bazár, predaj, inzercia, predám

Asistentka CEO - nástup ihneď - home office

Kategória: Administratíva

Pre zabehnuté a prosperujúce spoločnosti JM Bau, s.r.o. a JM Bau GmbH, so zameraním na stavebnú činnosť, pôsobiace hlavne na území nemeckej republiky, hľadám asistentku predovšetkým na administratívne práce.

Náplň práce:
- E-Mailová komunikácia
- Spracovávanie výkazov ostatných zamestnancov
- Spracovávanie prišlých faktúr
- Vystavovanie faktúr
- Komunikácia s obchodnými partnermi
- Príprava tabuliek
- Komunikácia s ekonómkou

Požiadavky:
- Znalosť nemeckého jazyka - úroveň pokročilý
- E-Mail
- MS Office (predovšetkým Word, Excel, PP)
- Komunikatívnosť
- Precíznosť
- Flexibilita
- Spoľahlivosť

Zmluvný vzťah:
Možnosť pracovať na živnosť alebo TPP (slovenská alebo nemecká firma) - podľa dohody

Odmena:
V závislosti od varianty zmluvného vzťahu


Kontakt:
Ing. Jaroslav Herc

herc.jaro@


Teším sa na spoluprácu
Asistentka CEO - nástup ihneď - home office
Podobné inzeráty
Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne? Tak ste na správnom mieste! Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí. Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy. Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou. Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu. Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra. Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás! Zamestnanecké výhody, benefity Menší "rodinný" kolektív Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup Flexibilný pracovný čas Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra) Neplatíte žiadne poplatky za licenciu Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu) Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov. Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku. Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu. Požiadavky na zamestnanca Microsofr Word, Excel - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti:3 Počet rokov praxe:3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup - obchodné zručnosti Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Vaša online asistentka
Ponúkam Vám svoje služby ako online asistentka. Ak potrebujete ušetriť čas, aby ste sa mohli plnohodnotnejšie venovať dôležitým pracovným úlohám, alebo chcete mať viac času pre Vašich blízkych, či na voľnočasové aktivity, som tu pre Vás. Služby z mojej ponuky: - správa eshopu (aktualizácia a správa produktov, email marketing, tvorba príspevkov pre sociálne siete) - zákaznícky servis (mail, telefón, messenger) - tvorba jednoduchého dizajnu (oznámenia, vizitky, letáky, bannery a iné) - gramatická a štylistická úprava textov - tvorba a úprava dokumentov - fakturácia a bežná administratíva - internetový prieskum a tvorba formulárov Mám niekoľkoročné skúsenosti ako asistentka v administratíve a tiež s prácou v eshope. Cena za hodinu mojich služieb je 5€, alebo na dohode pri náročnejších úlohách. V prípade záujmu ma kontaktujte emailom (číslo nie je platné) kajasist@
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto. Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti ✅pracovná doba Pondelok - Piatok ✅pracovný čas 08.00-16.00 Náplň práce archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači Zamestnanecké výhody a benefity ✅výhodné finančné ohodnotenie ✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa ✅práca v príjemnom kolektíve ✅výplata na čas Požiadavky na zamestnanca - vodičský preukaz - práca s počítačom - komunikatívnosť - flexibilita - anglický jazyk Platové podmienky na osobnom pohovore NÁSTUP IHNEĎ! V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu personsteelagency.sro@ Tel.č. Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Asistentka CEO
evidencia a spracovanie pošty - administratívne práce - spracovanie a párovanie platieb - spracovanie písomností - telefonická komunikácia - vedenie pokladne - príprava podkladov pre externého účtovníka - mzdová a personálna agenda žiadame uchádzačov aby posielali životopis s fotografiou!!Životopisy bez fotografie nebudú brané do úvahy.
Bardejov - administratívny pracovník - nutný poľský jazyk
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove. Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office. Ide o prácu najmä pre ženy. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU! - ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou, - nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu, - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň (08:00 - 16:00), - príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office), - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@ V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle: Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Práca na doma - virtuálna asistentka
Hľadám si prácu na doma. Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka. Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov. Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku. Teším sa na spoluprácu s Vami.