Asistent/ka manažéra
Kategória:
Administratíva
Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove ( ideálne 1.-2. ročník )
Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda)
Termín nástupu: momentálne obsadené
Mzdové podmienky: 6 EUR/hod. (s odvodovou odpočítateľnou položkou )
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: akvizícia nových klientov, telefonovanie, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Kontaktná osoba: Anton Longauer
Životopis zasielať na: longauer@
Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda)
Termín nástupu: momentálne obsadené
Mzdové podmienky: 6 EUR/hod. (s odvodovou odpočítateľnou položkou )
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: akvizícia nových klientov, telefonovanie, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Kontaktná osoba: Anton Longauer
Životopis zasielať na: longauer@
Podobné inzeráty
???? Zmeňte Spôsob, Ako Podnikáte s NAŠÍM AI Asistentom! ????
Jeden malý krok pre Vás, jeden obrovský skok pre Váš biznis! Urobte váš podnikateľský život jednoduchším s nášho novým AI asistentom!
???? Získajte svojho vlastného AI asistenta - 24/7 podpora pre Vás a Váš tím. Bez ohľadu na časové pásmo alebo pracovné hodiny - náš AI asistent je tu, aby Vám pomohol.
???? Efektívnosť a Produktivita na Steroidoch - Náš AI asistent dokáže zvládať všetky tie zdĺhavé administratívne úlohy, ktoré Vás zdržujú od toho, aby ste sa mohli sústrediť na to, čo naozaj záleží - rast Vášho podniku.
???? Profesionálny & Flexibilný - Naplánovanie stretnutí, riadenie emailovej komunikácie, zostavovanie prezentácií, sledovanie fakturácie - náš AI asistent to zvládne s ľahkosťou a profesionalitou, ktorú očakávate.
⏰ Šetrite Čas, Peniaze a Úsilie - Už žiadne hodiny strávené riešením nudnej administratívy. Náš AI asistent zaistí, že budete mať viac času na to, čo je pre Vás najdôležitejšie.
???? Investujte do Budúcnosti Vášho Podniku - S našim AI asistentom dostávate nástroj, ktorý s Vami bude rásť. Konečne služba, ktorá sa prispôsobuje Vášmu biznisu a potrebám, nie naopak.
???? Dôvera a Bezpečnosť sú našou Prioritou - Súkromie a bezpečnosť Vašich dát je pre nás kľúčové. Náš AI asistent je navrhnutý tak, aby chránil vaše dáta a zaručoval ich bezpečnosť.
Nečakajte na to, až Vás konkurencia predbehne. Buďte pionierom vo svojom odvetví s pomocou nášho AI asistenta. Teraz je ten správny čas prekvapiť svoj biznis s touto inovatívnou službou!
???? Pre viac informácií a registráciu, navštívte náš web: ????
AI asistent - budúcnosť podnikania je tu a čaká na Vás!
Ponúkam prácu asistenta/asistentky manažérky na pobočke Allianz v Bratislave.
Náplň práce:
spravovanie diára manažéra a obchodnikov
- aktívne telefonovanie
- inzercia a aktualizácia pracovných ponúk
- príprava podkladov pre personálne oddelenie
- príprava podkladov na zazmluvnenie uchádzačov
- spracovanie reportov obchodníkov (denné/týždenné/mesačné)
- príprava podkladov na porady, školenia, workshopy
- organizácia firemných teambuildingov a iných kultúrnospoločenských akcií
Zamestnanecké výhody, benefity:
- motivačné finančné ohodnotenie
- 13ty plat
- možnosť kariérneho rastu
- pracovný čas podľa dohody s nadriadeným
- práca v moderných priestoroch
- bezplatné školenia hradené spoločnosťou
- účasť na teambuildingoch
- príjemný kolektív
- možnosť sebarealizácie
požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, zodpovednosť, dochvíľnosť, ambicióznosť, zmysel pre detail
vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou.
Práca je časovo flexibilná
Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu
Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie
Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta)
Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity.
V prípade záujmu o pohovor prosím zasielať životopis na:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku
• Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení
• Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/
• Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola
• Optimalizácia nákladov na vozový park
• Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek
• Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc.
• Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov
• Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/
• Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň
• Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./
• Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/
• Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne.
• Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia.
• Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť.
Požiadavky na kandidáta:
• MS office – min mierne pokročilý
• Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí
• Logické a analytické myslenie
Zamestnanecké benefity:
• 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme
• Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne
• Finančná náhrada za stravné lístky
• Služobný mobil
Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac.
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA, AJ SAMOSTATNÉ PÓSOBIACÍCH REALITNÝCH MAKLÉROV.
Naplň práce:
Administratívne úkony, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony
- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce -PREŠOV, Košice.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA REALITNEJ KANCELÁRII- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA.
Naplň práce:
Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony.
PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii,
aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom
- návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia
- stretnutie s klientmi
- prehliadky so záujemcami
- aktívne sledovanie realitného trhu.
- motivujúci provízny systém
- poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Do nášho servisu hľadáme multifunkčnú osobu, ktorá ma rada dynamickú prácu a je zodpovedná.
Miesto výkonu práce je Malé Zálužie, pracovná doba Pondelok-Piatok, od 9-17hod.
Nejedná sa o úplne kancelársku prácu občas treba vybehnúť aj do terénu a zariadiť veci na pokyn vedúceho.
PODMIENKOU JE VODIČSKÝ PREUKAZ SK.B!
Tvoja práca v kancelárii bude spočívať v
-hľadaní áut vhodných na kúpu(za každé nájdené auto, ktoré kúpime ťa čaká provízia)
- inzercia áut na portáloch (vytvorenie inzerátu)
- pomocné práce v administratíve
Tvoja práca v teréne:
-nákupy, poslanie pošty, atď.
-fotenie áut
-keď bude potrebné ísť pre auto budeš druhým šoférom
Pokiaľ Ťa naša ponuka zaujala určite sa ozvi, nudiť sa v práci rozhodne nebudeš, naučíš sa kopec nových vecí/zaškolenie je samozrejmosťou. Nejedená sa o brigádu, ale o dlhodobú prácu na pracovný pomer.
Jediné čo vyžadujeme je chuť pracovať, svižné pracovné tempo, nebáť sa nových vecí :-)
Práca je vhodná skôr pre mužov. Všetky ostatné informácie poskytneme na osobnom pohovore, prosím kontakt výhradne telefonicky na SMS reagovať nebudeme.
Ďakujeme.