Hľadám si prácu Junior účtovníka
Kategória:
Administratíva
Dobrý deň,
Hľadám si prácu v účtovníctve ako junior účtovník, alebo zatiaľ len výpomoc do kancelárie na pár hodín doobedu alebo poobede v Prešove. Som zamestnaná, no hľadám si niečo bokom na dohodu, aby som získala skúsenosti a prax v účtovníctve.
Mam ukončenú OA a čerstvo ukončený komplexný účtovnícky kurz.
Životopis pošlem obratom.
Hľadám si prácu v účtovníctve ako junior účtovník, alebo zatiaľ len výpomoc do kancelárie na pár hodín doobedu alebo poobede v Prešove. Som zamestnaná, no hľadám si niečo bokom na dohodu, aby som získala skúsenosti a prax v účtovníctve.
Mam ukončenú OA a čerstvo ukončený komplexný účtovnícky kurz.
Životopis pošlem obratom.
Podobné inzeráty
Príjmem účtovníčku,účtovníka na administratívne práce -90% zahraničie-evidencie dochádzky,bločky,faktúry,freistelungi-potvrdenia a iné,10%-slovensko.Požadujem zodpovednosť,samostatnosť a prax v programe Kros.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie mzdového účtovníctva, príprava personálnych podkladov, súvisiace štatistické výkazy,
- organizácia vzdelávania zamestnancov,
- spracovanie poistných zmlúv,
- príprava bankových prevodov,
- vedenie účtovníctva dlhodobého majetku,
- účtovanie zverených účtovných dokladov,
- spolupráca pri inventarizácii záväzkov, pohľadávok a ďalších položiek majetku spoločnosti,
- spolupráca pri mesačných/ročných účtovných uzávierkach,
- sledovanie zmien v účtovnej legislatíve a súvisiacich predpisoch.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- flexibilný pracovný čas,
- parkovacie miesto,
- vzdelávanie v odbore,
- vysoká miera samostatnosti.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť,
- systematický a precízny prístup k práci,
- zmysel pre detail,
- znalosť podvojného účtovníctva podmienka,
- znalosť programu firmy Compeko výhoda,
- predchádzajúca skúsenosť na pozícii účtovníka a mzdového účtovníka podmienka,
- schopnosť pracovať samostatne.
Miesto výkonu práce: Bratislava - Petržalka
Hľadám si vedľajšiu prácu ako privyrobenie popri hlavnému zamestnaniu. NEHĽADÁM ŽIADNE:
- predaje (kozmetiky, výživových doplnkov atď.)
- vypĺňanie dotazníkov/prieskumov/ankiet
- telefonický support (call centrá a pod.)
- poisťovníctvo ani nič, čo treba ľuďom núkať aby ste z nich mali províziu
- ani žiadne podvodné činnosti, kde si treba niečo stiahnuť/klikať/pozerať videá/naháňať lajky a pod.
Som spoľahlivá, seriózna, zodpovedná, a preto hľadám rovnako serióznu ponuku.
Čo teda hľadám? Ideálne nejakú nekomplikovanú administratívnu prácu, ktorá vám zbytočne berie čas, no je nutné ju urobiť, a zároveň ju bez problémov viete zveriť niekomu ďalšiemu.
Vyštudovala som právnickú fakultu, ale netrvám na tom, aby náplň práce bola nutne v tejto oblasti. Ovládam Word, Excel a pôsobím aj v oblasti scenáristiky, takže veľmi rada pomôžem v korektúre gramatiky či štylistiky v rámci slovenského jazyka, prípadne preložím stredne náročné texty z angličtiny do slovenčiny (napríklad titulky pod videá). Mám tiež skúsenosti s písaním článkov a pomerne kreatívnu myseľ.
Mám záujem iba o prácu, ktorú môžem robiť z domu, a ktorej vykonávanie si budem vedieť flexibilne plánovať poďla môjho času. Na určitých časových kritériách a deadlineoch sa samozrejme vieme dohodnúť.
Kontaktujte ma prosím mailom. Vopred ďakujem za vaše ponuky.
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne?
Tak ste na správnom mieste!
Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí.
Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy.
Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou.
Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu.
Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra.
Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť.
Miesto práce: Bratislava/Pezinok.
Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás!
Zamestnanecké výhody, benefity
Menší "rodinný" kolektív
Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup
Flexibilný pracovný čas
Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra)
Neplatíte žiadne poplatky za licenciu
Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu)
Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov.
Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku.
Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu.
Požiadavky na zamestnanca
Microsofr Word, Excel - Základy
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti:3
Počet rokov praxe:3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup
- obchodné zručnosti
Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Hľadám učtovníka/čku na administratívnu a archiváčnú prácu na 4 hod do týždňa. V poobednych alebo večerných hodinách.
mepelin@
Nástup 1.8.23
Dobrý deň,
hľadám prácu v oblasti administratívy, colno-deklaračných služieb, práca umožňujúca home-office,asistenčné práce v kancelárii... pozícia asistentky,sekretárky, manažérky(poprípade Vami ponúknutú prácu).Som flexibilná,zodpovedná,rýchlo a rada sa učím novým veciam.V prípade potreby nemám problém vycestovať na služobné cesty. Uprednostňujem prácu na TPP.
Nástup možný od 9/2023(poprípade dohodou)
Za akúkoľvek ponuku ďakujem