bazár, predaj, inzercia, predám

Leštenie auta detailing

Kategória: Príslušenstvo

Vykonám korekciu laku na základe požiadaviek.
Používam pasty Menzerna, Meguiars, Flexipads.
Leštim aj motorky mám skúsenosti z veteránmi.
Leštenie auta detailing
Podobné inzeráty
Tepovanie,čistenie a detailing vozidiel
Zdravím, Ponúkame naše non-stop služby: Tepovanie Detailing Leštenie svetlometov Leštenie karosérií automobilov Ochrana laku Cena závisí od stavu vozidla, no peňaženky to veľmi nepocítia Pre viac informácií kontaktovať telefonicky alebo sms správou. Tešíme sa na vás.
Rupes UHS leštiace pady
Predám úplne nové kotúče na leštenie od firmy Rupes s označením UHS vhodné na detailing. Priemer 100mm a 150mm takže na unášač 80mm a 125mm. Vhodné na jednokrokové leštenie. 150mm: 8 ks - cena za kus 7€ 100mm: 6 ks - cena za kus 4€ Biely jemný kotúč na finišovacie leštenie Rupes priemer 150mm: 6 ks - cena za kus 7€
Nove balenie oxidu ceria na lestenie skla/autoskla
slúži na vyleštenie škrabanca na čelnom skle, alebo na akomkoľvek inom skle sada na leštenie šmúh sada obsahuje balenie oxidu céria 1x nadstavec 5x brusiace vložk handričku video s návodom jA balenie obsahuje 100 gramov oxidu céria Oxid ceričitý (CeO2) je binárna zlúčenina kyslíka a céru. Je to biely až bledožltý prášok, nerozpustný vo vode. Používa sa v keramike na výrobu brúseného skla Teória hovorí: nespúšťajte stierače, pokiaľ je na skle prach, blato a podobne. Pred spustením stieračov zvlhčite sklo ostrekovačom. No nie vždy sa to dá dodržať. Príkladom je dažďový senzor, ktorý dokáže aktivovať aj náraz hmyzu. Postupnému dlhoročnému pôsobeniu prachu, unášanému vzduchom, počas jazdy aj tak nezabránite. Následky pozná každý vodič. Stierače sa spustia a vydávajú pískavý zvuk, signalizujúci nenávratné poškriabanie skla. To isté je aj pri prestarnutých stieracích gumičkách. Tie sa zrazu ulomia a kovové časti stierača vykreslia na skle nádherný rad oblúkov. Väčšina servisov automaticky radí výmenu. Je to pomerne vážny zákrok, často komplikovaný, pokiaľ máte tónované, prípadne vyhrievané sklo alebo sklo so zabudovanou anténou. Našťastie existujú možnosti, ktoré ponúkajú podstatne jednoduchšie a lacnejšie riešenie – preleštenie. Tak ako na to: Riešením je oxid céria, používaný na leštenie sklených povrchov. Ten je aj súčasťou produktov, ponúkaných pre údržbu automobilov. Ich určenie je priamo na ošetrovanie čelných skiel automobilov. Postup: v balení sa nachádza prášok oxidu céria, ktorý je potrebné zmiešať s vodou a dobre rozmiešať. Vznikne Vám hustá zmes, ktorú aplikujeme na sklo a pomocou kotúčov ( ktoré sú súčasťou balenia) začneme leštiť poškodené, alebo poškriabané miesto. Miesto leštenia pravidelne chladíme vodou aby nedošlo k puknutiu skla pod vysokým tlakom a teplotou, ktorá vzniká pri leštení. V prípade hlbokého poškriabania postup opakujeme. Po dokončení sklo opláchneme a vyleštíme.
Nove balenie oxidu ceria na lestenie skla
slúži na vyleštenie škrabanca na čelnom skle, alebo na akomkoľvek inom skle sada na leštenie šmúh sada obsahuje balenie oxidu céria 1x nadstavec 5x brusiace vložk handričku video s návodom jA balenie obsahuje 100 gramov oxidu céria Oxid ceričitý (CeO2) je binárna zlúčenina kyslíka a céru. Je to biely až bledožltý prášok, nerozpustný vo vode. Používa sa v keramike na výrobu brúseného skla Teória hovorí: nespúšťajte stierače, pokiaľ je na skle prach, blato a podobne. Pred spustením stieračov zvlhčite sklo ostrekovačom. No nie vždy sa to dá dodržať. Príkladom je dažďový senzor, ktorý dokáže aktivovať aj náraz hmyzu. Postupnému dlhoročnému pôsobeniu prachu, unášanému vzduchom, počas jazdy aj tak nezabránite. Následky pozná každý vodič. Stierače sa spustia a vydávajú pískavý zvuk, signalizujúci nenávratné poškriabanie skla. To isté je aj pri prestarnutých stieracích gumičkách. Tie sa zrazu ulomia a kovové časti stierača vykreslia na skle nádherný rad oblúkov. Väčšina servisov automaticky radí výmenu. Je to pomerne vážny zákrok, často komplikovaný, pokiaľ máte tónované, prípadne vyhrievané sklo alebo sklo so zabudovanou anténou. Našťastie existujú možnosti, ktoré