bazár, predaj, inzercia, predám

Home office

Kategória: Administratíva

Hľadám si skrátený úväzok na 2 max.4 hodiny denne home office - okrem call centra a nejaký predaj, iba férové ponuky. Dakujem Lucia
Home office
Podobné inzeráty
Bardejov - administratívny pracovník - nutný poľský jazyk
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove. Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office. Ide o prácu najmä pre ženy. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU! - ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou, - nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu, - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň (08:00 - 16:00), - príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office), - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@ V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle: Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Home Office
Dobrý deň. Hľadám nové pracovné príležitosti v oblasti administratívy vo forme Home Office. Viem Vám ponúknuť dlhoročné skúsenosti pri práci s kancelárskym balíkom od spoločnosti Microsoft. Som maximálne zodpovedný, systematický a spoľahlivý. NEMÁM ZÁUJEM O PRÁCU V OBLASTI FINANČNÍCTVA, POISŤOVNÍCTVA, MLM, PREDAJA KOZMETIKY A PODOBNE. ĎAKUJEM ZA POCHOPENIE! V prípade záujmu o moje CV a odoslanie pracovnej ponuky ma neváhajte kontaktovať.
Asistentka CEO - nástup ihneď - home office
Pre zabehnuté a prosperujúce spoločnosti JM Bau, s.r.o. a JM Bau GmbH, so zameraním na stavebnú činnosť, pôsobiace hlavne na území nemeckej republiky, hľadám asistentku predovšetkým na administratívne práce. Náplň práce: - E-Mailová komunikácia - Spracovávanie výkazov ostatných zamestnancov - Spracovávanie prišlých faktúr - Vystavovanie faktúr - Komunikácia s obchodnými partnermi - Príprava tabuliek - Komunikácia s ekonómkou Požiadavky: - Znalosť nemeckého jazyka - úroveň pokročilý - E-Mail - MS Office (predovšetkým Word, Excel, PP) - Komunikatívnosť - Precíznosť - Flexibilita - Spoľahlivosť Zmluvný vzťah: Možnosť pracovať na živnosť alebo TPP (slovenská alebo nemecká firma) - podľa dohody Odmena: V závislosti od varianty zmluvného vzťahu Kontakt: Ing. Jaroslav Herc herc.jaro@ Teším sa na spoluprácu
Pracovník / pracovníčka na recepciu do zubárskej ambulancie
Miesto práce: 7210 Mattersburg, Burgenland (v blízkosti maďarskej hranice a Neziderského jazera) HĽADÁME PRACOVNÍKA / PRACOVNÍČKU NA RECEPCIU (NA ČIASTOČNÚ PRACOVNÚ DOBU / MATTERSBURG) Vaše povinnosti: - Príjem našich pacientok a pacientov - Telefón, poskytnutie termínov a organizácia termínov - Administratívne úlohy v našej ordinácii - Dobré znalosti práce s počítačom, resp. chuť učiť sa. Očakávame od vás: - Skúsenosť s prácou na recepcii, resp. vedením ordinácie - Talent na komunikáciu a schopnosť pracovať v tíme - Veľmi dobré, písomné a rečové znalosti nemčiny - Priateľskosť a odolnosť voči stresu - Upravený zovňajšok a sebaisté vystupovanie - Optimálne špecializované vzdelanie asistentky zubára. Ponúkame: - Pevné zamestnanie v modernej, rodinnej ordinácii - Prostredie, v ktorom bude váš výkon skutočne ocenený - Vlastnú miestnosť na prestávky pre zamestnankyne a zamestnancov - Možnosti ďalšieho vzdelávania - Veľmi dobré spoje a linky hromadnej dopravy a ponuka parkovacieho miesta - Atraktívny plat sa odvíja od pracovných skúseností a kvalifikácie. Mzdové podmienky 1950,- € brutto mesačne na plný úväzok. Ochota preplácať. Kontakt: Tešíme sa na vašu žiadosť o zamestnanie, ktorú prosíme poslať emailom na: office@ Zahnarztpraxis Dr. Leidl Brunnenplatz 10 7210 Mattersburg office@
Hľadám prácu
Dobrý deň, hľadám prácu v oblasti administratívy, colno-deklaračných služieb, práca umožňujúca home-office,asistenčné práce v kancelárii... pozícia asistentky,sekretárky, manažérky(poprípade Vami ponúknutú prácu).Som flexibilná,zodpovedná,rýchlo a rada sa učím novým veciam.V prípade potreby nemám problém vycestovať na služobné cesty. Uprednostňujem prácu na TPP. Nástup možný od 9/2023(poprípade dohodou) Za akúkoľvek ponuku ďakujem
Hľadáme zamestnanca pre e-shop
Ponuka platná do zmazania. Hľadáme asistenta asistentku (pravú ruku e-shopu) Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne. Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje. Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca. Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na: manager@ Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.