bazár, predaj, inzercia, predám

Administrátorka e-shopu / Predavačka

Kategória: Administratíva

Hľadám Administrátorka e-shopu / Predavačka
Mesto: Bardejov
-predaj oblečenia a doplnkov pre motorkárov
-starostlivosť o zákazníka, komunikácia so zákazníkom
-telefonická komunikácia so zákazníkmi
-aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov
-udržiavanie kontaktov s existujúcimi zákazníkmi
-administratívna činnosť
- inzercia
- vypracovávanie cenových ponúk
- fakturácia
- vybavovanie telefonických hovorov a mailovej korešpondencie
-reprezentatívne vystupovanie
Pracovný čas jednosmenný:
Pondelok - Piatok 8:00 - 16:30
Plat + provízia z predaja
Viac info telefonicky !!!
Administrátorka e-shopu / Predavačka
Podobné inzeráty
Pracovníčka (administrátorka) e-shopu
Pracovníčka (administrátorka) e-shopu Miesto práce : Levice Druh pracovného pomeru : Polovičný úväzok Požiadavky na zamestnanca: - Stredoškolské vzdelanie - Uprednostňujeme - Maďarský jazyk - Pokročilý - Microsoft Word, Microsoft Excel - Základy Informácie o pracovnom mieste Administratívna práca pozostáva z 80%: - nahrávania produktov na e-shop - spravovanie objednávok z e-shop a v ERP systéme, - komunikácia s klientmi e-mailom, telefonicky, FB chat, - riešenie reklamácií a vrátenie tovaru, - správa e-shopu. Práca v sklade pozostáva z 20%: - prípravy objednávok a balenia, - spravovanie objednávok v ERP systéme Jedná sa o mix pracovnej činnosti, kde je každý deň iný. Pokiaľ človek nemá rád stereotyp, práca je pre neho ideálna. Stručná charakteristika spoločnosti : Predaj osobných ochranných pracovných pomôcok Životopisy posielať na e-mail: primeeuropesro@
Taliansky hovoriaca administratívna pracovníčka
Hľadám prácu v administratíve, obchodnej činnosti, zákazníckej podpore, prípadne vedenie e-shopu. Mám dlhoročné rôznorodé pracovné skúsenosti, ovládam plynule taliansky jazyk. Lokalita Galanta, Trnava, Senec, Bratislava, Nitra
Hľadáme zamestnanca pre e-shop
Ponuka platná do zmazania. Hľadáme asistenta asistentku (pravú ruku e-shopu) Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne. Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje. Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca. Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na: manager@ Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
Brigáda + TPP
Do novootvoreného e-shopu a showroomu v Bánovciach nad Bebravou, hľadáme pracovníka/čku na pozíciu operátor, s náplňou práce : - prijem telefonických a e-mailových objednávok, - zodpovedný prístup k práci, - poskytovanie informácií o tovare - kontrola objednávok a komunikácia so zákazníkom v eshope, - administratívne a pomocné úlohy - odbavenie objednávok - prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti - samostatnosť, zodpovednosť. - Práca s PC- Microsoft Excel, Word, Outlook, PowerPoint – pokročilý Jazykové znalosti: Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni výhodou. Práca je vhodná aj pre absolventa Zamestnanecké výhody: - istota fixného platu - motivačné odmeny - osobný a kariérny rozvoj a rast - firemný mobil, notebook ... - moderné pracovné prostredie. Platové podmienky a ostatné výhody po osobnom pohovore.