Klientský poradca s možnosťou postupu na manažera
Kategória:
Financie a ekonomika
Do existujúcej pobočky v Nových Zámkoch privítame ambicióznych ľudí, ktorí hľadajú zmenu a priestor na sebarealizáciu. Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie v jednom z najlepšie platených sektorov, časovú slobodu s možnosťou kariérneho a osobného rastu.
Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom .
Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach.
Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch)
Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely.
Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€.
Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu na mail: andrea35@
Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom .
Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach.
Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch)
Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely.
Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€.
Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu na mail: andrea35@
Podobné inzeráty
Ponúkame možnosť sťať sa jedným z nás.
Pracovná ponuka pre poradca klienta, klientsky pracovník počet miest 3
Asistent manažéra počet miest 1
Pracovná náplň: oslovovanie nových klientov, vypracovanie poistných zmlúv a návrhov poistenia, bežná administratíva, komunikácia s centrálou mailom či telefonicky, účasť na poraadách , vzdelávanie sa.
PLAT: FIX 500, 700 alebo 1 000 euro plus provízie najvyššie na trhu.
ZADARMO: tablet s internetom plus možnosť využívať naše kancelárie po celom SR
KARIERNY RAST každý qwartál môžeš rásť vyššie a tým mať vyššie provízie
Výhoda je že máš počas celej spolupráce následné provízie, čiže sa zobudíš a máš zarobené.
Do nášho tímu na pobočku v Bratislave hľadám zodpovedného človeka s komunikačnými schopnosťami. Náplň práce:
- práca s pridelenými databázami klientov
- starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom,
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
- účasť na školeniach, poradách, tréningoch
- akvizícia nových klientov
požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, cieľavedomosť, dochvíľnosť, ambicióznosť
vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou.
Práca je časovo flexibilná
Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu
Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie
Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta)
Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity.
V prípade záujmu prosím zasielať životopis na:
Prijmem do pracovného pomeru do auditorskej kancelárie v BA Stare mesto, administratívnu pracovníčku, s možnosťou postupu
Podmienka ekonomicke vzdelanie, znalost excel
Nastupny plat podľa schopností uchádzača.
Rád komunikuješ s ľuďmi, máš užívateľskú znalosť práce s PC, hľadáš zaujímavú a rôznorodú pracovnú príležitosť? Ak áno, tak hľadáme práve teba.
Práca v obchodno-ekonomickej spoločnosti zameraná na prácu s informáciami, kontrolu existujúcich riešení, komunikáciu s klientom, a napĺňanie finančných potrieb zákazníkov s možnosťou kariérneho postupu a home office spôsobu fungovania.
Náplň práce:
-práca s PC
-komunikácia
-práca s databázami
-spracovanie žiadostí
-tvorba projektov
Výhody:
-komplexné bezplatné zaškolenie
-nástup bez skúšobnej doby
-mladý dynamický kolektív a množstvo akcií
-garantovaný kariérny rast
-možnosť home office fungovania/ online fungovania
-hlavná/vedľajšia pracovná činnosť
-vhodné aj pre absolventov stredných a vysokých škôl, či osôb na RD
-vhodné aj ako privýrobok
Pôsobenia: Pezinok, Bratislava, Trnava, Nitra a neustále rozširovanie pobočiek do ďalších miest na Slovensku.
Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na emilovú adresu: pracabrigadamk@
Následne Vás budeme kontaktovať s termínom pracovného pohovoru.
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci.
Pozícia je zameraná na
- komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov
- poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov
- nahlasovanie poistných udalostí
- komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia
Zamestnanecké výhody a benefity
- komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností
- veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie
- kvartálne a ročné bonusy
- príspevok na poistenie seba a svoju rodinu
- flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav
- samostatnosť, zodpovednosť
Druh pracovného pomeru
- na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť
Požadované vzdelanie
- úplné stredné odborné vzdelanie
Vodičský preukaz
- skupina B - výhodou
Ostatné znalosti
- Microsoft Office 365 - základy
- práca s PC
Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu:
husarovicovae@
Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.