MANAŽÉR VOZOVÉHO PARKU / REFERENT ADMINISTRATÍVNYCH ČINNOSTÍ
Kategória:
Administratíva
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku
• Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení
• Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/
• Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola
• Optimalizácia nákladov na vozový park
• Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek
• Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc.
• Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov
• Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/
• Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň
• Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./
• Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/
• Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne.
• Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia.
• Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť.
Požiadavky na kandidáta:
• MS office – min mierne pokročilý
• Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí
• Logické a analytické myslenie
Zamestnanecké benefity:
• 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme
• Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne
• Finančná náhrada za stravné lístky
• Služobný mobil
Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac.
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
• Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku
• Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení
• Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/
• Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola
• Optimalizácia nákladov na vozový park
• Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek
• Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc.
• Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov
• Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/
• Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň
• Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./
• Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/
• Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne.
• Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia.
• Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť.
Požiadavky na kandidáta:
• MS office – min mierne pokročilý
• Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí
• Logické a analytické myslenie
Zamestnanecké benefity:
• 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme
• Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne
• Finančná náhrada za stravné lístky
• Služobný mobil
Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac.
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 17.7.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Personálna agentúra so sídlom v centre mesta Košice hľadá do svojho tímu posilu - rusky, alebo ukrajinsky hovoriaceho muža / ženu, na pozíciu personálny manažér / manažérka.
Práca na TPP.
Životopisy v prípade záujmu posielať na : info@
Bližšie info telefonicky.
Personálna agentúra so sídlom v centre mesta Košice prijme do svojho tímu posilu na pozíciu :
personálny manažér / manažérka.
Platové podmienky: dohodou
Nástup možný ihneď.
Požiadavky : vodičský preukaz sk.B - aktívny vodič, minimálne SŠ vzdelanie s maturitou,
práca na PC pokročilý, slovenský jazyk plynule slovom aj písmom, vítané: ovládanie AJ, alebo RJ, UKRJ alebo NJ.
bližšie info : telefonicky, mailom
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.