Michal Čakrt: TYPOLOGIE OSOBNOSTI PRO MANAŽERY
Kategória:
Hobby, odborné knihy
Úspěšný bestseller významného domácího autora, poradce, trenéra a kouče Michala Čakrta - Typologie osobnosti pro manažery (s podtitulem Manažerské styly, rozhodování, komunikace, konflikty, týmová práce, time management a změny) vycházejícího z osvědčené jungovské typologie nabízí nástroje, jak pomocí typů porozumět sami sobě, jak poznat svůj manažerský a pracovní styl, abychom mohli řešit problémové situace a jednat proaktivně. Schopnost vyváženě používat své psychické preference a uvědomit si škodlivost jejich odvrácených, temnějších stránek je prvním krokem k spokojenosti a úspěchu. Potom budeme moci lépe přijímat druhé takové, jací jsou, a ne takové, jaké bychom je chtěli mít. Tato prakticky zaměřená kniha vychází z tzv. typologie osobnosti MBTI (Myers-Briggs Type Indicator). Odpovídá na otázky, pro jakou práci se jednotliví lidé hodí, jaký pracovní styl nebo jaký typ informací jim vyhovuje, co je motivuje atd.
Management Press, 2002, 1. vydanie, 257 strán, vo veľmi dobrom a čistom stave.
Osobný odber: Bratislava
Pošta: SP zásielka s podacím číslom po úhrade na účet
V PRÍPADE ZÁUJMU KONTAKTUJTE PROSÍM MAILOM.
Pozrite si aj ďalšie moje knižné ponuky:
->> kliknite na "Všetky inzeráty užívateľa"
Management Press, 2002, 1. vydanie, 257 strán, vo veľmi dobrom a čistom stave.
Osobný odber: Bratislava
Pošta: SP zásielka s podacím číslom po úhrade na účet
V PRÍPADE ZÁUJMU KONTAKTUJTE PROSÍM MAILOM.
Pozrite si aj ďalšie moje knižné ponuky:
->> kliknite na "Všetky inzeráty užívateľa"
Podobné inzeráty
SMEROVANIE VÝVINU A INTERVENCIA
VÝCHOVY
Dedičnosť či prostredie?;
Aj dedičnost, aj prostredie;
Sociálne prostredie;
A čo výchova?;
Rastieme a dozrievame;
Zákony vývinu;
Životná cesta a biodromálna
psychológia;
Zrýchlenie vývinu, akcelerácia;
PSYCHOLÓGIA POMÁHA POZNÁVAŤ
ŽIAKA
Prečo je potrebné poznávať žiaka;
Problémy poznávacieho procesu žiakov;
Individuálne zvláštnosti a objektivita poznania;
Možno poznať seba samého?;
Pohľad na niektoré identifikačné metódy poznávania žiaka;
Pozorovanie a sebapozorovanie;
AKO ŽIAK POZNÁVA OKOLITÝ SVET
Všeobecná teória poznania (gnozeológia);
Zdroje duševnej aktivity;
Predstavy o okolitom svete;
Pociťovanie a vnímanie - základ
poznania;
Ako môže učiteľ poznať a ovplyvňovať kvalitu vnímania a vybavovania predstáv žiakov;
Fantazijné predstavy;
Možnosti ovplyvňovania fantázie žiakov;
FENOMÉN PAMÄTI
Zdroje pamäťového procesu;
Ako prebieha pamäťový proces;
Variabilita vlastností a typov pamäti žiakov;
Ako možno poznávať a ovplyvňovať pamäť žiaka;
BYŤ POZORNÝ - PREDPOKLAD
VZDELÁVANIA
Psychické stavy a pozornosť;
Pozornosť a jej fyziologická podstata;
Druhy pozornosti;
Vlastnosti pozornosti;
Ako možno vzbudzovať a udržiavať
pozornosť žiakov;
MYSLENIE - NAJVYŠŠIA DUŠEVNÁ VLASTNOSŤ ČLOVEKA
Všeobecná charakteristika a fyziologické základy myslenia;
Rozumové operácie, formy a druhy
myslenia;
Individuálne rozdiely a defekty
myslenia;
Myslenie a reč;
Poznanie a usmerňovanie vývinu myslenia žiakov;
CITY A VÔĽA - ZÁKLAD PREŽÍVANIA
Ako stručne charakterizovať city;
Aké sú najbežnejšie cíty žiakov;
Vlastnosti citov;
Individuálne rozdiely a výchova citov žiakov;
Pevná vôľa- základ úspechu žiaka;
Priebeh vôľového procesu;
Individuálne rozdiely a výchova vôle žiakov;
ŠTRUKTÚRA OSOBNOSTI ŽIAKA
A MOŽNOSTI JEJ POZNÁVANIA
Východiská k analýze k osobnosti a jej charakteristika;
Čo všetko možno zaradiť do štruktúry osobnosti;
Aktivačno-motivačné vlastnosti;
Stručná charakteristika motivácie;
Aktivácia a výchovno-vzdelávací
proces;
Zameranosť žiakov vo výchovno-
-vzdelávacom procese;
Ďalšie aktivačno-motivačné vlastnosti osobnosti;
Vzťahovo-postojové vlastnosti osobnosti žiaka;
Výkonové vlastnosti osobnosti;
Všeobecné rozumové schopnosti (inteligencia);
Tvorivosť, inteligencia a vedomosti;
Sebaregulačné vlastnosti osobnosti;
Dynamické vlastnosti osobnosti;
Pokusy zaradiť človeka do určitých typov;
Ďalšie kapitoly:
VÝVINOVÉ OSOBITOSTI ŽIAKOV A VÝCHOVA
NIEČO O UČENÍ
AKO VNÍMA UČITEĽ ŽIAKA A NAOPAK
ÚSPEŠNOSŤ / NEÚSPEŠNOSŤ ŽIAKA
SKUTOČNOSŤ ŽIAK POZNÁVA A PREŽÍVA
SOCIÁLNA A PEDAGOGICKÁ KOMUNIKÁCIA
SOCIÁLNE SKUPINY
RODINA - ZÁKLAD FORMOVANIA OSOBNOSTI
PORUCHY DUŠEVNÉHO ZDRAVIA ŽIAKOV
Odber v BA Nivy alebo v Nitre. Pošlem aj poštou pri platbe na účet. V prípade záujmu prosím VOLAJTE.
Sociologie pro ekonomy a manažery
2., přepracované a rozšířené vydání
Ivan Nový Alois Surynek
VYDAVATEĽSTVO
Grada, 2006
SÉRIA
Management NOVÁ KNIHA
Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin...
Martin Bohus: Borderline porucha osobnosti 3€
Heinz-Peter Röhr: Hraniční porucha osobnosti 3€
I hate you - don't leave me, understanding the borderline personality 3€
Pavel Lohonka ZALMAN II
Pavel Dobes - Zpatky do trenek
Vojta Kidak Tomasko - Toulavej
Spiritual Kvintet I
Marek Eben a jeho bratri
Slavek Janousek - Prijemny vecirek
Roman Horky a KAMELOT II
Michal Huvar - Takovy Zalman - Truver nadeje
Michal Tucny - tak odjizdi posledni kovboj
Honza Vycital - Potlach aneb caj s prichuti jehlici a rumu
Michal Tucny - pisnicky pro posledniho kovboje