Finančne a časovo flexibilný zdroj príjmu
Kategória:
Administratíva
Do dlhodobo zabehnutého, mladého a dynamického kolektívu, hľadám nového spolupracovníka či spolupracovníčku.
Sme medzinárodná obchodná firma, ktorá sprostredkuje riešenia na potreby a požiadavky klientov.
Voľné pracovné pozície sú pre mestá:
Trenčín
Nové Mesto nad Váhom
Bánovce nad Bebravou
Partizánske
Topoľčany
Nitra
Náplň činností:
- starostlivosť o vytvorený kmeň klientov
- aktívna komunikácia s klientmi a spoločnosťami
- osobnostný rozvoj
- pravidelné vzdelávanie
- homeoffice ( po kompletnom zaškolení možnosťou )
Platové podmienky:
- možnosť budovať až 6 zložiek príjmu od začiatku nástupu
- možnosť budovať si fixné zložky príjmu
Pre viac informácií ma kontaktujte telefonicky na:
alebo mailom na hlatky.jakub13@
Sme medzinárodná obchodná firma, ktorá sprostredkuje riešenia na potreby a požiadavky klientov.
Voľné pracovné pozície sú pre mestá:
Trenčín
Nové Mesto nad Váhom
Bánovce nad Bebravou
Partizánske
Topoľčany
Nitra
Náplň činností:
- starostlivosť o vytvorený kmeň klientov
- aktívna komunikácia s klientmi a spoločnosťami
- osobnostný rozvoj
- pravidelné vzdelávanie
- homeoffice ( po kompletnom zaškolení možnosťou )
Platové podmienky:
- možnosť budovať až 6 zložiek príjmu od začiatku nástupu
- možnosť budovať si fixné zložky príjmu
Pre viac informácií ma kontaktujte telefonicky na:
alebo mailom na hlatky.jakub13@
Podobné inzeráty
Ponúkame prácu na čiastočný úväzok. FULL HOME OFFICE RUMUNSKÝ JAZYK.
Jedná sa o administratívnu prácu na PC, na doma (v zásade nie je nutné nikam dochádzať do práce, iba prípadne na zaškolenia a semináre - párkrát do roka).
Práca spočíva v spracovaní objednávok a komunikácií s zákazníkmi v rumunskom jazyku (telefonická a e-mailová podpora) a spracovanie objednávok v našom internom systéme ktorý je iba v slovenčine.
Požiadavky :
Výborná znalosť rumunského jazyka (slovom aj písmom) a znalosť slovenského jazyka.
Samozrejme požadujeme slušný a milý prístup k zákazníkom.
Dobrá všeobecná počítačová gramotnosť.
Časovo táto práca zaberie cca. 4-6 hodín do týždňa a cez sezónu (október-december) výrazne viac.
Pracovný čas je flexibilný a viete si ho upraviť podľa vašich možností.
Ponúkame:
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- byť súčasťou stabilného tímu v silnej a dlhodobo rastúcej spoločnosti
- Firemný telefón/ntb
- Teambuildingy
- Skvelý a mladý kolektív
- Flexibilný prac. čas
- Homeoffice
V prípade záujmu môžete pracovať aj viac - viac info osobne alebo telefonicky.
Pre viac informácií nás kontaktujte prosím mailom na jutiexpres@ na túto adresu môžete poslať aj Váš životopis.
Ďakujeme Vám veľmi pekne !
Ponúkame prácu na čiastočný úväzok. FULL HOME OFFICE.
Jedná sa o administratívnu prácu na PC, na doma (v zásade nie je nutné nikam dochádzať do práce, iba prípadne na zaškolenia a semináre - párkrát do roka).
Práca spočíva v spracovaní objednávok a komunikácií s zákazníkmi v maďarskom jazyku (telefonická a e-mailová podpora) a spracovanie objednávok v našom internom systéme ktorý je iba v slovenčine.
Požiadavky :
Výborná znalosť maďarského jazyka (slovom aj písmom) a znalosť slovenského jazyka.
Samozrejme požadujeme slušný a milý prístup k zákazníkom.
Dobrá všeobecná počítačová gramotnosť.
Časovo táto práca zaberie cca. 4-6 hodín do týždňa a cez sezónu (október-december) výrazne viac.
Pracovný čas je flexibilný a viete si ho upraviť podľa vašich možností.
Ponúkame:
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- byť súčasťou stabilného tímu v silnej a dlhodobo rastúcej spoločnosti
- Firemný telefón/ntb
- Teambuildingy
- Skvelý a mladý kolektív
- Flexibilný prac. čas
- Homeoffice
V prípade záujmu môžete pracovať aj viac - viac info osobne alebo telefonicky.
Pre viac informácií nás kontaktujte prosím mailom na jutiexpres@ na túto adresu môžete aj poslať Váš životopis.
Ďakujeme veľmi pekne !
Dobrý deň,
do okresnej kancelárie v Bánovciach n/Bebr a pripravovanej kancelárie v TN a PE hľadáme človeka na výpomoc. (ideálne pre absolventa alebo študenta VŠ)
Náplň práce:
-administratíva
-práca na tablete/PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky.
-komunikácia- telefonická a mailová
Všetko čo bude potrebné vedieť osobne zaučíme a zaškolíme.
interný vzdelávací systém, lektor.
Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci.
Časovo 5-10 hodín týždenne. perspektíva kariérne rásť pokiaľ je záujem a ochota.
- Mzda v čistom 300-500€
- po zaškolení a odbornom vzdelaní cca 6-12mesiacov 1000 - 1500€
Poprosím kontakovať na tel. čisle , alebo zaslať životopis na mail.
Dobrý deň, do novootvorenej pobočky v TN hľadám k sebe človeka na výpomoc.
Náplň práce:
-administratíva
-práca na PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky, word, excel
-komunikácia- telefonická a mailová
-pošta/korešpondecia.
Všetko čo bude potrebné osobne zaučím a zaškolím
Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci.
Časovo 5-10 hodín týždenne.
Mzda v čistom 300-400€
Poprosím vás kontakovať na telefonnom čisle uvedenom dole, ideálne zaslať životopis na mailovú adresu.
Dobrý deň,
hľadám prácu ideálne v administratíve ale rada vyskúšam aj iný druh práce, ideálne na skrátený uväzok, flexibilný alebo fixný pracovný čas, práca na doma a pod. Som zodpovedná, usilovná, pracovitá, rozprávam plynule anglicky slovom aj písmom, doma optika internet , Ms office . Trenčin
Ponúkam prácu asistenta/asistentky manažérky na pobočke Allianz v Bratislave.
Náplň práce:
spravovanie diára manažéra a obchodnikov
- aktívne telefonovanie
- inzercia a aktualizácia pracovných ponúk
- príprava podkladov pre personálne oddelenie
- príprava podkladov na zazmluvnenie uchádzačov
- spracovanie reportov obchodníkov (denné/týždenné/mesačné)
- príprava podkladov na porady, školenia, workshopy
- organizácia firemných teambuildingov a iných kultúrnospoločenských akcií
Zamestnanecké výhody, benefity:
- motivačné finančné ohodnotenie
- 13ty plat
- možnosť kariérneho rastu
- pracovný čas podľa dohody s nadriadeným
- práca v moderných priestoroch
- bezplatné školenia hradené spoločnosťou
- účasť na teambuildingoch
- príjemný kolektív
- možnosť sebarealizácie
požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, zodpovednosť, dochvíľnosť, ambicióznosť, zmysel pre detail
vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou.
Práca je časovo flexibilná
Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu
Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie
Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta)
Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity.
V prípade záujmu o pohovor prosím zasielať životopis na: