bazár, predaj, inzercia, predám

Asistent/ka manažéra

Kategória: Administratíva

Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove ( ideálne 1.-2. ročník )
Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda)
Termín nástupu: momentálne obsadené
Mzdové podmienky: 6 EUR/hod. (s odvodovou odpočítateľnou položkou )
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: akvizícia nových klientov, telefonovanie, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.

Kontaktná osoba: Anton Longauer
Životopis zasielať na: longauer@

Asistent/ka manažéra
Podobné inzeráty
Superman J. A. R. V. I. S. - umelá inteligencia k dispozícií
???? Zmeňte Spôsob, Ako Podnikáte s NAŠÍM AI Asistentom! ???? Jeden malý krok pre Vás, jeden obrovský skok pre Váš biznis! Urobte váš podnikateľský život jednoduchším s nášho novým AI asistentom! ???? Získajte svojho vlastného AI asistenta - 24/7 podpora pre Vás a Váš tím. Bez ohľadu na časové pásmo alebo pracovné hodiny - náš AI asistent je tu, aby Vám pomohol. ???? Efektívnosť a Produktivita na Steroidoch - Náš AI asistent dokáže zvládať všetky tie zdĺhavé administratívne úlohy, ktoré Vás zdržujú od toho, aby ste sa mohli sústrediť na to, čo naozaj záleží - rast Vášho podniku. ???? Profesionálny & Flexibilný - Naplánovanie stretnutí, riadenie emailovej komunikácie, zostavovanie prezentácií, sledovanie fakturácie - náš AI asistent to zvládne s ľahkosťou a profesionalitou, ktorú očakávate. ⏰ Šetrite Čas, Peniaze a Úsilie - Už žiadne hodiny strávené riešením nudnej administratívy. Náš AI asistent zaistí, že budete mať viac času na to, čo je pre Vás najdôležitejšie. ???? Investujte do Budúcnosti Vášho Podniku - S našim AI asistentom dostávate nástroj, ktorý s Vami bude rásť. Konečne služba, ktorá sa prispôsobuje Vášmu biznisu a potrebám, nie naopak. ???? Dôvera a Bezpečnosť sú našou Prioritou - Súkromie a bezpečnosť Vašich dát je pre nás kľúčové. Náš AI asistent je navrhnutý tak, aby chránil vaše dáta a zaručoval ich bezpečnosť. Nečakajte na to, až Vás konkurencia predbehne. Buďte pionierom vo svojom odvetví s pomocou nášho AI asistenta. Teraz je ten správny čas prekvapiť svoj biznis s touto inovatívnou službou! ???? Pre viac informácií a registráciu, navštívte náš web: ???? AI asistent - budúcnosť podnikania je tu a čaká na Vás!
Asistent(ka) manažérky v Allianz
Ponúkam prácu asistenta/asistentky manažérky na pobočke Allianz v Bratislave. Náplň práce: spravovanie diára manažéra a obchodnikov - aktívne telefonovanie - inzercia a aktualizácia pracovných ponúk - príprava podkladov pre personálne oddelenie - príprava podkladov na zazmluvnenie uchádzačov - spracovanie reportov obchodníkov (denné/týždenné/mesačné) - príprava podkladov na porady, školenia, workshopy - organizácia firemných teambuildingov a iných kultúrnospoločenských akcií Zamestnanecké výhody, benefity: - motivačné finančné ohodnotenie - 13ty plat - možnosť kariérneho rastu - pracovný čas podľa dohody s nadriadeným - práca v moderných priestoroch - bezplatné školenia hradené spoločnosťou - účasť na teambuildingoch - príjemný kolektív - možnosť sebarealizácie požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, zodpovednosť, dochvíľnosť, ambicióznosť, zmysel pre detail vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou. Práca je časovo flexibilná Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta) Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity. V prípade záujmu o pohovor prosím zasielať životopis na:
MANAŽÉR VOZOVÉHO PARKU / REFERENT ADMINISTRATÍVNYCH ČINNOSTÍ
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku • Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení • Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/ • Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola • Optimalizácia nákladov na vozový park • Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek • Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc. • Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov • Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/ • Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň • Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./ • Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/ • Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne. • Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia. • Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť. Požiadavky na kandidáta: • MS office – min mierne pokročilý • Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí • Logické a analytické myslenie Zamestnanecké benefity: • 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme • Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne • Finančná náhrada za stravné lístky • Služobný mobil Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac. Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností. Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
REALITNÝ ASISTENT + Realitný MAKLÉR/ KA KOŠICE,PREŠOV
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA, AJ SAMOSTATNÉ PÓSOBIACÍCH REALITNÝCH MAKLÉROV. Naplň práce: Administratívne úkony, vybavovanie telefonátov - Dohľad nad pracoviskom -Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému - Zapisovanie záznamov z porád - Príprava zmlúv - Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti - Vítanie návštev , usadenie... - Iné administratívne úkony - NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY. - KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!! MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU FIRMY. Informácie o výberovom konaní: Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email: Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor. Miesto výkonu práce -PREŠOV, Košice. Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu. Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA REALITNEJ KANCELÁRII- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
ASISTENT/ Realitný MAKLÉR/ KA  KOŠICE,PREŠOV
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA. Naplň práce: Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov - Dohľad nad pracoviskom -Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému - Zapisovanie záznamov z porád - Príprava zmlúv - Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti - Vítanie návštev , usadenie... - Iné administratívne úkony. PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii, aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom - návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia - stretnutie s klientmi - prehliadky so záujemcami - aktívne sledovanie realitného trhu. - motivujúci provízny systém - poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY. - KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!! MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU FIRMY. Informácie o výberovom konaní: Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email: Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor. Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE. Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu. Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Pomocný asistent v kancelárii vs.tipér
Do nášho servisu hľadáme multifunkčnú osobu, ktorá ma rada dynamickú prácu a je zodpovedná. Miesto výkonu práce je Malé Zálužie, pracovná doba Pondelok-Piatok, od 9-17hod. Nejedná sa o úplne kancelársku prácu občas treba vybehnúť aj do terénu a zariadiť veci na pokyn vedúceho. PODMIENKOU JE VODIČSKÝ PREUKAZ SK.B! Tvoja práca v kancelárii bude spočívať v -hľadaní áut vhodných na kúpu(za každé nájdené auto, ktoré kúpime ťa čaká provízia) - inzercia áut na portáloch (vytvorenie inzerátu) - pomocné práce v administratíve Tvoja práca v teréne: -nákupy, poslanie pošty, atď. -fotenie áut -keď bude potrebné ísť pre auto budeš druhým šoférom Pokiaľ Ťa naša ponuka zaujala určite sa ozvi, nudiť sa v práci rozhodne nebudeš, naučíš sa kopec nových vecí/zaškolenie je samozrejmosťou. Nejedená sa o brigádu, ale o dlhodobú prácu na pracovný pomer. Jediné čo vyžadujeme je chuť pracovať, svižné pracovné tempo, nebáť sa nových vecí :-) Práca je vhodná skôr pre mužov. Všetky ostatné informácie poskytneme na osobnom pohovore, prosím kontakt výhradne telefonicky na SMS reagovať nebudeme. Ďakujeme.