bazár, predaj, inzercia, predám

Hľadáme zamestnanca pre e-shop

Kategória: Administratíva

Ponuka platná do zmazania.

Hľadáme asistenta asistentku
(pravú ruku e-shopu)

Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne.
Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje.
Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce
Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca.

Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na:

manager@

Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
Hľadáme zamestnanca pre e-shop
Podobné inzeráty
Pracovníčka (administrátorka) e-shopu
Pracovníčka (administrátorka) e-shopu Miesto práce : Levice Druh pracovného pomeru : Polovičný úväzok Požiadavky na zamestnanca: - Stredoškolské vzdelanie - Uprednostňujeme - Maďarský jazyk - Pokročilý - Microsoft Word, Microsoft Excel - Základy Informácie o pracovnom mieste Administratívna práca pozostáva z 80%: - nahrávania produktov na e-shop - spravovanie objednávok z e-shop a v ERP systéme, - komunikácia s klientmi e-mailom, telefonicky, FB chat, - riešenie reklamácií a vrátenie tovaru, - správa e-shopu. Práca v sklade pozostáva z 20%: - prípravy objednávok a balenia, - spravovanie objednávok v ERP systéme Jedná sa o mix pracovnej činnosti, kde je každý deň iný. Pokiaľ človek nemá rád stereotyp, práca je pre neho ideálna. Stručná charakteristika spoločnosti : Predaj osobných ochranných pracovných pomôcok Životopisy posielať na e-mail: primeeuropesro@
Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne? Tak ste na správnom mieste! Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí. Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy. Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou. Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu. Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra. Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás! Zamestnanecké výhody, benefity Menší "rodinný" kolektív Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup Flexibilný pracovný čas Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra) Neplatíte žiadne poplatky za licenciu Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu) Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov. Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku. Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu. Požiadavky na zamestnanca Microsofr Word, Excel - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti:3 Počet rokov praxe:3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup - obchodné zručnosti Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Administratívny pracovník na zastupovanie počas dovoleniek
Ponúkame brigádu na 2mesiace v oblasti administratívy (august,september) - evidencia a objednávanie ubytovania - kontrola ubytovaných zamestnancov - príprava dokladov na cudzineckú políciu - objednávanie termínov na polícii - objednávanie a koordinácia dopravy - vybavovanie žiadostí na štátnych úradoch - vybavovanie prechodných pobytov na cudzineckej polícii (skoro ráno, spolu aj s cudzincami chodíte na políciu) - komunikácia s cudzincami (je to možné aj bez znalosti cudzieho jazyka ale ak nejaký jazyk ovládate, budete to pre Vás jednoduchšie) Hľadáme lojálneho, komunikatívneho, samostatne mysliaceho zamestnanca, ktorý je zároveň tímovým hráčom. Podmienkou je vodičský preukaz skupiny B. Znalosť jedného z týchto jazykov je výhodou (rusky, ukrajinsky, anglicky). Zastupovanie je počas mesiacov august a september (nie je možná dohoda že iba jeden z týchto mesiacov, oba mesiace musí byť kandidát k dispozícii) Zamestnanecké výhody, benefity - služobné auto, služobný telefón, služobný notebook - finančný príspevok na stravu Pre viac informácií nám neváhajte poslať Váš životopis na mail : nabor@
Customer support/zákaznícka linka
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch, neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -customer support pre SR a ČR Stačí nám spisovný Slovenský jazyk, zodpovedný prístup k práci a samozrejme byť zdatný v ovládaní PC. Nehľadáme experta ale ani začiatočnika. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 700eur netto. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Nástup možný ihneď Pracovná doba 7:00-15:30 Práca len interne. Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “SR/ČR”) Vtenden.ke@
JAZYKY Si / RO / DE / PL
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -Prekladanie a projekty pre Si Ro DE PL -občas niečo preložíš, pomôžeš nám nájsť “reklamné” cesty v týchto krajinách, komunikácia s influencermi atď. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týchto jazykov na profesionálne úrovni a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme 1000€-1400€ v čistom podľa ďalšičh skúsenosti. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Pracovná doba 7:00-15:30 Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie) Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “Si/RO/De/PL”) Vtenden.ke@
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov