Korekcie textov, prepis textov, recenzie na knihy a produkty

Napíšem recenzie / doporučenia k Vašej knihe, ktoré napomôžu vydavateľstvám k rýchlejšiemu posúdeniu a stotožneniu sa s Vašou knihou.

Recenzia na dve NS, po dohode aj obsiahlejšie.

Inštrukcie:
V prípade záujmu ma, prosím, kontaktujte do správy, kde dohodneme bližšie detaily. Mojím cieľom je Vaša maximálna spokojnosť.
Podobné inzeráty
amway čistiace výrobky
Na predaj produkty značky Amway. Amway ponuka produkty pre domácnosť, krasu, výživu a osobnú starostlivosť. Produkty domácnosť: čistiace prostriedky, fľaše s rozprašovacom, osviežovač vzduchu, nerezové drôtenky, zmäkčovaco vody, práci prášok, tablety do umývačiek riadu. Produkty pre krasu: pleťové prípravky, dekoratívna kozmetika, čistenie pleti, Produkty pre výživu: potraviny, výživové doplnky, nápoje, tyčinky, športová výživa Produkty pre osobnú starostlivosť: zubná pasta, mydlo, starostlivosť o vlasy, starostlivosť o telo Ihneď k odberu mám: Univerzálny čistiaci prostriedok: 10€ Čistiaci prostriedok na kuchyňu: 7€ Čistiaci prostriedok na kúpeľňu: 7€ Prewash sprej: 12,50€ Tablety do umývačiek riadu: 21€ Koncentrovaný prostriedok na umývanie riadu: 10€ Čistiace obrúsky 4x24 v bal: 18€
VYMENÍM za iné knihy. Alebo 1 + 1 zadarmo [Životopisy]
[Kategória: Ostatné – Životopisy] Vymením za iné knihy akéhokoľvek žánru VYDANÉ PO ROKU 1990, prípadne DO ROKU 1955, ktoré ma zaujmú. Kus za kus. PONÚKNITE. Vaša ponuka na výmenu má obsahovať buď ISBN, alebo EAN, alebo súčasne titul, autora, rok vydania a vydavateľstvo (pri starších knihách, ktoré nemajú čiarový kód ani ISBN). Mám záujem iba o knihy buď vo výbornom stave (ako nové) alebo mierne opotrebované (s mierne ohnutými stranami, s rovnomerne zažltnutými stranami, s obitým rohom, s drobnými odreninami, so škrabancom a/alebo s chýbajúcim či poškodeným prebalom). Prosím neponúkajte mi poškodené knihy [s poškodenou väzbou, s voľným knižným blokom, s natrhnutou obálkou, s chýbajúcimi doskami, s chýbajúcimi alebo vypadnutými/uvoľnenými listami/stranami, so stopami po silnom navlhnutí, zašpinenú, zapáchajúcu, plesnivú, fľakatú, poliatu, popísanú (či už perom alebo ceruzkou) a/alebo pokreslenú/pomaľovanú]. Nemám záujem ani o knihy s pečiatkou akejkoľvek knižnice (bez ohľadu na to, či kniha bola vyradená z knižného fondu alebo nie), s pečiatkou akejkoľvek školy alebo s pečiatkou akéhokoľvek knižného kolotoča (napríklad Staromestský, KOLO a podobne). Nevadí mi pečiatka organizácie (inej ako vyššie uvedenej), pečiatka fyzickej osoby alebo podpis pôvodného či doterajšieho vlastníka, ak sa nenachádza na viacerých stranách knihy. Takisto mi neprekáža venovanie ani podpis autora knihy. Všetky mnou ponúkané knihy spĺňajú vyššie uvedené kvalitatívne kritériá, pokiaľ ide o stav knihy. Ak súčasťou knihy, ktorú mi ponúknete na výmenu, keď bola zakúpená ako nová, bolo CD, DVD alebo nejaký iný predmet (napríklad magnetky, nenalepené samolepky, dieliky puzzle atď.), budem akceptovať iba knihu vrátane tohto predmetu. Upozorňujem na to, že mnou ponúkané knihy, ktorých sa to týka, nespĺňajú toto konkrétne kritérium. Ponuka na výmenu je vhodná aj pre niekoho, kto sa už dlhšiu dobu snaží predať niektoré svoje knižky, zatiaľ sa jej/mu to veľmi nedarí a je presvedčená/ý o tom, že vybrané knihy z mojej ponuky by dokázal(-a) predať jednoduchšie ako tie svoje. Ak nemáte žiadnu vhodnú, vyhovujúcu či pre mňa zaujímavú knižku na výmenu, ako alternatívu Vám ponúkam možnosť kúpiť si odo mňa knihu za cenu 1,50 EUR. Ku každej zakúpenej knižke si môžete vybrať jednu ďalšiu zadarmo. Za dve teda zaplatíte 1,50 EUR, za štyri 3 EUR atď. Samozrejme môžete aj skombinovať výmenu s kúpou (nejaké knižky si môžete so mnou vymeniť a nejaké odo mňa kúpiť, ak ich nebudete mať dostatok na výmenu). Moja ponuka je rozdelená do viacerých inzerátov zaradených do rôznych podkategórií podľa žánrov. Po kliknutí na meno Braňo sa Vám zobrazia všetky moje inzeráty. Na požiadanie Vám viem poslať mailom zoznam mnou ponúkaných kníh vo formáte Excel, ktorý môže obsahovať aj iné ako už inzerované tituly, pretože z časových dôvodov nestíham inzerovať všetko naraz. Výmena aj predaj/kúpa iba osobne v Bratislave. Kontakt: 0948 477 867
