bazár, predaj, inzercia, predám

Administratívny pracovník na 1/2 uväzok

Kategória: Administratíva

Hľadáme šikovného mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami i opravou motorových vozidiel.

POPIS PRÁCE:
* príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov
* komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov
* spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...)
* doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach
* spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu
* telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda
* plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď)

POŽIADAVKY:
* ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne
* aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve
* schopnosť pracovať s Excelom a Wordom
* otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju
* schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou!
Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme.

FINANCIE:
* Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia.

BENEFITY:
* Mladý a dynamický kolektív.
* Flexibilná pracovná doba.
* Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely.
* Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu.

Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.
Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
Administratívny pracovník na 1/2 uväzok
Podobné inzeráty
Ponuka práce administratívny pracovník
Spoločnosť Capitol a.s ponúka prácu administratívny pracovník Štúrovo,Komárno,Bratislava,Trenčín a Nové Zámky. Náplň práce vypracovávanie zmlúv,podpora obchodu. Príjem 1000€
Hľadáme práve teba Veľkosklad s prémiovým alkoholom
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. Uzávierka: 17.7.2023 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Administratívny pracovník s Anj. jazykom - aj pol. úväzok
Spoločnosť TOPNAD, a.s. hľadá administratívneho pracovníka s Anglickým jazykom (úroveň aspoň B2) pre zabezpečenie štatistických výkazov Intrastat. Práca aj na polovičný úväzok Náplň práce: - aktívna komunikácia so zákazníkmi - štatistické výkazy Intrastat - administratívné práce Znalosť colnej problematiky výhodou! Práca je možná aj z domu. Vaše životopisy zasielajte na: r.jancovic@
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Administratívny pracovník
Spoločnosť AA Logistic, s.r.o. hľadá do svojho kolektívu administratívneho pracovníka. Miesto práce 930 38 Nový Život - Tonkovce Trnavský Kraj Druh pracovného pomeru- plný úväzok Termín nástupu - ihneď Poprípade životopis zaslať na mail : sped@ Bližšie informácie na tel. čísle Nástupný plat 800€
Správa budov - administratívny pracovník / ekonóm
Spoločnosť z Vysokých Tatier ponúka prácu administrativneho pracovníka v oblasti správy bytových domov na čiastočný pracovný úväzok. Činnosť je vykonávaná na základe zákona č.182/1993 Z.z. Požadujeme skúsenosti v danej problematike. Platové ohodnotenie podľa zručností. Náplň práce: - vedenie účtovníctva domov - distribúcia zálohových predpisov a vyúčtovaní - príprava domových schôdzí - riešenie podnetov, komunikácia s vlastníkmi Možnosť práce z domu.