Chránená dielňa ponúka pracovné miesto
Kategória:
Administratíva
Chránená dielňa - vydavateľstvo elektronických kníh ponúka možnosť zamestnania na trvalý pracovný pomer v oblasti administratívnych prác / polygrafia
V súčasnosti 2 voľné pozície
Podmienky: okolie Nových Zámkov a znížená pracovná schopnosť na úrovni plného invalidného dôchodku Pre bližšie info. volajte
V súčasnosti 2 voľné pozície
Podmienky: okolie Nových Zámkov a znížená pracovná schopnosť na úrovni plného invalidného dôchodku Pre bližšie info. volajte
Podobné inzeráty
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Miesto práce: Bratislava – na čiastočný pracovný úväzok – nástup ihneď možný
Ako rakúska rodinná firma s dlhoročnou skúsenosťou s upratovaním budov a domácností sme si vybudovali veľmi spokojnú základňu zákazníkov, ktorí sa spoliehajú na naše služby.
Pre našu kanceláriu v Bratislave hľadáme k čo najskoršiemu dátumu nástupu
- asistenta/asistentku
čiastočný pracovný úväzok – miesto práce: Bratislava
Vaše úlohy
- Pracujete v kancelárii v Bratislave a vediete pracovné pohovory s uchádzačmi.
Objem práce
- Na začiatku 15 hodín týždenne (neskôr aj viac hodín).
Ponúkame
- 700,00 € v hrubom/mesiac
Máte záujem?
Tešíme sa na Vašu žiadosť o prijatie, ktorú prosíme poslať so životopisom na adresu: christian.benz@
Váš tím HeldenKind
HeldenKind Facility Service - Kristina Benz Pilzgasse 11/3
1210 Wien
Österreich
christian.benz@
Do nášho servisu hľadáme multifunkčnú osobu, ktorá ma rada dynamickú prácu a je zodpovedná.
Miesto výkonu práce je Malé Zálužie, pracovná doba Pondelok-Piatok, od 9-17hod.
Nejedná sa o úplne kancelársku prácu občas treba vybehnúť aj do terénu a zariadiť veci na pokyn vedúceho.
PODMIENKOU JE VODIČSKÝ PREUKAZ SK.B!
Tvoja práca v kancelárii bude spočívať v
-hľadaní áut vhodných na kúpu(za každé nájdené auto, ktoré kúpime ťa čaká provízia)
- inzercia áut na portáloch (vytvorenie inzerátu)
- pomocné práce v administratíve
Tvoja práca v teréne:
-nákupy, poslanie pošty, atď.
-fotenie áut
-keď bude potrebné ísť pre auto budeš druhým šoférom
Pokiaľ Ťa naša ponuka zaujala určite sa ozvi, nudiť sa v práci rozhodne nebudeš, naučíš sa kopec nových vecí/zaškolenie je samozrejmosťou. Nejedená sa o brigádu, ale o dlhodobú prácu na pracovný pomer.
Jediné čo vyžadujeme je chuť pracovať, svižné pracovné tempo, nebáť sa nových vecí :-)
Práca je vhodná skôr pre mužov. Všetky ostatné informácie poskytneme na osobnom pohovore, prosím kontakt výhradne telefonicky na SMS reagovať nebudeme.
Ďakujeme.
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto.
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
✅pracovná doba Pondelok - Piatok
✅pracovný čas 08.00-16.00
Náplň práce
archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači
Zamestnanecké výhody a benefity
✅výhodné finančné ohodnotenie
✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa
✅práca v príjemnom kolektíve
✅výplata na čas
Požiadavky na zamestnanca
- vodičský preukaz
- práca s počítačom
- komunikatívnosť
- flexibilita
- anglický jazyk
Platové podmienky
na osobnom pohovore
NÁSTUP IHNEĎ!
V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu
personsteelagency.sro@
Tel.č.
Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Učiteľ si hľadá pracovné uplatnenie aj mimo svojej profesie. Som špeciálny pedagóg, pedagogika ment.postihnutých.Mám záujem o pracovné miesta v mestách Banská Bystrica, alebo Zvolen a okolie do 50 km.
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu?
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme.
Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Po zaškolení sa pracuje pol mesiaca z domu a pol mesiaca v kancelárii. Nie je možné pracovať celý mesiac iba z domu.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Plat:
900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/
Nástup: dohodou
Požiadavky:
- SŠ s maturitou
- pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť
Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, školenia
V prípade záujmu, prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@