Kancelária
Kategória:
Administratíva
Dobrý deň, hľadáme administratívneho pracovníka do stavebnej firmy v Bardejove. Znalosť nemeckého jazyka.
Podobné inzeráty
Do našej spoločnosti príjmeme administratívnu pracovníčku na TPP. Sme dopravná spoločnosť zaoberajúca sa medzinárodnou kamiónovou prepravou.
Požadujeme:
-anglický alebo nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
-vodičský preukaz skupiny B (pozitívny vzťah k šoférovaniu)
-práca s PC
Mzda dohodou.
Miesto výkonu práce:SK-906 37,Sološnica
Životopis poprosíme posielať mailom na: kancelaria@
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA, AJ SAMOSTATNÉ PÓSOBIACÍCH REALITNÝCH MAKLÉROV.
Naplň práce:
Administratívne úkony, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony
- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce -PREŠOV, Košice.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA REALITNEJ KANCELÁRII- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Príjmeme Obchodníčku, alebo obchodníka. Na predaj tieniacej techniky, prístreškov a podobných stavebných prvkov.
Výkon práce Kancelaria Nové mesto nad Váhom, alebo Trnava.
Požadujeme Vysokoškolské vzdelanie Technického smeru, prípadne strednú školu+ prax.
Ponúkame nadpriemerné platového ohodnotenie .
TPP, alebo ŽL
Motivačné prémie.
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu.
Náplň práce:
- jednoduché učtovníctvo
- Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv
- Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku
- Archivácia dokumentov
- Vybavovanie firemnej korešpondencie
- Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia
Požadujeme:
- Maďarský jazyk pokročilý
- Anglický jazyk komunikatívne
- Práca s počítačom
- Prax v administratíve
- Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel
Ponúkame:
- Flexibilný pracovný čas
- Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
- Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov
- Práca v dynamickom kolektíve
- Priateľský kolektív spolupracovníkov
-Ubytovanie zabezpečíme
Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku.
Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@
Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA.
Naplň práce:
Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony.
PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii,
aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom
- návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia
- stretnutie s klientmi
- prehliadky so záujemcami
- aktívne sledovanie realitného trhu.
- motivujúci provízny systém
- poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.