Home office
Kategória:
Administratíva
Hľadám si skrátený úväzok na 2 max.4 hodiny denne home office - okrem call centra a nejaký predaj, iba férové ponuky. Dakujem Lucia
Podobné inzeráty
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office.
Ide o prácu najmä pre ženy.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
- nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu,
- vlastné auto je výhodou.
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (08:00 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office),
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.
Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@
V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle:
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Dobrý deň.
Hľadám nové pracovné príležitosti v oblasti administratívy vo forme Home Office. Viem Vám ponúknuť dlhoročné skúsenosti pri práci s kancelárskym balíkom od spoločnosti Microsoft. Som maximálne zodpovedný, systematický a spoľahlivý.
NEMÁM ZÁUJEM O PRÁCU V OBLASTI FINANČNÍCTVA, POISŤOVNÍCTVA, MLM, PREDAJA KOZMETIKY A PODOBNE.
ĎAKUJEM ZA POCHOPENIE!
V prípade záujmu o moje CV a odoslanie pracovnej ponuky ma neváhajte kontaktovať.
Pre zabehnuté a prosperujúce spoločnosti JM Bau, s.r.o. a JM Bau GmbH, so zameraním na stavebnú činnosť, pôsobiace hlavne na území nemeckej republiky, hľadám asistentku predovšetkým na administratívne práce.
Náplň práce:
- E-Mailová komunikácia
- Spracovávanie výkazov ostatných zamestnancov
- Spracovávanie prišlých faktúr
- Vystavovanie faktúr
- Komunikácia s obchodnými partnermi
- Príprava tabuliek
- Komunikácia s ekonómkou
Požiadavky:
- Znalosť nemeckého jazyka - úroveň pokročilý
- E-Mail
- MS Office (predovšetkým Word, Excel, PP)
- Komunikatívnosť
- Precíznosť
- Flexibilita
- Spoľahlivosť
Zmluvný vzťah:
Možnosť pracovať na živnosť alebo TPP (slovenská alebo nemecká firma) - podľa dohody
Odmena:
V závislosti od varianty zmluvného vzťahu
Kontakt:
Ing. Jaroslav Herc
herc.jaro@
Teším sa na spoluprácu
Miesto práce: 7210 Mattersburg, Burgenland (v blízkosti maďarskej hranice a Neziderského jazera)
HĽADÁME
PRACOVNÍKA / PRACOVNÍČKU NA RECEPCIU
(NA ČIASTOČNÚ PRACOVNÚ DOBU / MATTERSBURG)
Vaše povinnosti:
- Príjem našich pacientok a pacientov
- Telefón, poskytnutie termínov a organizácia termínov
- Administratívne úlohy v našej ordinácii
- Dobré znalosti práce s počítačom, resp. chuť učiť sa.
Očakávame od vás:
- Skúsenosť s prácou na recepcii, resp. vedením ordinácie
- Talent na komunikáciu a schopnosť pracovať v tíme
- Veľmi dobré, písomné a rečové znalosti nemčiny
- Priateľskosť a odolnosť voči stresu
- Upravený zovňajšok a sebaisté vystupovanie
- Optimálne špecializované vzdelanie asistentky zubára.
Ponúkame:
- Pevné zamestnanie v modernej, rodinnej ordinácii
- Prostredie, v ktorom bude váš výkon skutočne ocenený
- Vlastnú miestnosť na prestávky pre zamestnankyne a zamestnancov
- Možnosti ďalšieho vzdelávania
- Veľmi dobré spoje a linky hromadnej dopravy a ponuka parkovacieho miesta
- Atraktívny plat sa odvíja od pracovných skúseností a kvalifikácie.
Mzdové podmienky
1950,- € brutto mesačne na plný úväzok. Ochota preplácať.
Kontakt:
Tešíme sa na vašu žiadosť o zamestnanie, ktorú prosíme poslať emailom na: office@
Zahnarztpraxis Dr. Leidl
Brunnenplatz 10
7210 Mattersburg
office@
Dobrý deň,
hľadám prácu v oblasti administratívy, colno-deklaračných služieb, práca umožňujúca home-office,asistenčné práce v kancelárii... pozícia asistentky,sekretárky, manažérky(poprípade Vami ponúknutú prácu).Som flexibilná,zodpovedná,rýchlo a rada sa učím novým veciam.V prípade potreby nemám problém vycestovať na služobné cesty. Uprednostňujem prácu na TPP.
Nástup možný od 9/2023(poprípade dohodou)
Za akúkoľvek ponuku ďakujem
Ponuka platná do zmazania.
Hľadáme asistenta asistentku
(pravú ruku e-shopu)
Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne.
Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje.
Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce
Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca.
Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na:
manager@
Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.