bazár, predaj, inzercia, predám

Fotografie Hradná brána , a Dvere do usadlosti z roku 1982

Kategória: Umelecké predmety

Fotografie Hradná brána , a Dvere do usadlosti z roku 1982
Autorská čiernobiela fotografia odfotená na klasický zvitkový film a vyvolaná v komore mokrým procesom na papier.
1 Hradná brána 14x22cm rám 19x29cm
2 Dvere do usadlosti 11x21cm rám 20x28cm
Cena za ks 65€
Fotografie Hradná brána , a Dvere do usadlosti z roku 1982
Podobné inzeráty
Ľudovít Feld, Vojtech Löffler
Ľudovít Feld – Košice – Múzeum autor: Ľudovít Feld technika: litografia na papieri 200/41 rozmer tlačenej plochy: 30,5 x 22,5 celkový rozmer vrátane rámu: cca 52 x 46 cm signované: L. Feld rámované v kvalitnom drevenom ráme cena: 260,- eur Ľudovít Feld – Košice – Dóm 1967 technika: litografia (200/43) materiál: papier signované: v ľavo dole L.Feld cena: 230,- eur Ľudovít Feld - Trhovníčka technika: litografia 30/4 rok: 1958 rozmer vrátane rámu: cca 32,5 x 44 cm cena: 230,- eur Jeho prvé výtvarné pokusy možno datovať do rokov 1916-1923, keď navštevoval vyššiu reálku a svoje dovtedajšie vzdelanie ukončil maturitou. Kreslenie ho učil profesor S. Oravec. V tom čase (v rokoch 1920-1925), navštevoval kresliarsko-grafickú školu Eugena Króna. Vtedy aj po prvýkrát vystavoval spoločne so spolužiakmi. Ďalšie študijné smerovanie tohto geniálneho kresliča už bolo nezvratné. V rokoch 1925-1933 študoval grafiku na Akadémii výtvarných umení v Budapešti. Jeho profesormi boli V. Olgyai Matirka a N. L. Varga. V roku 1933 po návrate do Košíc sa stal členom Kazinczyho spoločnosti a hneď sa predstavil spoločnou výstavou s Alžbetou Groszovou a Imrichom Oravcom. Ako vyštudovaný a vyprofilovaný umelec v roku 1935 založil súkromnú výtvarnú školu. Medzi jeho žiakov patrili napríklad A. Eckerdt, J. Haščák, J. Hegyessy a A. Račko. Strašný predel v živote umelca znamenala druhá svetová vojna. V roku 1944 bol deportovaný do koncentračného tábora v Osvienčime. Ľudovít Feld mal deväť súrodencov. Z celej rodiny prežil on a jeho súrodenci Ignác a Frída. Nebyť Feldovho výrazného kresliarskeho talentu, neprežil by. Priamo na príkaz neslávne známeho Dr. Mengeleho mal Ľudovít Feld portrétovať osobité typy zajatcov. Údajne išlo o ľudí, ktorí mali telesný, alebo mentálny hendikep, čím chcel Mengele vykazovať svoju brutálnu činnosť ako „očistu ľudstva“. Po ukončení druhej svetovej vojny a návrate z koncentračného tábora v roku 1946 žil Feld v Bratislave až do roku 1949. V tomto roku sa vrátil do Košíc a pôsobil vo výtvarnom spolku Svojina. Ako člen Slovenského spolku výtvarných umelcov od roku 1951 absolvoval množstvo kolektívnych výstav, naďalej učil a viedol rôzne kurzy. Pomerne veľa cestoval, zachytil rôzne typy krajín, architektúry, ale venoval sa aj figurálnej kresbe. Neskôr, keď sa jeho zdravotný stav zhoršil, venoval stále väčšiu pozornosť košickým zákutiam. Veľké súborné výstavy jeho umeleckej tvorby sa konali v roku 1973 vo Východoslovenskej galérii, v rokoch 1986 a 1989 v Krajskej organizácii Slovenského zväzu výtvarných umelcov v Košiciach. Svojou kresliarskou i grafickou precíznosťou sa zaradil nielen medzi najvýznamnejších košických, ale aj slovenských umelcov. Vojtech Löffler - Socha mladej ženy z lešteného bronzu. Výška 31 cm. Signované. Cena: 530,- eur
ANTON SUČKA - PORTRÉT ŽENY - OLEJ - ORIGINÁL - 1958