Prepis videokaziet, 8 a 16 mm filmov a diafilmov
Máte videokazety (VHS, S-VHS, VHS-C, S-VHS-C, miniDV, Video8, Hi8, Digital 8)? Máte 8 mm alebo 16 mm celuloidové filmy ? Máte 35 mm diafilmy alebo negatívy ? Ich dôležitý a vzácny obsah časom nadobúda pre Vás stále väčší význam a historickú hodnotu. Naopak materiál, na ktorom sú uložené starne, časom stráca svoje potrebné vlastnosti. Hrozí riziko poškodenia až úplnej straty vzácneho obsahu na videokazetách a filmoch! Ponúkam Vám možnosť uchovania a archivovania videokaziet ich uložením na DVD, USB, SD, externý disk, internetové úložisko. Na prepis videokaziet na DVD používam značkový DVD rekordér, nie počítač. Ponúkam Vám možnosť uchovania a archivovania 8 mm, 16 mm celuloidových filmov, 35 mm diafilmov a negatívov ich uložením na CD, DVD, USB, SD, externý disk, internetové úložisko. Z cenníka: - prepis záznamu z videokazety na DVD ................................... 0,04 EUR / 1 min. - DVD médium + plastový obal + text (menu) ........................... 1,50 EUR/ ks - ale maximálna cena za prepis 1 ks videokazety na DVD ........ 7,50 EUR, to znamená, že spoplatňujem prepis Vašej videokazety len do dĺžky záznamu 150 minút,ďalšie minúty sú ZADARMO. - prepis záznamu z videokazety do formátu MP4 ...................... 0,05 EUR/1 min. - uloženie záznamu na ext.disk, USB, SD kartu, úložisko .......... 2,00 EUR V rámci mesta Košice je možný osobný odber. Viac na:
Jazyková korektúra textov
Ponúkam jazykovú a štylistickú korektúru textov – záverečných prác, seminárnych prác, článkov, umeleckých textov... Cena 2 € za normostranu (1800 znakov vrátane medzier). Kvalifikácia: Mgr. – slovenský jazyk.
Korektúra textov
Ponúkam rýchlu gramatickú a štylistickú korektúru záverečných prác a iných textov - spolu s formálnou úpravou dokumentu (riadkovanie, odsadenie, formátovanie...). Študujem prekladateľstvo a slovenčinu a korektúram textov sa intenzívne venujem už 4 roky. Cena: 1€/normostrana (1800 znakov vrátane medzier) V prípade záujmu ma, prosím, kontaktujte na: ema.vantova1@
Predám elektronický hľadáčik Olympus VF-4
Predám elektronický hľadáčik Olympu VF-4 Výkonný elektronický hľadáčik Olympus VF-4 s výklopným telom, extrémne vysokým rozlišením 2,36 Mpx a očným senzorom navrhnutým špeciálne pre fotoaparáty Olympus rady PEN, OM-D a kompakt XZ-2. Vďaka vstavanej zväčšovacej optike ponúka väčšie obrazové pole, jako akákoľvek iná súčasná zrkadlovka. Elektronický hľadáčik na rozdiel od optického hľadáčiku zobrazuje aj všetky korekcie a úpravy, ako je vyváženie bielej, zmeny pomerov strán, korekcie expozíce, a to ešte pčervená samotným stisknutím spúšte. Elegantní externí elektronický hledáček Eextrémně vysoké rozlišení 2,36 Mpx pro pohodlné fotografování i za nepříznivého světla Jasný displej a vysoký kontrast od středu po okraje Úhel náklonu až 90° pro maximální flexibilitu a pohodlí při fotografování Přibližně 1,48x zvětšení, díky kterému získáte větší obraz, než v kterékoli současné profesionální zrcadlovce 100% pokrytí záběru Oční senzor, který automaticky přepíná obraz z hledáčku do obrazovky a naopak Velká 21mm očnice pro pohodlné přiložení k oku Rozsah dioptrické korekce od -4 do +2 pro nositele brýlí Aretační tlačítko pro pevné a bezpečné uchycení k fotoaparátu Nízká hmotnost - pouhých 42g Měkký textilní obal v balení Při použití s fotoaparáty OM-D E-M5, PEN E-PL5, E-PM2, E-PL3, E-PM1, E-P3, E-PL2, E-Pl1, E-PL1, E-P2 a XZ-2 je zapotřebí aktualizovat firmware.