LKT 81 TURBO , r.v. 1990 , po kompletnej GO VIN 435
Kategória:
Nákladné autá
LKT 81 TURBO , r.v. 1990 , po kompletnej GO najazdené cca 400 MTH, 4562cm3, manuál, vpredu radlica, vzadu štít, P+Z uzávierka, 2x navijak, váha 7035kg, stav pneu 100%, možná výmena za iný pracovný stroj značky Liebherr, Manitou, JCB, Volvo a iné
cena: 37.800 eur nie je možný odpočet DPH
cena: 37.800 eur nie je možný odpočet DPH
Podobné inzeráty
Predám adblue emulátor.
Ziadna CHINA, ktora prestane fungovat po 10 mesiacoch.
Volvo Euro 5/6
Volvo CE
(ECR145E,EC140E,EC160E,EC180E,EC220E,EC220E,EC220E,EC220E,EC220E,EC220E,EC220E,EC250E,EC250E,EC250E,EC250E,EC250E,EC300E,EC300E,EC300E,C300E,EC300E,EW160E,EW180E
L45H,L50H,L60H,L70H,L90H,L110H,L120H, SD135B, SD115B, L150H, L180H, L220H, L250H, L350H, EC350E, EC380E, EC480E, EC750...)
Volvo - McCloskey
MAN Euro 5/6
Scania Euro 5/6
Renault Euro 5/6
Iveco Euro 5/6
LKT 60, LKT 81 ITL, LKT 130 ITL, LKT 150, LKT 210
Mercedes Benz MP4 Euro 5/6 - Actros, Axor, Atego, Vario
Avia, Zetor, John Deere, Case, CLAAS, FENDT, KOMATSU, KUBOTA, NEW HOLLAND, STEYR, WACKER NEUSON, Doosan, Equus...
po dohode aj iné
SCR / katalyzator / UREA a NOX senzor. Emulator prepne auto z núdzového režimu do normálneho.
UPOZORNENIE!
Používanie emulátora na adblue je nezákonné v krajinách EU. Nezodpovedám za žiadne právne problémy, ktoré vedú k Vášmu rozhodnutiu používať emulátor v krajinách kde to nie je povolené!
LKT 81 TURBO 4x4 , r.v. 1987 , 4562 cm3, manuál, uzávierky vpredu + vzadu, vpredu radlica, vzadu štít, 2x naviják, kotučové brzdy, stav pneu 30%, váha 7063kg, bez TP, možná výmena za iný pracovný alebo poľnohospodársky stroj značky UNC, JCB, Manitou, Volvo, Caterpillar a iné, cena: 31.900€ bez možnosti odpočtu DPH
LKT ŠKODA 120 4x4, r.v 8/1980, originál MTH 3398, 6842 cm3, 88 kW, pohon na hydromotor, 2x naviják, stav pneu 2x20% 2x50% bez pědní radlice, nikdy nepracovalo v lese CENA: 39.900 EUR + DPH
Ponukám na predaj nákladné vozidlo LIAZ 151.261 motor 6valec TURBO po kompletnej generalnej oprave vo veľmi dobrom stave nová korba a majler, pred 2 rokmi opieskovaný celý podvozok a kabína. Suchý motor bez unik oleja. Tazne zariadenie elektrika vzduch hydraulika.
Nepotrebuje žiadnu investíciu len sadnúť a pracovať nová korba, je vhodný na prevoz obilniny nové brzdy STK/EK do 02/2024 overené thakograf do 2024
Pre viac informácii volajte na
Treba vidieť dohoda možná.
Pre vyhľadávanie ťahač valník naves prives Fekal lesovoz