bazár, predaj, inzercia, predám

Externé vedenie účtovníctva

Kategória: Administratíva

Ponúkam vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, DPH, mzdy, daň z príjmu a poradenstvo.
Externé vedenie účtovníctva
Podobné inzeráty
Samostatný mzdový účtovník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie mzdového účtovníctva, príprava personálnych podkladov, súvisiace štatistické výkazy, - organizácia vzdelávania zamestnancov, - spracovanie poistných zmlúv, - príprava bankových prevodov, - vedenie účtovníctva dlhodobého majetku, - účtovanie zverených účtovných dokladov, - spolupráca pri inventarizácii záväzkov, pohľadávok a ďalších položiek majetku spoločnosti, - spolupráca pri mesačných/ročných účtovných uzávierkach, - sledovanie zmien v účtovnej legislatíve a súvisiacich predpisoch. Zamestnanecké výhody, benefity: - flexibilný pracovný čas, - parkovacie miesto, - vzdelávanie v odbore, - vysoká miera samostatnosti. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomické Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti - samostatnosť, zodpovednosť, - systematický a precízny prístup k práci, - zmysel pre detail, - znalosť podvojného účtovníctva podmienka, - znalosť programu firmy Compeko výhoda, - predchádzajúca skúsenosť na pozícii účtovníka a mzdového účtovníka podmienka, - schopnosť pracovať samostatne. Miesto výkonu práce: Bratislava - Petržalka
Externé spracovanie účtovníctva
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva. Za kvalitou účtovania si stojíme a preto naši klienti majú PRVÝ MESIAC ÚPLNE ZDARMA. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte.
účtovnictvo
Účtovník/čka so znalosťou podvojného účtovníctva Druh pracovného pomeru - HPP, miesto výkonu práce: Turzovka. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné vedenie podvojného účtovníctva, - komunikácia s daňovým úradom, - účtovanie a kontrola došlých faktúr, - príprava a účtovanie odberateľských faktúr, - účtovanie bankových výpisov, - účtovanie interných dokladov, - kontrola a príprava daňových priznaní k DPH, - kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia, - spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti - min. 2 ročná prax v účtovníctve, - vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca - dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve - zodpovednosť, logické a analytické myslenie, - práca v programoch Omega alebo MRP K/S. Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam. Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom. Ostatné znalosti Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý OMEGA - Pokročilý životopis poslať: furdan.fmpartners@ Nástup: ASAP alebo po dohode i neskôr
Vedenie účtovníctva
Spracujem účtovníctvo jednoduché podvojné, mzdy,daňové priznania externe. Cena dohodou
Samostatný účtovník/účtovníčka
Hľadáme špecialistu v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je: - vedenie komplexnej účtovnej agendy . - spracovanie účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve okrem mzdovej agendy - práca v ekonomickom software Navision - spracovanie účtovných a daňových výkazov - zadávanie platieb - styk s finančnými a štátnymi inštitúciami - reporting (príprava podkladov pre vedenie) Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:30 od Pondelka do Piatka Plat : od 1000 Eur/mesiac + variabilná zložka mzdy do 300 Eur Konečná výška mzdy závisí od schopností kandidáta a jeho výkonu. Nástup možný ihneď. Ďalšie požiadavky: V prípade, ak spĺňate podmienky na obsadenie voľnej pracovnej pozície, neváhajte nás kontaktovať telefonicky , kariera@ alebo osobne na Rastislavovej 110 v Košiciach.
Správa budov - administratívny pracovník / ekonóm
Spoločnosť z Vysokých Tatier ponúka prácu administrativneho pracovníka v oblasti správy bytových domov na čiastočný pracovný úväzok. Činnosť je vykonávaná na základe zákona č.182/1993 Z.z. Požadujeme skúsenosti v danej problematike. Platové ohodnotenie podľa zručností. Náplň práce: - vedenie účtovníctva domov - distribúcia zálohových predpisov a vyúčtovaní - príprava domových schôdzí - riešenie podnetov, komunikácia s vlastníkmi Možnosť práce z domu.