Brigáda, privyrobenie si alebo hlavná práca
Kategória:
Financie a ekonomika
Rád komunikuješ s ľuďmi, máš užívateľskú znalosť práce s PC, hľadáš zaujímavú a rôznorodú pracovnú príležitosť? Ak áno, tak hľadáme práve teba.
Práca v obchodno-ekonomickej spoločnosti zameraná na prácu s informáciami, kontrolu existujúcich riešení, komunikáciu s klientom, a napĺňanie finančných potrieb zákazníkov s možnosťou kariérneho postupu a home office spôsobu fungovania.
Náplň práce:
-práca s PC
-komunikácia
-práca s databázami
-spracovanie žiadostí
-tvorba projektov
Výhody:
-komplexné bezplatné zaškolenie
-nástup bez skúšobnej doby
-mladý dynamický kolektív a množstvo akcií
-garantovaný kariérny rast
-možnosť home office fungovania/ online fungovania
-hlavná/vedľajšia pracovná činnosť
-vhodné aj pre absolventov stredných a vysokých škôl, či osôb na RD
-vhodné aj ako privýrobok
Pôsobenia: Pezinok, Bratislava, Trnava, Nitra a neustále rozširovanie pobočiek do ďalších miest na Slovensku.
Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na emilovú adresu: pracabrigadamk@
Následne Vás budeme kontaktovať s termínom pracovného pohovoru.
Práca v obchodno-ekonomickej spoločnosti zameraná na prácu s informáciami, kontrolu existujúcich riešení, komunikáciu s klientom, a napĺňanie finančných potrieb zákazníkov s možnosťou kariérneho postupu a home office spôsobu fungovania.
Náplň práce:
-práca s PC
-komunikácia
-práca s databázami
-spracovanie žiadostí
-tvorba projektov
Výhody:
-komplexné bezplatné zaškolenie
-nástup bez skúšobnej doby
-mladý dynamický kolektív a množstvo akcií
-garantovaný kariérny rast
-možnosť home office fungovania/ online fungovania
-hlavná/vedľajšia pracovná činnosť
-vhodné aj pre absolventov stredných a vysokých škôl, či osôb na RD
-vhodné aj ako privýrobok
Pôsobenia: Pezinok, Bratislava, Trnava, Nitra a neustále rozširovanie pobočiek do ďalších miest na Slovensku.
Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na emilovú adresu: pracabrigadamk@
Následne Vás budeme kontaktovať s termínom pracovného pohovoru.
Podobné inzeráty
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Hľadáme nového kolegu do nášho ekonomického tímu.
Náplň práce: jednoduché a podvojné účtovníctvo, práca s MRP, základné znalosti Microsoft office, práca v kolektíve.
Pracovný čas: 8hod, pri daňových uzávierkach/DPH platené nadčasy, práca na dohodu/TPP/živnosť.
Platové podmienky, budú upresnené na pracovnom pohovore.
Lokalita: Bratislava - Nové Mesto
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1500 €, okrem odvodov nemáte žiadne iné náklady
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis prosím poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Ponúkam prácu v oblasti ekonómie, účtovníctva.
Podmienky:
- VŠ ekonomická fakulta – najlepšie so zameraním na účtovníctvo
- minimálne 1 rok praxe na obdobnej pozícii
- skúsenosť s rekonštrukciami účtovníctva veľkou výhodou
- samostatnosť, kreativita, analytické myslenie
- dobré komunikačné schopnosti (príjemné vystupovanie)
- obchodný duch, skúsenosť s predajom služieb vítaná
- ochota pracovať on-line
- vlastný notebook + telefón
Náplň práce:
- učtovná a daňová agenda
- účtovanie, rekonštrukcia účtovníctva, komunikácia s daňovým úradom,
-obchodná činnosť – akvizícia nových klientov
Mzda dohodou na uvedenom telefónnom čísle alebo maile.
Pre koho je práca vhodná?
Práca je vhodná popri zamestnaní, ideálna počas MD alebo RD, brigádne
Benefity
- 13.ty plat
- Relax pass
- Bonusy/prémie
- Kariérny rast
- veľmi fexibilný pracovný čas
Nástup:
- Od 1.9.2023, prípadne dohodou
Záujemcov prosíme, aby nás kontaktovali mailom na nikol.zec@ alebo telefonicky na telefónnom čísle , kde poskytneme viac informácii o ponúkanej pracovnej pozícii.
Ponúkam prácu formou brigády popri zamestnaní/štúdiu/MD. Možnosť pracovať z domu, flexibilný pracovný čas.
Možnosť zarobiť si 500-1500€/mesačne.
Náplň práce:
- administratíva, vybavovanie telefonátov, e-mailov
Podmienky:
- ukončené stredoškolské vzdelanie
V prípade záujmu o brigádu pošlite na seba telefonický kontakt.