Business manager - práca v Bardejove
Kategória:
Administratíva
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu business manager. Práca priamo v Bardejove.
Požiadavky :
- zodpovednosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, organizačné schopnosti
- znalosť nemeckého jazyka - pokročilý (C1)
- vodičský preukaz "B" - vítaný
Mzdové podmienky :
1500,00 €/mesiac brutto v skúšobnej dobe
2000,00 €/mesiac brutto po skúšobnej dobe
Nástup : možný ihneď alebo po dohode
Kontakt : (len vážny záujem)
Životopisy zasielať : f.billy@
Požiadavky :
- zodpovednosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, organizačné schopnosti
- znalosť nemeckého jazyka - pokročilý (C1)
- vodičský preukaz "B" - vítaný
Mzdové podmienky :
1500,00 €/mesiac brutto v skúšobnej dobe
2000,00 €/mesiac brutto po skúšobnej dobe
Nástup : možný ihneď alebo po dohode
Kontakt : (len vážny záujem)
Životopisy zasielať : f.billy@
Podobné inzeráty
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu business manager. Práca priamo v Bardejove.
Požiadavky :
- zodpovednosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, organizačné schopnosti
- znalosť nemeckého jazyka - pokročilý (C1)
- vodičský preukaz "B" - vítaný
Mzdové podmienky :
1500,00 €/mesiac brutto v skúšobnej dobe
2000,00 €/mesiac brutto po skúšobnej dobe
Nástup : možný ihneď alebo po dohode
Kontakt : (len vážny záujem)
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Ponuka platná do zmazania.
Hľadáme asistenta asistentku
(pravú ruku e-shopu)
Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne.
Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje.
Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce
Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca.
Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na:
manager@
Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office.
Ide o prácu najmä pre ženy.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
- nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu,
- vlastné auto je výhodou.
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (08:00 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office),
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.
Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@
V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle:
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Hľadáme kolegyňu/kolegu na pozíciu náborový pracovník - personalista do našej kancelárie v Bardejove.
Ideálny kandidát musí byť komunikatívny a schopný zvládať viacero úloh naraz.
Náplň práce:
- zadávanie inzercie, aktívne vyhľadávanie a selekcia vhodných kandidátov
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- príprava postov na sociálne siete,
- pracovné pohovory
- zabezpečovanie včasnej obsadenosti zákaziek u pridelených klientov,
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. - výhodou sú skúsenosti v oblasti personalistiky
Ponúkané výhody
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ nemecký / anglický jazyk výhodou.
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 6 mesiacov
Vodičské oprávnenie: Skupina B
Všeobecné spôsobilosti:
komunikácia (jednanie s ľuďmi), analyzovanie a riešenie problémov,
motivovanie ľudí, kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, kultivovaný písomný prejav
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Internet - vysoká
Osobnostné predpoklady
cieľavedomosť
komunikatívnosť
pozornosť
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.