Asistent(ka) manažérky v Allianz
Kategória:
Administratíva
Ponúkam prácu asistenta/asistentky manažérky na pobočke Allianz v Bratislave.
Náplň práce:
spravovanie diára manažéra a obchodnikov
- aktívne telefonovanie
- inzercia a aktualizácia pracovných ponúk
- príprava podkladov pre personálne oddelenie
- príprava podkladov na zazmluvnenie uchádzačov
- spracovanie reportov obchodníkov (denné/týždenné/mesačné)
- príprava podkladov na porady, školenia, workshopy
- organizácia firemných teambuildingov a iných kultúrnospoločenských akcií
Zamestnanecké výhody, benefity:
- motivačné finančné ohodnotenie
- 13ty plat
- možnosť kariérneho rastu
- pracovný čas podľa dohody s nadriadeným
- práca v moderných priestoroch
- bezplatné školenia hradené spoločnosťou
- účasť na teambuildingoch
- príjemný kolektív
- možnosť sebarealizácie
požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, zodpovednosť, dochvíľnosť, ambicióznosť, zmysel pre detail
vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou.
Práca je časovo flexibilná
Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu
Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie
Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta)
Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity.
V prípade záujmu o pohovor prosím zasielať životopis na:
Náplň práce:
spravovanie diára manažéra a obchodnikov
- aktívne telefonovanie
- inzercia a aktualizácia pracovných ponúk
- príprava podkladov pre personálne oddelenie
- príprava podkladov na zazmluvnenie uchádzačov
- spracovanie reportov obchodníkov (denné/týždenné/mesačné)
- príprava podkladov na porady, školenia, workshopy
- organizácia firemných teambuildingov a iných kultúrnospoločenských akcií
Zamestnanecké výhody, benefity:
- motivačné finančné ohodnotenie
- 13ty plat
- možnosť kariérneho rastu
- pracovný čas podľa dohody s nadriadeným
- práca v moderných priestoroch
- bezplatné školenia hradené spoločnosťou
- účasť na teambuildingoch
- príjemný kolektív
- možnosť sebarealizácie
požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, zodpovednosť, dochvíľnosť, ambicióznosť, zmysel pre detail
vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou.
Práca je časovo flexibilná
Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu
Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie
Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta)
Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity.
V prípade záujmu o pohovor prosím zasielať životopis na:
Podobné inzeráty
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Dobrý deň,
hľadám prácu v oblasti administratívy, colno-deklaračných služieb, práca umožňujúca home-office,asistenčné práce v kancelárii... pozícia asistentky,sekretárky, manažérky(poprípade Vami ponúknutú prácu).Som flexibilná,zodpovedná,rýchlo a rada sa učím novým veciam.V prípade potreby nemám problém vycestovať na služobné cesty. Uprednostňujem prácu na TPP.
Nástup možný od 9/2023(poprípade dohodou)
Za akúkoľvek ponuku ďakujem
???? Zmeňte Spôsob, Ako Podnikáte s NAŠÍM AI Asistentom! ????
Jeden malý krok pre Vás, jeden obrovský skok pre Váš biznis! Urobte váš podnikateľský život jednoduchším s nášho novým AI asistentom!
???? Získajte svojho vlastného AI asistenta - 24/7 podpora pre Vás a Váš tím. Bez ohľadu na časové pásmo alebo pracovné hodiny - náš AI asistent je tu, aby Vám pomohol.
???? Efektívnosť a Produktivita na Steroidoch - Náš AI asistent dokáže zvládať všetky tie zdĺhavé administratívne úlohy, ktoré Vás zdržujú od toho, aby ste sa mohli sústrediť na to, čo naozaj záleží - rast Vášho podniku.
???? Profesionálny & Flexibilný - Naplánovanie stretnutí, riadenie emailovej komunikácie, zostavovanie prezentácií, sledovanie fakturácie - náš AI asistent to zvládne s ľahkosťou a profesionalitou, ktorú očakávate.
⏰ Šetrite Čas, Peniaze a Úsilie - Už žiadne hodiny strávené riešením nudnej administratívy. Náš AI asistent zaistí, že budete mať viac času na to, čo je pre Vás najdôležitejšie.
???? Investujte do Budúcnosti Vášho Podniku - S našim AI asistentom dostávate nástroj, ktorý s Vami bude rásť. Konečne služba, ktorá sa prispôsobuje Vášmu biznisu a potrebám, nie naopak.
???? Dôvera a Bezpečnosť sú našou Prioritou - Súkromie a bezpečnosť Vašich dát je pre nás kľúčové. Náš AI asistent je navrhnutý tak, aby chránil vaše dáta a zaručoval ich bezpečnosť.
Nečakajte na to, až Vás konkurencia predbehne. Buďte pionierom vo svojom odvetví s pomocou nášho AI asistenta. Teraz je ten správny čas prekvapiť svoj biznis s touto inovatívnou službou!
???? Pre viac informácií a registráciu, navštívte náš web: ????
AI asistent - budúcnosť podnikania je tu a čaká na Vás!
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA, AJ SAMOSTATNÉ PÓSOBIACÍCH REALITNÝCH MAKLÉROV.
Naplň práce:
Administratívne úkony, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony
- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce -PREŠOV, Košice.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA REALITNEJ KANCELÁRII- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA.
Naplň práce:
Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony.
PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii,
aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom
- návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia
- stretnutie s klientmi
- prehliadky so záujemcami
- aktívne sledovanie realitného trhu.
- motivujúci provízny systém
- poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Do nášho servisu hľadáme multifunkčnú osobu, ktorá ma rada dynamickú prácu a je zodpovedná.
Miesto výkonu práce je Malé Zálužie, pracovná doba Pondelok-Piatok, od 9-17hod.
Nejedná sa o úplne kancelársku prácu občas treba vybehnúť aj do terénu a zariadiť veci na pokyn vedúceho.
PODMIENKOU JE VODIČSKÝ PREUKAZ SK.B!
Tvoja práca v kancelárii bude spočívať v
-hľadaní áut vhodných na kúpu(za každé nájdené auto, ktoré kúpime ťa čaká provízia)
- inzercia áut na portáloch (vytvorenie inzerátu)
- pomocné práce v administratíve
Tvoja práca v teréne:
-nákupy, poslanie pošty, atď.
-fotenie áut
-keď bude potrebné ísť pre auto budeš druhým šoférom
Pokiaľ Ťa naša ponuka zaujala určite sa ozvi, nudiť sa v práci rozhodne nebudeš, naučíš sa kopec nových vecí/zaškolenie je samozrejmosťou. Nejedená sa o brigádu, ale o dlhodobú prácu na pracovný pomer.
Jediné čo vyžadujeme je chuť pracovať, svižné pracovné tempo, nebáť sa nových vecí :-)
Práca je vhodná skôr pre mužov. Všetky ostatné informácie poskytneme na osobnom pohovore, prosím kontakt výhradne telefonicky na SMS reagovať nebudeme.
Ďakujeme.