Finančné poradenstvo
Kategória:
Financie a ekonomika
Volám sa Alena Reváková a v oblasti finančníctva a poisťovníctva ponúkam možnosť ľuďom z východného Slovenska zlepšiť si svoju finančnú situáciu.
• výška príjmu je neobmedzená
• zaškolím a vysvetlím všetky potrebné informácie v tejto oblasti
• možnosť privyrobiť si aj popri zamestnaní alebo na materskej dovolenke
• žiadne vstupné poplatky
• možnosť pracovať aj z domu alebo z kancelárie
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu ma neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: alebo na mailovom kontakte: revakova@
• výška príjmu je neobmedzená
• zaškolím a vysvetlím všetky potrebné informácie v tejto oblasti
• možnosť privyrobiť si aj popri zamestnaní alebo na materskej dovolenke
• žiadne vstupné poplatky
• možnosť pracovať aj z domu alebo z kancelárie
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu ma neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: alebo na mailovom kontakte: revakova@
Podobné inzeráty
Hľadám ľudí, ktorí sa neboja skúsiť niečo nové, sú cieľavedomí, vytrvalí, chcú byť finančne nezávislí a mať nadštandardné príjmy.
Práca sa týka finančného poradenstva vo firme s dlhoročnými skúsenosťami a istotou.
Viac informácií poskytnem na osobnom stretnutí.
Fixný príjem min. 700 € za prvé 3 mesiace.
Prosím životopisy zasielať na mailovú adresu:
Teším sa na Vás! ☺️
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve?
Zamestnávateľ: Allianz a.s.
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu?
Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom.
TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily.
Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec.
Vašou úlohou bude:
• vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti
• ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta
• servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti
• starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov
Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line.
Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom?
• Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
• So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
• S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
• Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie
• Podmienkou je bezúhonnosť
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou
Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno
Fix 500€ +provízia z predaja.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Email:
Poskytujeme účtovné služby v jednoduchom a podvojnom účtovníctve pre SZČO a S.R.O., prípadne OZ, NO a pod.
Účtovníctvo vedieme v systéme MK-SOFT. Vykonávame:
- štandardné účtovné služby
- mzdy a styku s finančným úradom a poisťovňami.
- daňové priznania FO - typ A/B a PO
- optimalizáciu daňového základu
- podnikateľské poradenstvo a finančné sprostredkovanie
Účtujeme cenu dohodou, resp. v závislosti podľa počtu účtovných položiek.
Do existujúcej pobočky v Nových Zámkoch privítame ambicióznych ľudí, ktorí hľadajú zmenu a priestor na sebarealizáciu. Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie v jednom z najlepšie platených sektorov, časovú slobodu s možnosťou kariérneho a osobného rastu.
Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom .
Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach.
Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch)
Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely.
Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€.
Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu na mail: andrea35@
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci.
Pozícia je zameraná na
- komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov
- poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov
- nahlasovanie poistných udalostí
- komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia
Zamestnanecké výhody a benefity
- komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností
- veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie
- kvartálne a ročné bonusy
- príspevok na poistenie seba a svoju rodinu
- flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav
- samostatnosť, zodpovednosť
Druh pracovného pomeru
- na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť
Požadované vzdelanie
- úplné stredné odborné vzdelanie
Vodičský preukaz
- skupina B - výhodou
Ostatné znalosti
- Microsoft Office 365 - základy
- práca s PC
Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu:
husarovicovae@
Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.