bazár, predaj, inzercia, predám

Business manager - práca v Bardejove

Kategória: Administratíva

Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu business manager. Práca priamo v Bardejove.

Požiadavky :
- zodpovednosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, organizačné schopnosti
- znalosť nemeckého jazyka - pokročilý (C1)
- vodičský preukaz "B" - vítaný
Mzdové podmienky :
1500,00 €/mesiac brutto v skúšobnej dobe
2000,00 €/mesiac brutto po skúšobnej dobe
Nástup : možný ihneď alebo po dohode

Kontakt : (len vážny záujem)
Životopisy zasielať : f.billy@
Business manager - práca v Bardejove
Podobné inzeráty
Business manager - práca v Bardejove
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu business manager. Práca priamo v Bardejove. Požiadavky : - zodpovednosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, organizačné schopnosti - znalosť nemeckého jazyka - pokročilý (C1) - vodičský preukaz "B" - vítaný Mzdové podmienky : 1500,00 €/mesiac brutto v skúšobnej dobe 2000,00 €/mesiac brutto po skúšobnej dobe Nástup : možný ihneď alebo po dohode Kontakt : (len vážny záujem)
Projekt. manager - práca z domu, full/part time, čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Hľadáme zamestnanca pre e-shop
Ponuka platná do zmazania. Hľadáme asistenta asistentku (pravú ruku e-shopu) Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne. Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje. Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca. Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na: manager@ Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
Bardejov - administratívny pracovník - nutný poľský jazyk
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove. Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office. Ide o prácu najmä pre ženy. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU! - ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou, - nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu, - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň (08:00 - 16:00), - príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office), - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@ V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle: Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Recruiter - náborový pracovník
Hľadáme kolegyňu/kolegu na pozíciu náborový pracovník - personalista do našej kancelárie v Bardejove. Ideálny kandidát musí byť komunikatívny a schopný zvládať viacero úloh naraz. Náplň práce: - zadávanie inzercie, aktívne vyhľadávanie a selekcia vhodných kandidátov - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - príprava postov na sociálne siete, - pracovné pohovory - zabezpečovanie včasnej obsadenosti zákaziek u pridelených klientov, - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. - výhodou sú skúsenosti v oblasti personalistiky Ponúkané výhody + stravné preplatené v plnej výške firmou + nemecký / anglický jazyk výhodou. Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Požadované vzdelanie Stredné odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Dĺžka praxe aspoň 6 mesiacov Vodičské oprávnenie: Skupina B Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi), analyzovanie a riešenie problémov, motivovanie ľudí, kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, kultivovaný písomný prejav Microsoft Excel - pokročilá Microsoft Word - pokročilá Internet - vysoká Osobnostné predpoklady cieľavedomosť komunikatívnosť pozornosť
Projekt. manažér- práca z domu, 5-8H , čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.