ponúkajú podstatne jednoduchšie a lacnejšie riešenie – preleštenie. Tak ako na to: Riešením je oxid céria, používaný na leštenie sklených povrchov. Ten je aj súčasťou produktov, ponúkaných pre údržbu automobilov. Ich určenie je priamo na ošetrovanie čelných skiel automobilov. Postup: v balení sa nachádza prášok oxidu céria, ktorý je potrebné zmiešať s vodou a dobre rozmiešať. Vznikne Vám hustá zmes, ktorú aplikujeme na sklo a pomocou kotúčov ( ktoré sú súčasťou balenia) začneme leštiť poškodené, alebo poškriabané miesto. Miesto leštenia pravidelne chladíme vodou aby nedošlo k puknutiu skla pod vysokým tlakom a teplotou, ktorá vzniká pri leštení. V prípade hlbokého poškriabania postup opakujeme. Po dokončení sklo opláchneme a vyleštíme. pri odoslaní na dobierku je cena poštovného a balného 4 eura pri zaslaní peňazí na účet je cena poštovného a balného 1 euro inzerát je platný do zmazania pozrite si aj moje ďalšie inzeráty, istotne Vás niečo zaujme
Sada na lestenie
Ponukam na predaj 10 dielnu sadu na lestenie karoserie a svetiel aut...Sada obsahuje 8 nalepovacich nastavcov z roznou hustotou peny 1 nastavec na lestenie, a unasac s uchytom vhodnym na akukolvek vrtacku alebo utahovacku. Cena za sadu je 12,-€ možnost poslat na dobierku +4,- € kontakt email, mobil, SMS, po kliknuti na ... Jimy... sa zobrazi cela ponuka
Octavia 1, slnečné clony
Škoda octavia 1 Škoda Octavia 2 2ks predné okna podľa výberu MOŽNOSŤ VÝROBY NA AKÝKOĽVEK TYP AUTA Na predaj TIPIZOVANÉ slnečné sieťky alebo takzvaná Slnečná clona do auta. Dajú sa použiť pri zatvorených i otvorených oknách Výhody: • chránia pasažierov pred nadmerným slnečným žiarením UVA a UVB • izolácia pred zahriatím interiéru • Súkromie a takmer nulová viditeľnosť z vonku do vnútra auta, každý cestovateľ predsa ocení pocit anonymity, pretože vďaka použitiu tohto príslušenstva okolostojaci nevidia, čo sa deje v aute Každá slnečná clona je typizovaná podľa modelu auta a typu auta, preto tieto slnečné clony dokonale sedia s tvarom Vášho okna, magnetické telo rámu slnečnej clony umožňuje u väčšiny typov aut pripevnenie priamo na rám dverí auta a nepotrebujete žiadne iné príslušenstvo, no v prípade aut, ktoré majú rám dverí plastový, sú k dispozícií ku všetkým typom slnečných cloniek samolepiace úchyty, ktoré pevne udržia vašu slnečnú clonu aj pri otvorenom okne v rýchlosti do 100km/h. Jednoduchá a rýchla montáž sa vykonáva pomocou piatich príchytiek na obvodové tesnenie okien Fólie na predných oknách u nás nie sú povolené, nakoľko zákon o cestnej premávke jasne a striktne neumožňuje používanie fólií na predné okná, no zákon nezakazuje umiestnenie slnečných clon na rám dverí, čo je veľkou výhodou pri týchto typizovaných slnečných sieťkach, ktoré takmer znemožňujú výhľad do vnútra auta, no výhľad z auta je stále zachovaný aj v prípade použitia slnečných sieťok, podobné ako trokot. Sú tri typy slnečných clon pre predné okná auta: 1. Polovičné Slnečné clony ktoré zakrývajú 80% predného okna, s otvorom pre výhľad do spätného zrkadla (praktické pre fajčiarov, alebo pre ľudí ktorí nechcú mať zakryté kompletné predné okná len časť auta v ktorej sedia, pre zvýšenie súkromia v aute) 2. Polovičné Slnečné clony na predné okná s dodatočným nadstavcom pre zakrytie priestoru pre spätné zrkadla, teda dvojdielne. -Prvá časť slúži na prekrytie 80% predného okna, -Druhá časť slúži na zarytie zvyšného priestoru predného okna v oblasti výhľadu do spätných zrkadiel. (praktické najmä pre fajčiarov a pre ľudí ktorí chcú mať viacero možnosti, či už zakrytie osoby sediacej na sedadle, alebo úplného znemožnenia výhľadu okoloidúcich/okolostojacich ľudí, alebo si chcú zachovať priestor pre fajčenie a opätovné prekrytie zvyšného priestoru) 3. Slnečné clony na predné okna kopírujúce celé okno (táto varianta je pre úplných fajnšmekerov ktorí chcú mať maximálne možne súkromie v aute) Možnosťou je samozrejme aj typizované zasieťovanie všetkých okien auta, ktoré Vás v prepočte bude stáť ďaleko menej ako nalepenie fólií Možnosť výberu pre viac typ aut. Pre viac informácií má kontaktujte telefonicky, SMS alebo mailom. Octavia I, Octavia II