bazár, predaj, inzercia, predám

Hawk HP+ (civic vti ek4/eg6)

Kategória: Honda

Prodám nové zadní destičky hawk hp+ HB350N.496

pro Honda:

Civic VTi EG (91-95)

Civic VTi EK (95-01)

Rozměr: 89x37 / 89x35 mm


Směs HP Plus:

- trackdays, závody do vrchu

- použitelné v běžném provozu

- funguje od 37°C

- optimální prac. teplota 150-315°C

- max. teplota 425°C

Cena 140 euro včetně poštovného

Možná výměna za jiné díly b16a2 b18c6
Hawk HP+ (civic vti ek4/eg6)
Podobné inzeráty
Pagid zadní kotouče civic vti (ek4/eg6)
Prodám nové zadní kotouče 239mm pagid 51122 určené pro vozy viz foto. (ek4,eg6,eg9 atd) Využívané v civic Cup v UK Dovoz UK Cena 100 euro včetně poštovného Šumperk Možná výměna za jiné díly b16a2 b18c6
Honda Civic 1.8 VTI
Predám Hondu Civic 1.8 VTI, r.v.2000, 124kw, 170 koni, 170000km. Originalny VTI-S packet, predne hmlovky z verzie vti-s, interiér modrá alkantara z verzie vti-s, krídlo z accorda typer, číre bočné smerovky Precalunena stropníca, Precaluneny volant Zrepasovana zadná naprava Zrepasovane a opieskovane strmene Nanovo nastiekany predný, zadny nárazník, predné blatníky,podbehy, zadné blatníky, C stĺpik, spodky dverí, vyvarena a ošetrená podlaha, auto je zbavené všetkej hrdze Vymenene rozvody Nová baterka Nový olej Nové centrálne zamykanie Nové ťažné zariadenie zapísané v TP Nová STK a EK Auto sa predáva na originálnych kolesách R15 s letnými gumamy + zimné gumy na plechových diskoch, plechove disky boli opieskovane a nanovo nastriekane Sú zapísané aj r16 za príplatok predám k autu Advan Racing RG2 R16 195/45 gumy uniroyal rainsport3, 400eur Mam k autu aj znížené pružiny Eibach Pro kit 100eur Cena spolu 5000eur
Honda Civic Ek4 Rallye Edition 108
Predám legendarnu Hondu Civic Ek4 r.v.1997 s motorom 1,6 Vti 160 PS,Rallye Edition z ktorých bolo vyrobene len 200 kusou číslo 108 vo vynikajúcom stave bez akejkolvek hrdze.Auto je po STK (04.2023.)a po veľkom servise v Zürichu vo Švajčiarsku.2krat kľuč,central ,klíma,elekt.okna,nové pneumatiky.Auto ma naj.orig.221000 km.Auto je vo Švajčiarsku viem ho priviesť na SK.Auto je moje byvam v Zürichu a som z Prešova.Prihlasiť si už musíte sam.Kontakt prisím iba mailom.Ďakujem Martin.
Rozpredáme honda civic 6g vti
Rozpredáme hondu civic sedan 6g VTI pofacelift Komplet swap - nieje na predaj Interier - nieje na predaj Nápravy - niesu na predaj Nove nárazníky predny zadny poface - 40€ ks Karosárske diely - dohodou Karbónová kapota 300€ Vti kolesá - 200€ plus dohoda Mam na predaj aj kompletný šedý interier aj s lakťovkou - dohodou D14a2 celý motor ( mierna spotreba oleja ) 150€ Napravy predná , zadna bubnová - dohodou Pište čo potrebujete , popripade viem predaj aj karosériu VTI so swapom d14a2 a šedým interiérom + nerezovy vyfuk za 300€
Civic vti slalom, závody do vrchy
Civic 6g vti Auto vlastním asi 7rokov 1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať. Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500. Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Honda civic EK4
Mám záujem o Hondu Civic ek4 1.6vti (iba origo)