bazár, predaj, inzercia, predám

Chránená dielňa ponúka pracovné miesto

Kategória: Administratíva

Chránená dielňa - vydavateľstvo elektronických kníh ponúka možnosť zamestnania na trvalý pracovný pomer v oblasti administratívnych prác / polygrafia
V súčasnosti 2 voľné pozície
Podmienky: okolie Nových Zámkov a znížená pracovná schopnosť na úrovni plného invalidného dôchodku Pre bližšie info. volajte
Chránená dielňa ponúka pracovné miesto
Podobné inzeráty
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Asistent / asistentka - Bratislava
Miesto práce: Bratislava – na čiastočný pracovný úväzok – nástup ihneď možný Ako rakúska rodinná firma s dlhoročnou skúsenosťou s upratovaním budov a domácností sme si vybudovali veľmi spokojnú základňu zákazníkov, ktorí sa spoliehajú na naše služby. Pre našu kanceláriu v Bratislave hľadáme k čo najskoršiemu dátumu nástupu - asistenta/asistentku čiastočný pracovný úväzok – miesto práce: Bratislava Vaše úlohy - Pracujete v kancelárii v Bratislave a vediete pracovné pohovory s uchádzačmi. Objem práce - Na začiatku 15 hodín týždenne (neskôr aj viac hodín). Ponúkame - 700,00 € v hrubom/mesiac Máte záujem? Tešíme sa na Vašu žiadosť o prijatie, ktorú prosíme poslať so životopisom na adresu: christian.benz@ Váš tím HeldenKind HeldenKind Facility Service - Kristina Benz Pilzgasse 11/3 1210 Wien Österreich christian.benz@
Pomocný asistent v kancelárii vs.tipér
Do nášho servisu hľadáme multifunkčnú osobu, ktorá ma rada dynamickú prácu a je zodpovedná. Miesto výkonu práce je Malé Zálužie, pracovná doba Pondelok-Piatok, od 9-17hod. Nejedná sa o úplne kancelársku prácu občas treba vybehnúť aj do terénu a zariadiť veci na pokyn vedúceho. PODMIENKOU JE VODIČSKÝ PREUKAZ SK.B! Tvoja práca v kancelárii bude spočívať v -hľadaní áut vhodných na kúpu(za každé nájdené auto, ktoré kúpime ťa čaká provízia) - inzercia áut na portáloch (vytvorenie inzerátu) - pomocné práce v administratíve Tvoja práca v teréne: -nákupy, poslanie pošty, atď. -fotenie áut -keď bude potrebné ísť pre auto budeš druhým šoférom Pokiaľ Ťa naša ponuka zaujala určite sa ozvi, nudiť sa v práci rozhodne nebudeš, naučíš sa kopec nových vecí/zaškolenie je samozrejmosťou. Nejedená sa o brigádu, ale o dlhodobú prácu na pracovný pomer. Jediné čo vyžadujeme je chuť pracovať, svižné pracovné tempo, nebáť sa nových vecí :-) Práca je vhodná skôr pre mužov. Všetky ostatné informácie poskytneme na osobnom pohovore, prosím kontakt výhradne telefonicky na SMS reagovať nebudeme. Ďakujeme.
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto. Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti ✅pracovná doba Pondelok - Piatok ✅pracovný čas 08.00-16.00 Náplň práce archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači Zamestnanecké výhody a benefity ✅výhodné finančné ohodnotenie ✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa ✅práca v príjemnom kolektíve ✅výplata na čas Požiadavky na zamestnanca - vodičský preukaz - práca s počítačom - komunikatívnosť - flexibilita - anglický jazyk Platové podmienky na osobnom pohovore NÁSTUP IHNEĎ! V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu personsteelagency.sro@ Tel.č. Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Učiteľ si hľadá zamestnanie
Učiteľ si hľadá pracovné uplatnenie aj mimo svojej profesie. Som špeciálny pedagóg, pedagogika ment.postihnutých.Mám záujem o pracovné miesta v mestách Banská Bystrica, alebo Zvolen a okolie do 50 km.
ADMINISTRATÍVNY REFERENT/ pol mesiaca možná práca z domu
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu? Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Po zaškolení sa pracuje pol mesiaca z domu a pol mesiaca v kancelárii. Nie je možné pracovať celý mesiac iba z domu. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Plat: 900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/ Nástup: dohodou Požiadavky: - SŠ s maturitou - pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa - spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, školenia V prípade záujmu, prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@