bazár, predaj, inzercia, predám

Asistentka s nemeckým jazykom

Kategória: Administratíva

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu hľadáme šikovného človeka, ktorý bude mať na starosti starostlivosť o našich spolupracovníkov v zahraničí. Aktívna komunikácia v Nemeckom jazykom je nutná, anglický jazyk min. úroveň A2.

Radi uvítame pozitívneho kolegu/kolegyňu, ktorej primárnou úlohou bude:
- telefonická a emailová komunikácia v nemeckom jazyku spojená s vyhľadávaním ubytovania, leteniek, trajektov a i.
- administratívne práce spojené s vedením databáz - aktívna práca s MS Excel
- príprava admin. podkladov pred vyslaním zamestnancov a subdodávateľov do krajín EÚ
- plánovanie a organizácia služobných ciest
- úzka spolupráca s manažmentom

Zamestnanecké výhody, benefity
- "homeoffice dni" podľa dohody
– nekorporátne priateľské prostredie
– otvorená, obojstranná komunikácia s vedením spoločnosti na
pravidelnej báze
– služobný mobil a PC aj na súkromné účely
– práca na atraktívnych, inovatívnych a dlhodobých projektoch
– možnosť neustáleho vzdelávania sa
– možnosť zrýchleného kariérneho postupu v porovnaní s korporátmi
– spoločné aktivity (teambuildingy)
– pitný režim a kvalitná káva na pracovisku
– relaxačná zóna
Asistentka s nemeckým jazykom
Podobné inzeráty
Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne? Tak ste na správnom mieste! Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí. Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy. Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou. Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu. Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra. Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás! Zamestnanecké výhody, benefity Menší "rodinný" kolektív Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup Flexibilný pracovný čas Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra) Neplatíte žiadne poplatky za licenciu Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu) Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov. Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku. Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu. Požiadavky na zamestnanca Microsofr Word, Excel - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti:3 Počet rokov praxe:3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup - obchodné zručnosti Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Vaša online asistentka
Ponúkam Vám svoje služby ako online asistentka. Ak potrebujete ušetriť čas, aby ste sa mohli plnohodnotnejšie venovať dôležitým pracovným úlohám, alebo chcete mať viac času pre Vašich blízkych, či na voľnočasové aktivity, som tu pre Vás. Služby z mojej ponuky: - správa eshopu (aktualizácia a správa produktov, email marketing, tvorba príspevkov pre sociálne siete) - zákaznícky servis (mail, telefón, messenger) - tvorba jednoduchého dizajnu (oznámenia, vizitky, letáky, bannery a iné) - gramatická a štylistická úprava textov - tvorba a úprava dokumentov - fakturácia a bežná administratíva - internetový prieskum a tvorba formulárov Mám niekoľkoročné skúsenosti ako asistentka v administratíve a tiež s prácou v eshope. Cena za hodinu mojich služieb je 5€, alebo na dohode pri náročnejších úlohách. V prípade záujmu ma kontaktujte emailom (číslo nie je platné) kajasist@
ASISTENT / ASISTENTKA s nemeckým jazykom - NÁSTUP IHNEĎ
Do kancelárie v Banskej Bystrici hľadáme nemčinára / nemčinárku s administratívnym zameraním. Mzda od 1200 brutto + príplatky a odmeny. Náplňou práce je zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie a komunikácia s klientmi v nemeckom jazyku. Požadujeme znalosť nemčiny na komunikatívnej úrovni a ovládanie PC (bežné veci - word, excel, mail, vyhľadávanie informácii cez google). Po zaučení možná častá práca z domu. Životopisy posielajte na paula.milatova@ telefón: Sme spoločnosť, ktorá sa špecializuje na lešenárske práce. Svojich pracovníkov vysielame do Nemecka a Švédska. viac informácii nájdete na
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto. Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti ✅pracovná doba Pondelok - Piatok ✅pracovný čas 08.00-16.00 Náplň práce archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači Zamestnanecké výhody a benefity ✅výhodné finančné ohodnotenie ✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa ✅práca v príjemnom kolektíve ✅výplata na čas Požiadavky na zamestnanca - vodičský preukaz - práca s počítačom - komunikatívnosť - flexibilita - anglický jazyk Platové podmienky na osobnom pohovore NÁSTUP IHNEĎ! V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu personsteelagency.sro@ Tel.č. Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Práca na doma - virtuálna asistentka
Hľadám si prácu na doma. Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka. Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov. Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku. Teším sa na spoluprácu s Vami.
asistentka konateľa
Do nášho kolektívu radi prijmeme všestrannú kolegyňu ktorá sa vie orientovať v základoch podvojného účtovníctva a podnikového manažmentu , rada pracuje s ľuďmi ,rozprava anglickým jazykom aspoň na úrovni A2 , ma vodičské oprávnenie B a je aktívny vodič, zvládne nejakú tu dávku stresu , ma obchodného ducha , kamaráti sa s microsoft office , a nerobí jej problém cestovať niekedy aj na rýchlo , mzda počas skúšobného obdobia základ 800 , po skúšobnom 1100 + dalsie benefity