Lucid -registrácia obalov pre podnikateľov predávajúci do DE
Kategória:
Účtovníctvo, poradenstvo
ponúkam službu registrácie obalov pre podnikateľov predávajúci do Nemecka a zároveň pomôžem s vyplnením výkazu.
Od 1.7.2022 je povinnosťou každého e-shopu predávajúci do Nemecka registrovať sa do ústredného registra obalov.
Dolná hranica neexistuje, takže už aj po prvom predanom produkte treba sa zaregistrovať.
Platí to hlavne pre e-shopy, ktoré majú/mali klientov aj v Nemecku.
obaly, Nemecko, Verpackungsregister, Lucid, waste
Od 1.7.2022 je povinnosťou každého e-shopu predávajúci do Nemecka registrovať sa do ústredného registra obalov.
Dolná hranica neexistuje, takže už aj po prvom predanom produkte treba sa zaregistrovať.
Platí to hlavne pre e-shopy, ktoré majú/mali klientov aj v Nemecku.
obaly, Nemecko, Verpackungsregister, Lucid, waste
Podobné inzeráty
Plánujete poskytovať Vaše služby v Nemecku alebo v Rakúsku ako právnická či fyzická osoba a nie je Vám jasné čo všetko musíte vybaviť a zariadiť? Veľmi radi Vám pomôžeme s registračnými a ohlasovacími povinnosťami.
Naše služby pre Vás si prezrite na našej webstránke:
v sekcii - služby pre podnikateĺov
Ponúkam svoje služby v oblasti spracovania jednoduchého účtovníctva, spracovanie miezd, vystavovanie faktúr, daňové priznania pre fyzické osoby. Mam vlastný účtovný softvér od spoločnosti Kros, dlhoročné skúsenosti, VŠ ekonomické vzdelanie. Ochota a zodpovednosť patrí medzi moje prioritné vlastnosti.
=prioritne sa venujem elektronickemu spracovaniu faktúr pre menších podnikateľov
=spracovanie podkladov k DPH
=prihlasovanie /odhlasovanie zamestnancov (komunikácia s poisťovňami, s úradmi) nie je potrebné nikam chodiť, na základe vášho splnomocnenia vybavím za vas
=odvádzanie odvodov do sociálnej a zdravotnej poisťovne (mesačne, elektronicky)
=vypracovanie daňového priznania pre fyzické osoby
=vedenie skladového hospodárstva.
V prípade záujmu ma kontaktujte na uvedené tel číslo alebo mailom. Na cene sa dohodneme. (externe pre celú SR)
V mojej účtovnej kancelárii vám ponúkam externé vedenie účtovníctva, ktorému sa venujem 11 rokov. Som členom ZÚSK – Združenia účtovníkov Slovenska a mám uzavreté poistenie zodpovednosti pri výkone profesie účtovníka.
- Od 15 € mesačne: Paušálne spracovanie účtovníctva pre podnikateľov aj pre občianske združenia, platcov a neplatcov DPH pre celú SR, pri osobnom stretnutí len Prešov + Košice.
Spracovaniu DP typ FO B pri daňovej rezidencii mimo SR (ak pracujete mimo územia SR viac ako 183 dní v roku) sa NEVENUJEM.
- jednoduché účtovníctvo od 1 €/položka, vypracovanie daňového priznania pri paušálnych výdavkoch (100 €), daňovej evidencii (150 €).
- podvojné účtovníctvo od 0,50 €/položka (platiteľ DPH), spracovanie daňového priznania s výkazmi min. 200-300 €
- mzdy/personalistika 10-25 € mesačne/zamestnanec v závislosti od počtu zamestnancov
- agenda DPH (daňové priznanie, kontrolný výkaz, súhrnný výkaz) 30-45 € mesačne/kvartálne
Každý mesiac poskytujem klientom priebežné informácie o stave účtovníctva a poradenstvo.
Ceny sú platné pri poskytnutí zatriedených dokladov (došlé, vyšlé faktúry, pokl. doklady podľa typu úhrady - kartou/hotovosť) a XML/ABO výpisov z banky v elektronickej forme.
Dohoda na cene podľa vašich špecifických potrieb je možná v prípade, že procesy zautomatizujeme. Orientačný cenník nájdete na stránke:
Rozhodli ste sa založiť si živnosť či SROčku a potrebujete pomoc?
Ponúkam komplexné spracovanie účtovnej agendy a miezd pre malých a stredných podnikateľov
– vedenie podvojného účtovníctva
- spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu
- všetky druhy daňových priznaní
- spracovanie miezd, personalistika, RZD
V spolupráci s advokátskou kanceláriu viem pomôcť a zabezpečiť založenie, zmeny a doplnenie firmy.
Diskrétnosť a mlčanlivosť je samozrejmosťou, garantujem Vám kvalitu poskytovaných služieb, profesionalitu a individuálny prístup.
Kancelária – Hanušovce nad Topľou
V prípade Vášho záujmu ma neváhajte kontaktovať na emailovej adrese: uctosro78@ alebo .
Účtovnú a mzdovú agendu spracovávam v programoch od spoločnosti Kros.
Cenová ponuka individuálne pre každého klienta.
Rozhodli ste sa založiť si živnosť či SROčku a potrebujete pomoc?
Ponúkame komplexné spracovanie účtovnej agendy a miezd pre malých a stredných podnikateľov
– vedenie podvojného účtovníctva
- spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu
- všetky druhy daňových priznaní
- spracovanie miezd, personalistika, RZD
V spolupráci s advokátskou kanceláriu vieme pomôcť a zabezpečiť založenie, zmeny a doplnenie firmy.
Diskrétnosť a mlčanlivosť je samozrejmosťou, garantujeme Vám kvalitu poskytovaných služieb, profesionalitu a individuálny prístup.
V prípade Vášho záujmu nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese: uctovnictvo@ prípadne tel. .
Účtovnú a mzdovú agendu spracovávame v programoch od spoločnosti Kros.
Cenová ponuka individuálne pre každého klienta.