bazár, predaj, inzercia, predám

E.v. Däniken - Vesmírne lety ve starověku

Kategória: Hobby, odborné knihy

Predám prečítanú knihu od Ericha von Dänikena - Vesmírne lety ve starověku - česky.
E.v. Däniken - Vesmírne lety ve starověku
Podobné inzeráty
Anita Ganeriová - Dedičstvo staroveku
Predám knihu Dedičstvo staroveku od Anity Ganeriovej. Kniha je vo veľmi dobrom stave. Cena: 6 Eur + poštovné.
Dejiny: antika, starovek, stredovek, archeológia
1421 rok, kdy Čína objevila svět-Menzies Amerika před Kolumbem-Burland Bohové, hroby, učenci-Ceram Dějiny starověkého Egypta-Shaw Encyklopédia archeológie-Novotný Homérští hrdinové ve vzpomínkách věků Ilias, Odysseia-Homéros Mytológia-Trencsényi Mytologie starověku-Kramer Na počiatku bol Sumer-Zamarovský O přírodě-Lucretius Objevení Tróje-Zamarovský Objevy ve čtyřech světadílech-Kahlke Otázniky nad hrobmi-Souček Pěvci lásky-Catullus Prvý muž Ríma-McCulloughová Rané formy civilizace-Pečírka Sága Vikingov-Brent Sláva a pád starých Mayů-Thompson Snář-Artemidóros Staré americké civilizace-Katz Tajemství Papyru-Vránek Únos Proserpiny-Claudianus Valdivia, Objavenie najstaršej americkej kultúry-Baumann Velký obrazový atlas pravěkého člověka-Jelínek Veniec z trávy-McCulloughová Vzkříšení Olympie-Zamarovský Predám knihy o histórii, z obdobia antiky, staroveku, stredoveku a z archeológie. Všetky sú v peknom a zachovalom stave. V prípade vážneho záujmu rád pošlem podrobnejšie informácie aj detailné fotografie kníh. Pozrite aj moje ďalšie inzeráty, nájdete tam ďalšie zaujímavé knihy. Prosím NETELEFONOVAŤ !!! Odpovede prosím píšte len mailom cez kontaktný formulár telefón je neexistujúci a vymyslený!
Dějiny pravěku a starověku 1 a 2
Predám dva diely knihy dějiny pravěku a starověku - Pečírka Jan, Musílek Jan. Knižky sú v peknom stave bez poškodení. Obálky majú mierne opotrebenie ako vidieť na foto. Cena je za komplet. Osobné vyzdvihnutie je možné v Bratislave-Petržalke. Pri nákupe v minimálnej hodnote 5€ zasielam aj poštou či packetou po zaslaní peniažkov na účet (na dobierku žiaľ nezasielam). V prípade záujmu ma prosím kontaktujte mailom.
Astronómia, astrofyzika a teória relativity
Astrofyzika-Ginzburg Základy obecné teorie relativity-Kuchař Základy speciální teorie relativity-Votruba Základy astronomie a astrofyziky-Vanýsek Základy astronomie v příkladech-Široký Vesmír kolem nás-Kleczek Praktická astronómia-Minnaert Radioastronomie-Budějický Pohyb tělesa v radiálním gravitačním poli-Ungermann Gravitace, černé díry a fyzika prostoročasu-Ullmann Astronomie 1+2-Guth Co víme o hvězdách-Link Nebeská mechanika, Analytické metody-Andrle Encyklopédia astronómie-Hajduk Fyzika hviezd a vesmíru-Šolc Hvězdné atmosféry-Švestka Jak poznává astrofysika vesmír-Link Kapitoly ze speciální teorie relativity-Bartuška Kde žijeme-Havlíček Úvod do teorie relativity-Horský Zatmění a zákryty nebeských těles-Bouška Vývoj vesmíru-Novikov Obloha na dlani-Pittich Komety a meteory-Plavec Kosmická dynamika-Hruška Kozmické žiarenie-Dubinský Mechanika sluneční soustavy-Hacar Pohyb umělých družic-Volf Potulky vesmírem-Link Proměnné hvězdy-Parenago Přehled astronomie-Hlad Raketové lety a výzkum vysoké atmosféry-Link Relativistický vesmír-Horský Slnečná aktivita a zem-Mirošničenko Slunce a člověk-Kleczek Slunce a jeho vlivy na Zemi-Link Svět hvězd-Parenago Teória relativity-Sokolovskij Úvod do dejín astronómie-Druga Moderní technika v astronomii-Valníček Fyzika komet-Bouška Úvod do fyzikální kosmologie-Horský Úvod do kosmické fysiky a matematické geografie-Láska Základy astronautiky-Mišoň Základy astronómie-Müller Zpráva o vesmíru-Kopal Astronomické algoritmy pro kalkulátory-Pokorný Odhalená tajemství Slunce-Kippenhahn Fyzika hvězd a vesmíru-Šolc Fotografie hvězdné oblohy-Klepešta Ilustrovaný slovník slnečnej fyziky-Bruzek Lety do stratosféry a výzkum vysoké atmosféry-Link Astronomický a astronautický slovník-Kleczek Družice vo vesmíre-Faukner Ponúkam knihy z fyziky. Astronómia, astrofyzika a teória relativity. Sú vo veľmi peknom a zachovalom stave. Pozrite sa aj moje ostatné inzeráty, nájdete tam obdobné knihy. Vážnemu záujemcovi rád pošlem podrobnejšie informácie aj foto kníh. Prosím NETELEFONOVAŤ! Uvedené číslo je neexistujúce! Kontaktujte ma iba cez formulár na tejto stránke. Odpoviem každému. Skontrolujte si prosím aj spamovú zložku vašej schránky! Moja odpoveď môže skončiť v spame.
Odborné knihy - rôzne