Hawk HP+ (civic vti ek4/eg6)
Kategória:
Honda
Prodám nové zadní destičky hawk hp+ HB350N.496
pro Honda:
Civic VTi EG (91-95)
Civic VTi EK (95-01)
Rozměr: 89x37 / 89x35 mm
Směs HP Plus:
- trackdays, závody do vrchu
- použitelné v běžném provozu
- funguje od 37°C
- optimální prac. teplota 150-315°C
- max. teplota 425°C
Cena 140 euro včetně poštovného
Možná výměna za jiné díly b16a2 b18c6
pro Honda:
Civic VTi EG (91-95)
Civic VTi EK (95-01)
Rozměr: 89x37 / 89x35 mm
Směs HP Plus:
- trackdays, závody do vrchu
- použitelné v běžném provozu
- funguje od 37°C
- optimální prac. teplota 150-315°C
- max. teplota 425°C
Cena 140 euro včetně poštovného
Možná výměna za jiné díly b16a2 b18c6
Podobné inzeráty
Prodám nové zadní kotouče 239mm pagid 51122 určené pro vozy viz foto. (ek4,eg6,eg9 atd)
Využívané v civic Cup v UK
Dovoz UK
Cena 100 euro včetně poštovného
Šumperk
Možná výměna za jiné díly b16a2 b18c6
Predám Hondu Civic 1.8 VTI, r.v.2000,
124kw, 170 koni, 170000km.
Originalny VTI-S packet, predne hmlovky z verzie vti-s, interiér modrá alkantara z verzie vti-s, krídlo z accorda typer, číre bočné smerovky
Precalunena stropníca,
Precaluneny volant
Zrepasovana zadná naprava
Zrepasovane a opieskovane strmene
Nanovo nastiekany predný, zadny nárazník, predné blatníky,podbehy, zadné blatníky, C stĺpik, spodky dverí, vyvarena a ošetrená podlaha, auto je zbavené všetkej hrdze
Vymenene rozvody
Nová baterka
Nový olej
Nové centrálne zamykanie
Nové ťažné zariadenie zapísané v TP
Nová STK a EK
Auto sa predáva na originálnych kolesách R15 s letnými gumamy + zimné gumy na plechových diskoch, plechove disky boli opieskovane a nanovo nastriekane
Sú zapísané aj r16 za príplatok predám k autu Advan Racing RG2 R16 195/45 gumy uniroyal rainsport3, 400eur
Mam k autu aj znížené pružiny Eibach Pro kit 100eur
Cena spolu 5000eur
Predám legendarnu Hondu Civic Ek4 r.v.1997 s motorom 1,6 Vti 160 PS,Rallye Edition z ktorých bolo vyrobene len 200 kusou číslo 108 vo vynikajúcom stave bez akejkolvek hrdze.Auto je po STK (04.2023.)a po veľkom servise v Zürichu vo Švajčiarsku.2krat kľuč,central ,klíma,elekt.okna,nové pneumatiky.Auto ma naj.orig.221000 km.Auto je vo Švajčiarsku viem ho priviesť na SK.Auto je moje byvam v Zürichu a som z Prešova.Prihlasiť si už musíte sam.Kontakt prisím iba mailom.Ďakujem Martin.
Rozpredáme hondu civic sedan 6g VTI pofacelift
Komplet swap - nieje na predaj
Interier - nieje na predaj
Nápravy - niesu na predaj
Nove nárazníky predny zadny poface - 40€ ks
Karosárske diely - dohodou
Karbónová kapota 300€
Vti kolesá - 200€ plus dohoda
Mam na predaj aj kompletný šedý interier aj s lakťovkou - dohodou
D14a2 celý motor ( mierna spotreba oleja ) 150€
Napravy predná , zadna bubnová - dohodou
Pište čo potrebujete , popripade viem predaj aj karosériu VTI so swapom d14a2 a šedým interiérom + nerezovy vyfuk za 300€
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.