bazár, predaj, inzercia, predám

Lombardini diely motorov LDW1503,, a LDW2004 / Nové

Kategória: Motory

Lombardini - nové náhradné diely do uvedených Typov motorov Lombardini
Lombardini diely motorov  LDW1503,, a LDW2004 / Nové
Podobné inzeráty
Motor Lombardini
predám motor lombardini presny typ je na štítku, je veľmi málo používaný + náhradné diely z rozbitého motora cena so štartérom 550€, bez štartéra 500€ na mail neodpovedám
Ojnice Lombardini
Kúpim použité (ešte použiteľné) ojnice do motora Lombardini typ 8LD, 904, 914, L20, 9LD, 11LD.
Lombardini LDW 1204/LDW 903
Rozpredám motor LDW 1204 a LDW 903. Mam skoro všetko. Treba sa pýtať. Lombardini,ldw 1204,ldw903, microcar m19,bager
viko sania Lombardini 1503
predám viko sania pre motory Lombardini 1503
Motor  LOMBARDINI 11LD 626-3
Motor LOMBARDINI 11LD 626-3 3 valcovy diesel Sila. 37 kW Objem 1,8711 L OZNACENIE: 11LD626-3 Vhodné do traktora tz4k-14 tk14 Mt8 132. Mt8 050. Mt8 150 Generátor, Bager, Rýpadlo-nakladač, Drvič, Nakladač, Grader, Finišer, Buldozér, Valec, Nákladný automobil, Zhutňovač Značka strojaAtlas, Bobcat, Bomag, Case, Caterpillar / Cat, Doosan, Fadroma, Hitachi, Hyundai, JCB, John Deere, Komatsu, Kubota, Liebherr, New Holland, O&K, Terex, Volvo, Wacker, Yanmar, Zeppelin
Naftovy motor 8 koni
Dobry den, predavam tieto motory: vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine.. PARAMETRE: Vykon: 8hp Otacky: 900-2300/min Hm. bez naplni: 75kg Vrtanie x zdvih: 80x80mm Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes Indikator tlaku oleja: Ano Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota. Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis. Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe. Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 530e, s elektrickym startom 590e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi. Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku. Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter! K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok) K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi. Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e. Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach - Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.