Hladam pracu pre ID
Kategória:
Administratíva
Som ID (60%), hľadám prácu, som zručná na PC, ovládam strojopis, administratívne práce. Mám pracovné skúsenosti v administratívnej práci, a pracovala som aj v stávkovej kancelárii. Mám VŠ. Práca môže byť aj na skrátený pracovný úväzok. Som spoľahlivá, presná. Miesto výkonu práce - Žiar nad Hronom a okolie, Zvolen.
Podobné inzeráty
Hľadám si vedľajšiu prácu ako privyrobenie popri hlavnému zamestnaniu. NEHĽADÁM ŽIADNE:
- predaje (kozmetiky, výživových doplnkov atď.)
- vypĺňanie dotazníkov/prieskumov/ankiet
- telefonický support (call centrá a pod.)
- poisťovníctvo ani nič, čo treba ľuďom núkať aby ste z nich mali províziu
- ani žiadne podvodné činnosti, kde si treba niečo stiahnuť/klikať/pozerať videá/naháňať lajky a pod.
Som spoľahlivá, seriózna, zodpovedná, a preto hľadám rovnako serióznu ponuku.
Čo teda hľadám? Ideálne nejakú nekomplikovanú administratívnu prácu, ktorá vám zbytočne berie čas, no je nutné ju urobiť, a zároveň ju bez problémov viete zveriť niekomu ďalšiemu.
Vyštudovala som právnickú fakultu, ale netrvám na tom, aby náplň práce bola nutne v tejto oblasti. Ovládam Word, Excel a pôsobím aj v oblasti scenáristiky, takže veľmi rada pomôžem v korektúre gramatiky či štylistiky v rámci slovenského jazyka, prípadne preložím stredne náročné texty z angličtiny do slovenčiny (napríklad titulky pod videá). Mám tiež skúsenosti s písaním článkov a pomerne kreatívnu myseľ.
Mám záujem iba o prácu, ktorú môžem robiť z domu, a ktorej vykonávanie si budem vedieť flexibilne plánovať poďla môjho času. Na určitých časových kritériách a deadlineoch sa samozrejme vieme dohodnúť.
Kontaktujte ma prosím mailom. Vopred ďakujem za vaše ponuky.
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne?
Tak ste na správnom mieste!
Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí.
Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy.
Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou.
Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu.
Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra.
Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť.
Miesto práce: Bratislava/Pezinok.
Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás!
Zamestnanecké výhody, benefity
Menší "rodinný" kolektív
Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup
Flexibilný pracovný čas
Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra)
Neplatíte žiadne poplatky za licenciu
Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu)
Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov.
Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku.
Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu.
Požiadavky na zamestnanca
Microsofr Word, Excel - Základy
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti:3
Počet rokov praxe:3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup
- obchodné zručnosti
Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Dobrý deň,
hľadám prácu v oblasti administratívy, colno-deklaračných služieb, práca umožňujúca home-office,asistenčné práce v kancelárii... pozícia asistentky,sekretárky, manažérky(poprípade Vami ponúknutú prácu).Som flexibilná,zodpovedná,rýchlo a rada sa učím novým veciam.V prípade potreby nemám problém vycestovať na služobné cesty. Uprednostňujem prácu na TPP.
Nástup možný od 9/2023(poprípade dohodou)
Za akúkoľvek ponuku ďakujem
Dobrý deň prajem.Hľadám si prácu respektíve brigádu v Košiciach,alebo v okolí Košíc.Malo by to byť niečo v administratíve,alebo niečo fyzický nenáročné keďže som plný invalid a držiteľ preukazu ŤZPs.Pre zamestnávateľa veľké výhody,keďže mi nemusí platiť odvody,alebo to môže využiť aj na získanie príspevku od úradu práce.Poprosím informovať ma iba e-mailom.Poprosim iba serióznu prácu a serióznu ponuku a nie predaj cez internet a podobné nereálne ponuky.ĎAKUJEM veľmi pekne.Marek-Košice
Dobrý deň,
Hľadám si prácu v účtovníctve ako junior účtovník, alebo zatiaľ len výpomoc do kancelárie na pár hodín doobedu alebo poobede v Prešove. Som zamestnaná, no hľadám si niečo bokom na dohodu, aby som získala skúsenosti a prax v účtovníctve.
Mam ukončenú OA a čerstvo ukončený komplexný účtovnícky kurz.
Životopis pošlem obratom.
Dobrý deň,
Hľadám prácu v oblasti administratívy, prípadne inej zaujímavej ponuky, som otvorená novým skúsenostiam a možnostiam, rada sa zaučím čokoľvek, ak by bola možnosť aj občasného HomeOfficu.
Poprosím neponúkať prácu v oblasti: poisťovníctva, rôzne MLM, kozmetika a pod.
V prípade ponuky práce pošlem samozrejme aj svoj CV.
Ďakujem.