Dispečerka Hoffer Nitra
Kategória:
Administratíva
Donášková služba Hoffer hľadá dispečerku na prevádzku v Nitre. Podmienkou je základná znalosť práce na PC a komunikatívnosť. Všetko ostatné Vás naučíme. Stravu počas pracovnej doby zabezpečíme. Plat je 5,50 €/h. Bližšie informácie Vám poskytnem e telefonicky na čísle .
Podobné inzeráty
Hľadám prácu v administratíve, obchodnej činnosti, zákazníckej podpore, prípadne vedenie e-shopu. Mám dlhoročné rôznorodé pracovné skúsenosti, ovládam plynule taliansky jazyk.
Lokalita Galanta, Trnava, Senec, Bratislava, Nitra
Do nášho tímu hľadáme šikovného, pracovitého a zodpovedného človeka so zmyslom pre tímovú prácu a dynamiku. Podmienkou je vodičský preukaz, znalosť práce v MS Word a MS Excel. Vyžaduje sa fyzická prítomnosť v kancelárii (Štefánikova Trieda 84, Nitra), avšak niektoré úkony sa budú riešiť mimo kancelárie (napríklad realizovanie obhliadok na nájomných bytoch a iné). Práca je vhodná aj pre absolventa. Ponúkaný plat je 750€ v hrubom + príspevok na stravu.
V prípade záujmu volajte na t.č. . Informácie o našej spoločnosti nájdete na stránke
Do dlhodobo zabehnutého, mladého a dynamického kolektívu, hľadám nového spolupracovníka či spolupracovníčku.
Sme medzinárodná obchodná firma, ktorá sprostredkuje riešenia na potreby a požiadavky klientov.
Voľné pracovné pozície sú pre mestá:
Trenčín
Nové Mesto nad Váhom
Bánovce nad Bebravou
Partizánske
Topoľčany
Nitra
Náplň činností:
- starostlivosť o vytvorený kmeň klientov
- aktívna komunikácia s klientmi a spoločnosťami
- osobnostný rozvoj
- pravidelné vzdelávanie
- homeoffice ( po kompletnom zaškolení možnosťou )
Platové podmienky:
- možnosť budovať až 6 zložiek príjmu od začiatku nástupu
- možnosť budovať si fixné zložky príjmu
Pre viac informácií ma kontaktujte telefonicky na:
alebo mailom na hlatky.jakub13@
Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu
Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti.
Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností.
O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra.
Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy.
Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni.
Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.