ADMINISTRATÍVNE práce - angličtina
Kategória:
Administratíva
Ak máš prax v nákupe je to výhodou, nie však podmienkou.
Dôležité sú tvoje jazykové schopnosti - aktívna angličtina.
Ide o administratívne práce v oblasti nákupu.
Miesto výkonu ILAVA
Možný nástup IHNEĎ
Mzda: od 1000 €/mesiac
Kontakt:
Dôležité sú tvoje jazykové schopnosti - aktívna angličtina.
Ide o administratívne práce v oblasti nákupu.
Miesto výkonu ILAVA
Možný nástup IHNEĎ
Mzda: od 1000 €/mesiac
Kontakt:
Podobné inzeráty
Ak máš prax v nákupe je to výhodou, nie však podmienkou.
Dôležité sú tvoje jazykové schopnosti - aktívna angličtina.
Ide o administratívne práce v oblasti nákupu.
Miesto výkonu ILAVA
Možný nástup IHNEĎ
Mzda: od 1000 €/mesiac
Kontakt:
mail: peopablesro@
Ak máš prax v nákupe je to výhodou, nie však podmienkou.
Dôležité sú tvoje jazykové schopnosti - aktívna angličtina.
Ide o administratívne práce v oblasti nákupu.
Miesto výkonu ILAVA
Možný nástup IHNEĎ
Mzda: od 1000 €/mesiac
Kontakt:
mail: peopablesro@
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne
- vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine
- objednávky tovaru a preberanie tovaru
- skladové hospodárstvo
- objednávkový systém stravníkov
- tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny
- zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne
- kontrola čistoty na pracovisku
- práca s registračnou pokladnicou
- bežné administratívne práce
- doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce
- stravovanie zdarma - raňajky, obedy
- vianočný večierok
- vianočný balíček
Plat : 1000€
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA, AJ SAMOSTATNÉ PÓSOBIACÍCH REALITNÝCH MAKLÉROV.
Naplň práce:
Administratívne úkony, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony
- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce -PREŠOV, Košice.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA REALITNEJ KANCELÁRII- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA.
Naplň práce:
Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony.
PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii,
aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom
- návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia
- stretnutie s klientmi
- prehliadky so záujemcami
- aktívne sledovanie realitného trhu.
- motivujúci provízny systém
- poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu?
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme.
Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Po zaškolení sa pracuje pol mesiaca z domu a pol mesiaca v kancelárii. Nie je možné pracovať celý mesiac iba z domu.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Plat:
900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/
Nástup: dohodou
Požiadavky:
- SŠ s maturitou
- pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť
Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, školenia
V prípade záujmu, prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@