JAZYKY Si / RO / DE / PL
Kategória:
Administratíva
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu:
-Prekladanie a projekty pre Si Ro DE PL
-občas niečo preložíš, pomôžeš nám nájsť “reklamné” cesty v týchto krajinách, komunikácia s influencermi atď. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týchto jazykov na profesionálne úrovni a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme 1000€-1400€ v čistom podľa ďalšičh skúsenosti.
Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca.
Pracovná doba 7:00-15:30 Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie)
Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “Si/RO/De/PL”)
Vtenden.ke@
-Prekladanie a projekty pre Si Ro DE PL
-občas niečo preložíš, pomôžeš nám nájsť “reklamné” cesty v týchto krajinách, komunikácia s influencermi atď. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týchto jazykov na profesionálne úrovni a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme 1000€-1400€ v čistom podľa ďalšičh skúsenosti.
Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca.
Pracovná doba 7:00-15:30 Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie)
Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “Si/RO/De/PL”)
Vtenden.ke@
Podobné inzeráty
Radi by sme privítali do nášho tímu spolupracovníčku, ktorá nám bude asistovať v riadení a organizácii našej hostesingovej agentúry. Ak si ambiciózna, organizovaná a schopná zvládať viacero úloh naraz, sme presvedčení, že túto pozíciu si zamiluješ!
Požiadavky:
• Skúsenosti v oblasti asistentskej práce
• Vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť efektívne riadiť svoj čas.
• Skvelá komunikácia a schopnosť pracovať s ľuďmi na všetkých úrovniach.
• Výborná znalosť slovenského a anglického jazyka (ďalšie jazyky sú výhodou).
• Pokročilá znalosť práce s počítačom a softvérových nástrojov (MS Office, e-mailové platformy, atď.).
• Prístup k riešeniu problémov a schopnosť pracovať pod tlakom.
• Flexibilita a ochota cestovať na podujatia podľa potreby.
Ako sa uchádzať:
Ak si nadšená z tejto možnosti, pošli nám svoj životopis s aktuálnou fotografiou na e-mailovú adresu: zefir@ . Email prosím označ predmetom „Asistentka“ a okrem požadovaných príloh uveď aj či si držiteľka vodičského preukazu. Vzhľadom na fakt, že je potrebné byť v osobnom kontakte skoro na dennej báze, preferujeme uchádzačku z okolia Prešova, respektíve Košíc.
Tešíme sa na tvoju prihlášku! Pre viac informácií o našej agentúre a našich službách navštív prosím našu webovú stránku:
Dôležité upozornenie: ZEFIR Hostesingová Agentúra si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybrané uchádzačky, ktoré budú pozvané na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.