bazár, predaj, inzercia, predám

Kancelária

Kategória: Administratíva

Dobrý deň, hľadáme administratívneho pracovníka do stavebnej firmy v Bardejove. Znalosť nemeckého jazyka.
Kancelária
Podobné inzeráty
Administratívna pracovníčka
Do našej spoločnosti príjmeme administratívnu pracovníčku na TPP. Sme dopravná spoločnosť zaoberajúca sa medzinárodnou kamiónovou prepravou. Požadujeme: -anglický alebo nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni -vodičský preukaz skupiny B (pozitívny vzťah k šoférovaniu) -práca s PC Mzda dohodou. Miesto výkonu práce:SK-906 37,Sološnica Životopis poprosíme posielať mailom na: kancelaria@
REALITNÝ ASISTENT + Realitný MAKLÉR/ KA KOŠICE,PREŠOV
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA, AJ SAMOSTATNÉ PÓSOBIACÍCH REALITNÝCH MAKLÉROV. Naplň práce: Administratívne úkony, vybavovanie telefonátov - Dohľad nad pracoviskom -Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému - Zapisovanie záznamov z porád - Príprava zmlúv - Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti - Vítanie návštev , usadenie... - Iné administratívne úkony - NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY. - KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!! MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU FIRMY. Informácie o výberovom konaní: Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email: Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor. Miesto výkonu práce -PREŠOV, Košice. Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu. Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA REALITNEJ KANCELÁRII- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Obchodník Technik. (Absolventi)
Príjmeme Obchodníčku, alebo obchodníka. Na predaj tieniacej techniky, prístreškov a podobných stavebných prvkov. Výkon práce Kancelaria Nové mesto nad Váhom, alebo Trnava. Požadujeme Vysokoškolské vzdelanie Technického smeru, prípadne strednú školu+ prax. Ponúkame nadpriemerné platového ohodnotenie . TPP, alebo ŽL Motivačné prémie.
Administratívná pracovníčka /s anglickým jazykom
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia Požadujeme: - Maďarský jazyk pokročilý - Anglický jazyk komunikatívne - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov -Ubytovanie zabezpečíme Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
ASISTENT/ Realitný MAKLÉR/ KA  KOŠICE,PREŠOV
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA. Naplň práce: Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov - Dohľad nad pracoviskom -Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému - Zapisovanie záznamov z porád - Príprava zmlúv - Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti - Vítanie návštev , usadenie... - Iné administratívne úkony. PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii, aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom - návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia - stretnutie s klientmi - prehliadky so záujemcami - aktívne sledovanie realitného trhu. - motivujúci provízny systém - poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY. - KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!! MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU FIRMY. Informácie o výberovom konaní: Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email: Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor. Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE. Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu. Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.