Administratívny pracovník-obchdný poradca poisťovne
Kategória:
Administratíva
Som majiteľom 2 obchodných miest v Bratislave a Senci.
Zaoberáme sa poisťovacou činnosťou a do svojho tímu hľadám 2 nových kolegov.
Služba pre spoločnosť Uniqa pojišťovna a.s. Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytnúť najlepšiu kvalitu produktov a služieb prostredníctvom profesionálneho, motivovaného personálu. UNIQA znamená nie len meno našej spoločnosti , ale vyjadruje aj jej kódex - dlhoročné skúsenosti, spoľahlivosť, vysoká odbornosť podporená medzinárodným know-how koncernu UNIQA.
Benefity:
perspektíva, stabilita a silné meno spoločnosti, notebook či internet k dispozícií, nadštandardné finančné ohodnotenie so vstupnou podporou so zarobkom podľa skuseností od 1300€ vyššie, bonifikačné odmeny, bezplatné zaškolenia v priestoroch 4 hviezdičkových hoteloch,možnosť učasti na zájazdoch, flexibilný pracovný čas, práca a sebarealizácia široké produktové portfólio,práca formou podnikania.
Pre osobný pohovor a zaslanie životopisu ma prosím kontaktujte na:
+42
Zaoberáme sa poisťovacou činnosťou a do svojho tímu hľadám 2 nových kolegov.
Služba pre spoločnosť Uniqa pojišťovna a.s. Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytnúť najlepšiu kvalitu produktov a služieb prostredníctvom profesionálneho, motivovaného personálu. UNIQA znamená nie len meno našej spoločnosti , ale vyjadruje aj jej kódex - dlhoročné skúsenosti, spoľahlivosť, vysoká odbornosť podporená medzinárodným know-how koncernu UNIQA.
Benefity:
perspektíva, stabilita a silné meno spoločnosti, notebook či internet k dispozícií, nadštandardné finančné ohodnotenie so vstupnou podporou so zarobkom podľa skuseností od 1300€ vyššie, bonifikačné odmeny, bezplatné zaškolenia v priestoroch 4 hviezdičkových hoteloch,možnosť učasti na zájazdoch, flexibilný pracovný čas, práca a sebarealizácia široké produktové portfólio,práca formou podnikania.
Pre osobný pohovor a zaslanie životopisu ma prosím kontaktujte na:
+42
Podobné inzeráty
Spoločnosť Capitol a.s ponúka prácu administratívny pracovník Štúrovo,Komárno,Bratislava,Trenčín a Nové Zámky.
Náplň práce vypracovávanie zmlúv,podpora obchodu.
Príjem 1000€
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 17.7.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Hľadáme šikovného mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami i opravou motorových vozidiel.
POPIS PRÁCE:
* príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov
* komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov
* spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...)
* doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach
* spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu
* telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda
* plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď)
POŽIADAVKY:
* ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne
* aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve
* schopnosť pracovať s Excelom a Wordom
* otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju
* schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou!
Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme.
FINANCIE:
* Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia.
BENEFITY:
* Mladý a dynamický kolektív.
* Flexibilná pracovná doba.
* Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely.
* Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu.
Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.
Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
Dobrý deň, hľadáme šikovných mladých ľudí na prácu pre súkromnú zdravotnú poisťovňu.
Pozícia : obchodník/obchodníčka
Zmluva : Pracovnou zmluvou je dohoda o vykonaní práce priamo so zdravotnou poisťovňou
Náplň práce : Nábor poistencov na vznik a zmenu zdravotnej poisťovne.
Mzda : Vysoká fixná odmena za každú prijatú zmluvu o vzniku/zmene zdravotnej poisťovne + motivačné objemové bonusy až do výšky 20.000 eur.
Požiadavky : SŠ vzdelanie, čistý reg. trestov
Odporúčané vlastnosti : komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
Komplet zaškolenie samozrejmosťou. Nástup možný ihneď.
Ak Vás ponuka zaujala kontaktujte ma na uvedené tel.číslo v pracovných dňoch od 10:00-16:00.
-práca v BA
-komunikáci v nemeckom jazyku s klientmi
-zmluva na TPP alebo IČO
-firemné auto
-telefon+paušal
Požiadavky: Nemecký jazyk B2
Mzda: od 2000EUR/mesiac.
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office.
Ide o prácu najmä pre ženy.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
- nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu,
- vlastné auto je výhodou.
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (08:00 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office),
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.
Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@
V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle:
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.