Ponúkam na predaj originálne umelecké dielo. Autorom je akademický maliar Anton Sučka. Ide o olej o rozmere 65 X 50 cm, v bielom drevenom ráme. Je to portrét ženy, presnejšie nazvaný MÁRIA CH. Signovaný vpravo dole. Namaľovaný v roku 1958. Upozorňujem, že sa samozrejme jedná o originál!!! Fotky sú reálne a urobil som ich ja. Len pre vážnych a serióznych záujemcov. Kontaktujte ma prosím mailom. Nie SMS! Prípadne volajte. Ďakujem. ↓ Anton Sučka 1931-2005 ↓ Anton Sučka sa narodil 23. januára 1931 v Okružnej pri Prešove, zomrel 27. novembra 2005 v Prešove. ↓ V rokoch 1952-1953 študoval na maliarskej prípravke u prof. Š. Matejku a I. Vysočana. Pokračoval v štúdiu na oddelení všeobecnej maľby pod vedením prof. L. Čemického a L. Gandla v rokoch 1953-1955. Na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave absolvoval špeciálku krajinárskeho maliarstva u prof. J. Mudrocha, ktorú úspešne ukončil v roku 1958. Po skončení štúdií sa natrvalo usadil v Prešove. V rokoch 1958-1959 pracoval v Okresnom dome osvety v Bardejove ako výtvarník. V rokoch 1959-1960 pôsobil ako maliar v slobodnom povolaní. V roku 1960 začína pedagogicky pôsobiť na UPJŠ v Prešove, kde ostáva až do roku 1981. V roku 1962 je zakladajúcim členom skupiny Roveň. V roku 1969 sa stáva členom ZSVU. Počas svojej tvorivej činnosti absolvoval niekoľko zahraničných ciest. Celý jeho život ako aj tvorba je však úzko zviazaná s rodným Šarišom a krásami tohto kraja. ↓ Slovenský maliar krajinár. V roku 1958 absolvoval štúdium v odbore krajinárske maliarstvo u Dezidera Millyho na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave. • V PONUKE MÁM NA PREDAJ AJ VEĽKÝ OBRAZ "ŽATVA" OD TOHTO AUTORA!!! KLIKNITE NA "VŠETKY MOJE INZERÁTY", ALEBO NA NICK ArtyQ..... Meno: ArtyQ Telefón: E-mail: artyq@ Cena: 1 800
Drevená krabica na svadobné fotografie a 32 GB USB kľúč
Personalizovaná drevená škatuľa pre svadobné fotky s 32 GB USB 3.0 kľúčom. Krabička je vhodná nielen pre fotografov, ktorí chcú reprezentatívne odovdzať svoju prácu neveste a ženíchovi, ale aj pre svadobčanov, ktorí chcú svoje spomienky pekne uchovať. Možnosť vlastného textu, mena, obrázku aj na krabičku aj na drevený USB kľúč. Výplň krabičky: drevené hobliny. Rozmer priečinku pre fotografie: 145 x 200 mm. Rozmer priečinku pre USB: 45 x 200 mm. Veľkosť: Celkové rozmery: 220 x 220 x 50 mm Drevená škatuľa na svadobné fotografie s 32 GB USB kľúčom - 30 €/ks Drevená škatuľa na svadobné fotografie bez 32 GB USB kľúčom - 16 €/ks Samostatný personalizovaný drevený 32 GB USB kľúč - 16€/ks Ak nedvíham, poprosím kontaktovať prostredníctvom SMS alebo e-mailu. Pozrite si aj moje ostatné inzeráty kliknutím na meno.
Predám obraz Elena Košuthová - Nádej 1987 ciba
Názov diela: Nádej Technika: ciba 3/5 Rok: 1987 Značenie: vpravo dole Rozmery: 13 x 18 cm nový rám Elena Košuthová 5. 3. 1938, Nyíregyháza, Maďarsko (Hungary) fotografka 1 9 8 4 - Fotografie Levice - výstava 7. ročník medzinárodný fotografický festival s názvom Dni fotografie v Leviciach 2014 8. ročník medzinárodného fotografického festivalu Dni fotografie v Leviciach 2015 11. ročník medzinárodného fotografického festivalu Dni fotografie v Leviciach 2018 ZLATÝ ONYX Levice - Výber z návrhov Jána Čalovka 2020 Cibachrome (1960 - dodnes) Kdesi na konci histórie toho, čo sa dá označiť za klasickú (dnes myslíme nedigitálnu, čiže chemickú) fotografiu, je cibachrome. V časoch, keď sa k slovu prihlásila fotografia farebná, existovali popri sebe dva druhy farebného filmového materiálu. Negatívny – vulgo „farebný film“ a pozitívny vulgo „diapozitív“. Určite si ešte mnohí pamätajú, aké populárne bolo premietanie diapozitívov - no nie digitálnym projektorom, ale svetlom (väčšinou halogénovej) výkonnej žiarovky cez objektív na plátno alebo hoci aj na bielu stenu, čo sa nezriedka premenilo na malú spoločenskú udalosť. Obraz na diapozitíve disponoval viacerými kvalitami - farebne zodpovedal reálnemu obrazu - červená bola červená, zelená zelená a modrá modrá, čo diapozitívy predurčovalo aj pre komerčné využitie. Obraz bol kvalitnejší, farby predvídateľnejšie a ostrosť týchto materiálov bola v porovnaní s farebnými filmami veľmi vysoká.
