životopis na mailovú adresu.
Hľadám si administratívnu prácu v oblasti stavebnictva/developmentu, v ktorej mám skúsenosti 12 rokov. Pokojne aj ako výpomoc na pár hodín denne. Prípadne externe pri vybavovaní stavebných povolení.
Prosím, kontaktovať len podľa zadania, nie predaj, kozmetika, atď.
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto.
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
✅pracovná doba Pondelok - Piatok
✅pracovný čas 08.00-16.00
Náplň práce
archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači
Zamestnanecké výhody a benefity
✅výhodné finančné ohodnotenie
✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa
✅práca v príjemnom kolektíve
✅výplata na čas
Požiadavky na zamestnanca
- vodičský preukaz
- práca s počítačom
- komunikatívnosť
- flexibilita
- anglický jazyk
Platové podmienky
na osobnom pohovore
NÁSTUP IHNEĎ!
V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu
personsteelagency.sro@
Tel.č.
Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Hľadáme administratívneho pracovníka do firmy zaoberajúcej sa správou krátkodobých prenájmov. Náplň práce je z 80% homeoffice. Odpisovanie na správy a e-maily, vypĺňanie štatistík, nákup tovaru, posielanie rozpisu brigádnikom... Občasná kontrola apartmánov... V prípade záujmu pošlite email so životopisom a telefónnym kontaktom na sprava.comfy@