ADMINISTRATÍVNA PRACOVNÍČKA
Kategória:
Administratíva
Zabehnutá firma hľadá administratívnu pracovníčku, fakturácia, sklad, ALFA, OMEGA. Ponúkame možnosť karierného postupu na vyššiu funkciu. Vyžadujeme pracovitosť, spoľahlivosť, dôslednosť. VP-B a prax vítaná.PROSÍM LEN PÍSOMNÉ ODPOVEDE NA MAIL. NIE SMS !!!
Podobné inzeráty
Pracovníčka (administrátorka) e-shopu
Miesto práce : Levice
Druh pracovného pomeru : Polovičný úväzok
Požiadavky na zamestnanca:
- Stredoškolské vzdelanie
- Uprednostňujeme - Maďarský jazyk - Pokročilý
- Microsoft Word, Microsoft Excel - Základy
Informácie o pracovnom mieste
Administratívna práca pozostáva z 80%:
- nahrávania produktov na e-shop
- spravovanie objednávok z e-shop a v ERP systéme,
- komunikácia s klientmi e-mailom, telefonicky, FB chat,
- riešenie reklamácií a vrátenie tovaru,
- správa e-shopu.
Práca v sklade pozostáva z 20%:
- prípravy objednávok a balenia,
- spravovanie objednávok v ERP systéme
Jedná sa o mix pracovnej činnosti, kde je každý deň iný. Pokiaľ človek nemá rád stereotyp, práca je pre neho ideálna.
Stručná charakteristika spoločnosti : Predaj osobných ochranných pracovných pomôcok
Životopisy posielať na e-mail: primeeuropesro@
Hľadám prácu v administratíve, obchodnej činnosti, zákazníckej podpore, prípadne vedenie e-shopu. Mám dlhoročné rôznorodé pracovné skúsenosti, ovládam plynule taliansky jazyk.
Lokalita Galanta, Trnava, Senec, Bratislava, Nitra
Do našej spoločnosti príjmeme administratívnu pracovníčku na TPP. Sme dopravná spoločnosť zaoberajúca sa medzinárodnou kamiónovou prepravou.
Požadujeme:
-anglický alebo nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
-vodičský preukaz skupiny B (pozitívny vzťah k šoférovaniu)
-práca s PC
Mzda dohodou.
Miesto výkonu práce:SK-906 37,Sološnica
Životopis poprosíme posielať mailom na: kancelaria@
Do stabilnej logistickej spoločnosti hľadáme kolegynku na pozíciu administratívnej pracovníčky, mzda 800-2000 EUR podľa skúseností a potenciálu, nástup do zamestnania - dohodou
Hľadám prácu na TPP od 1.9.2023 ako administratívna pracovníčka, fakturantka atď. Skúsenosti mám, v prípade záujmu prepošlem životopis.Pracovná doba ideálne od 6:30/7:00 - 14:30/15:00.
Ponúkame miesto administratívnej pracovníčky pre niekoho, kto sa chce realizovať a k práci bude pristupovať s úprimným záujmom a nadšením. Oceníme samostatnosť a flexibilitu.
Náplň práce:
- príprava a spracovanie podkladov podľa zadania,
- administratívne práce,
- práca s PC - Word a Excel,
- komunikácia s obch. partnermi a úradmi
- pravidelné reporty o stave zverených úloh.
Miesto výkonu práce Michalovce
Životopis zaslať na mailovú adresu:
betamaxx@