Obraz od Cyprián Majerník.
Predám obraz od Cypriana Majeríka ,gvaš s figurálnou kompozíciou . bližšie informácie a fotografie poskytnem iba vážnym záujemcom po tel obhliadka možná každý deň od 8:00 hod do 12:00 hod v Závadke nad Hronom . Narodil sa 24. 11. 1909 vo Veľkých Kostoľanoch, zomrel 4. 7. 1945 v Prahe. V rokoch 1926 – 1931 študoval na Akadémii výtvarných umení v Prahe (prof. Loukota, prof. Obrovský). Po skončení štúdia zostal žiť v Prahe. Koncom roka 1931 odišiel na študijný pobyt do Paríža, odkiaľ sa vrátil v polovici roka 1932. V roku 1935 mal prvú samostatnú výstavu v priestoroch Elánu a v roku 1940 druhú, počas života poslednú, samostatnú výstavu v priestoroch Umeleckej besedy v Prahe. Od roku 1934 bol Cyprián Majerník vážne chorý, jeho zdravotný stav sa stále zhoršoval, následkom čoho sa v roku 1945 dobrovoľne vzdal života. Tvorba Cyprián Majerník je považovaný za mimoriadny fenomén slovenského maliarstva medzivojnového obdobia, ktorý mal výrazný vplyv na svojich generačných kolegov. Jeho tvorba je charakterizovaná vysoko autentickým výtvarným prejavom. Cyprián Majerník sa nesústreďoval na novátorské a originálne riešenia tvarov a foriem, ale na umelecký výraz diela, t.j. na základnú myšlienku motívu, na maliarske prerozprávanie silného príbehu. Rané diela C. Majerníka, na konci 20-tych rokov 20. storočia, boli charakteristické výraznou farebnosťou a expresívnym vyjadrením motívov, väčšinou zameraných na ženské akty, zátišia a krajinky. V prvej polovici 30-tych rokov C. Majerník rozvíjal dva okruhy tém – vidiecky život a život vo veľkomeste. V tvorbe zameranej na stvárnenie vidieka bol inšpirovaný a ovplyvnený M. Chagallom. Za základ výtvarného stvárnenia skutočnosti zvolil formu grotesky. Vlastnú predstavu slovenského vidieka stvárnil svojskou maliarskou formou. Aj zobrazenie života ľudí vo veľkomeste sa stalo v tvorbe C. Majerníka ojedinelé v slovenskom výtvarnom umení. V druhej polovici 30-tych rokov dosiahol C. Majerník zrelý výtvarný prejav. V jeho tvorbe – aj v dôsledku zdravotného stavu a politickej situácie – nastal posun smerom k motívom s existencialistickými otázkami, základom ktorých boli úzkosť, odcudzenie, snaha o únik. Vo svojich dielach vyjadroval mimoriadne empatie so zobrazovanými postavami (jazdec, tulák, cirkusant, krasojazdec, utečenec, pútnik, vojak , pierot, harlekýn atď.). Občianska vojna v Španielsku priniesla v zobrazovaní C. Majerníka nové témy – toreadora, Dona Quijota. Až do konca jeho života mali jeho diela prevažne protivojnový charakter a boli zamerané na zobrazovanie tragédie a neodvratného osudu človeka, zapríčineného mimo jeho vôle. Pri jeho druhej samostatnej výstave v roku 1940 sa dobová kritika vyjadrila, že Cyprián Majerník „nezobrazuje hmotu, ale sám život“. V prvej polovici 40-tych rokov, okrem prevažujúcich protivojnových tém, sa v jeho tvorbe vyskytujú aj diela zobrazujúce svet divadla a cirkusu.
Karol  Kállay
Módne fotografie urobené pre nemecký časopis Saison Vznik diela: šesťdesiate roky Technika - materiál: čiernobiela fotografia na papieri Rozmery: výška 24cm, šírka 18,3 cm Značenie: vzadu v strede pečiatkou – Foto:Karol Kállay vzadu hore ceruzkou: Módní fotografie „Saison“ Berlín Módne fotografie boli zverejnené v knihe -100 foto: almanach fotografií z roku 1965