Chladič oleja
Kategória:
Motory
Predám chladič oleja zo servoriadenia. V dobrom stave, aj s hadicamy na rýchlejšiu montáž. Mal som to na jednom projekte, stíha to chladiť pohode orbitrol 80 a 100vku
Cena 30e
Rozmery na obrazku
Cena 30e
Rozmery na obrazku
Podobné inzeráty
Benzínový motor LEX 170F náhrada kópia motora HONDA GX 160, 4-takt, vzduchom chladený, ručné štartovanie, zapaľovanie TCI tranzistorové.
+ 0,6L motorový olej SAE 10W30.
Výkon motora – max. 7 KM / 5,2 kW / 3600 ot./min.
Priemer hriadeľa: 19 mm.
Celková dĺžka hriadeľa: 57 mm.
Objem motora:- 223 cm3.
Max. krútiaci moment - 17 Nm.
Štartovanie – manuálne.
Elektrické zapaľovanie tranzistorové.
Objem nádrže - 3,6 L.
Druh paliva – benzín.
Spotreba paliva – max. 2,2 L / hod.
Olej do motora: SAE 10W30.
Kapacita olejovej nádrže - 0,6 L.
Skrutka - 157 x 82 mm.
Rozmery - 405 x 450 x 443 mm.
Hmotnosť - cca 17 kg.
Keď sa pozeráte priamo na osku, smer otáčania osky je doľava - proti smeru hodinových ručičiek.
Vhodný na: generátor, vodné čerpadlo, píla, motokáru a mnoho ďalších stavebných strojov + záhradkárstvo a pod.
POZOR !
Motor je dodávaný bez oleja, preto pred prvým spustením je potrebné naliať motorový olej 10W-30 cca 0,6L.
Prvá výmena oleja sa musí uskutočniť po 8 hodinách prevádzky. Každá ďalšia výmena oleja po 25 hodinách prevádzky. Pred každým naštartovaním motora treba dodržať správnu hladinu oleja !
Bez oleja alebo pri poklese hladiny oleja motor sa vypne , nedá sa ani naštartovať, sviečka nedáva iskru - zabudovaná ochrana pred zničením motora !
V prípade záujmu NOVÁ odstredivá spojka:
135/ 19 mm s 2-mi remenicami na 2 klinové remene, cena: 90 EUR.
115/ 19mm s jednou remenicou na jeden klinový remeň, cena: 88 EUR.
NOVÝ DOKLAD + ZÁRUKA.
Dobierka, poštovné: 8 EUR.
.
Dobry den, predam tento chladic (radiator) chladiacej kvapaliny. Je navrhnuty pre dieselove motory do 25hp.
Chladic ma namontovany ventilator na 12V. Viem dodat aj spinaci element (termostaticky spinac), ktory ventilator zapina/vypina automaticky pri danych teplotach.
Vhodne na stroje ako malotraktor, generator, elektrocentrala, alebo na rozne ine, ktore su pohanane spalovacim motorom. Obzvlast sa hodi k stvorkolesovym cinskym traktorom, ako su Zubr, Scout, Kentavr, Forte...
Mozem poslat kurierom.
Predam mosadzne kontrolky - mierky oleja, pripadne inej tekutiny, dĺžka 155 mm, pripojenie na závity, v pripade zaujmu zaslem na dobierku 20 eur za obe
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 530e, s elektrickym startom 590e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
NovýSPAĽOVACÍ MOTOR GX160
+ OLEJ SAE 30
MOTOR VYBAVENÝ HRIADEĽOM 19 MM ++ Snímač oleja, ak je stav oleja príliš malý, motor zhasne alebo sa nenaštartuje!
+ Olej pre príchod SEA 30 0,6l
+ VSTAVANÝ PAPIEROVÝ FILTER + SPPONGE filter (potrebný na prácu na stavenisku v prachu)
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.