Administratívny pracovník - výpomoc pri projekte
Kategória:
Financie a ekonomika
Hľadám na výpomoc človeka pri rozbehnutom projekte - administratívna práca. Nenáročná práca, vhodná najmä pre študenta ekonomického smeru (nie je však podmienka) - popri škole - získavanie praxe v obore a informovanosti.
Požadované:
stredoškolské vzdelanie - maturita + vek min. 19 rokov.
Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Výpomoc - nielen NR, ale aj mestá TO, BN.
Požadované:
stredoškolské vzdelanie - maturita + vek min. 19 rokov.
Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Výpomoc - nielen NR, ale aj mestá TO, BN.
Podobné inzeráty
Našu firmu tvorí tím mladých a cieľavedomých ľudí, ktorí majú viacročné skúsenosti.
Každodenne riešime zaujímavé situácie, ktoré nastanú v logistickom svete.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) - s týmito úkonmi pomáha asistentka
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov - taktiež výpomoc asistentky
-spracovanie našej štatistiky - s pomocou asistentky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Zamestnanecké výhody, benefity
Účtovník/čka nepracuje sama, pri určitých úkonoch (zakladanie faktúr, skenovanie bločkov, zakladanie štatistík a pod.) je výpomocná asistentka.
-prispevok na šport, stravu a iné.
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, ekonomika, matematika
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac
všetko je samozrejme o vzájomnej dohode
Ak máš rád/a zaujímavú a nie nudnú prácu, tak naša firma je pre teba tá správna voľba
Sme externí účtovníci a hľadáme do nášho tímu výpomoc. Pracujeme v KROS a vieme, že nie je ľahké začať účtovať a tak radi pomôžeme. Požadujeme minimálne základné znalosti podvojného účtovníctva a ochotu pracovať. Sme ochotní sa dohodnúť aj na práci na 3 dni v týždni. Kancelárie máme v Podunajských Biskupiciach. Motivačný list a životopis prosím zasielajte na mail: rkusova@
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci.
Pozícia je zameraná na
- komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov
- poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov
- nahlasovanie poistných udalostí
- komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia
Zamestnanecké výhody a benefity
- komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností
- veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie
- kvartálne a ročné bonusy
- príspevok na poistenie seba a svoju rodinu
- flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav
- samostatnosť, zodpovednosť
Druh pracovného pomeru
- na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť
Požadované vzdelanie
- úplné stredné odborné vzdelanie
Vodičský preukaz
- skupina B - výhodou
Ostatné znalosti
- Microsoft Office 365 - základy
- práca s PC
Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu:
husarovicovae@
Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.
Dobrý deň, hľadáme kolegov/kolegyne do maldého kolektívu. Ide o prácu s ľudmi, spolupracovník sa venuje klientom a ich potrebám a službám na finančnom trhu a rieši ich s obchodnými partnermi. Viac info na pohovore. Ak si mladý a máš rád výzvy a prácu v kolektíve tak neváhaj nás kontaktovať na telefonom čísle
Plat si každý určuje sám podľa šikovnosti(300-1500EUR na začiatku)
Máš rád prácu s ľuďmi?
Chceš si zorganizovať svoj pracovný čas tak aby si mal dostatok času aj na svoj osobný život?
Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás. Do svojho obchodného tímu hľadám nových ľudí na viacero pracovných pozícií-klientsky pracovník, vedúci obchodnej skupiny.
Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou, flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity .
Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .
Ponúkame možnosť sťať sa jedným z nás.
Pracovná ponuka pre poradca klienta, klientsky pracovník počet miest 3
Asistent manažéra počet miest 1
Pracovná náplň: oslovovanie nových klientov, vypracovanie poistných zmlúv a návrhov poistenia, bežná administratíva, komunikácia s centrálou mailom či telefonicky, účasť na poraadách , vzdelávanie sa.
PLAT: FIX 500, 700 alebo 1 000 euro plus provízie najvyššie na trhu.
ZADARMO: tablet s internetom plus možnosť využívať naše kancelárie po celom SR
KARIERNY RAST každý qwartál môžeš rásť vyššie a tým mať vyššie provízie
Výhoda je že máš počas celej spolupráce následné provízie, čiže sa zobudíš a máš zarobené.