Muhammad Ali, Tim Guenard
Kategória:
Hobby, odborné knihy
Predám knihy, Král sveta vzestup a pád Muhammada Aliho(predane),Zurici lev(4€),V ringu s Bohem(4€).Pozrite si aj ďalšie moje inzeráty.
Podobné inzeráty
Rozpúšťam svoju bohatú zbierku kníh (viac ako 1 000 titulov) z oblasti literatúry faktu, histórie, politiky, military, hlavne II.svetovej vojny. Jednotlivé tituly budem dávať postupne po častiach. Aktuálne dávam do ponuky súbor ostatných kníh, hlavne týkajúcich sa histórie a military – spojenecké sily (GB+USA) počas II.svetovej vojny (armáda všeobecne) (viď popis a foto):
1) 599 – Arnhem 1944 (2x), Jaroslav Hrbek, Naše vojsko 1992, str.256, 13x20 cm – moja cena 5 EUR
2) 600-601 – Osm dní v Arnhemu – Deník pilota kluzáku (2x), Louis E.Hagen, Naše vojsko 1947, str.147, 15x21 cm, mierne opotr. – moja cena 3 EUR
3) 603 – Pekelná dálnice „Operace Market Garden“, Tim Saunders, JOTA 2003, str.173, 14x21 cm – moja cena 8 EUR
4) 604 – Nijmegen „Operace Market Garden“, Tim Saunders, JOTA 2005, str.163, 14x21 cm – moja cena 8 EUR
5) 605 – Zapomenutá bitva – Overloon, A.Korthals, JOTA 1997, str.154, 16,5x23,5 cm – moja cena 5 EUR
6) 606 – Ardeny 1944 (2x), Peter H.Gryner, Magnet Press 1994, str.111, 13,5x20,5 cm – moja cena 4 EUR
7) 607 – Ardeny – Poslední útok (2x), Charles Whiting, Mustang Plzeň 1995, str.164, 16,5x24 cm – moja cena 7 EUR
8) 608 – Ardeny – Tajná válka, Charles Whiting, JOTA 2002, str.201, 14x21,5 cm – moja cena 7 EUR
Týmto prehlasujem, že ponúkaný predmet je predávaný len za účelom zberateľstva, neslúži na propagáciu fašizmu, nacizmu alebo iných hnutí, potláčajúcich ľudské práva, slúži len na zberateľské účely. Akékoľvek zneužitie na propagáciu fašizmu, či nacizmu sa trestá podľa zákona!
Dobrý stav, bez poškodenia, ako nové, pre zberateľa, alebo KVH, pokiaľ nie je uvedené inak. Ďalšie foto a info na vyžiadanie. Pozrite si aj moje ďalšie inzeráty. Ak máte záujem o nejaký titul, ktorý zatiaľ nie je v mojej inzercii, kľudne sa ozvite a dám správu, či ho mám. Moja cena je v texte, ale dohoda je možná, ak mi ponúknete rozumnú cenu, zvlášť pri viac položkách. Prevzatie najradšej v Žiline, ale dá sa aj poštou. Kontakt na bcsring@, tel.číslo je vymyslené.
Historická Revue-3/14-2eurá
HORVÁTH:Dejiny Bratislavy-19eur
GUTEK:Bardejov-12eur
WEIR:Dejiny plné omylov-11eur
GIESE:Marcus Aurelius-4eurá
FAST:Spartakus-3eurá
Alí Al-Masúdí:Rýžoviště zlata a doly drahokamú /česky/-15eur
FERKO:Medzi ženou a Rímom-3eurá
Búrkam divým v ústrety /Janko Kráľ/-4eurá
História-1,2/03,9-10/04-2eurá/kus
History-2/15,1/20-2eurá/kus
BRONNEN:Ezop-4eurá
ARISTOFANES:Lýsistrata-6eur
HARRIS:Impérium /Boj o Rím/-7eur
LYTTON:Posledné dni Pompejí-4eurá
WALTARI:Riman Minutus-4eurá
ZAMAROVSKÝ:Objavenie Tróje-6eur
SAXOFERRATO:Traktát o znameniach a erboch-10eur
IVANOV:Utajené protokoly /česky/-4eurá
Slovník antické kultury /česky/-10eur
Jan Žižka /česky,r.1946/-2eurá
ELIÁŠ:Martiniáda-8eur
GIBBON:Úpadok a zánik Rímskej ríše 1-4eurá
HAJDUCH:Slovenské hrady-10eur
☘️Sedemdesiat zázrakov architektúry-Úžasné stavby a príbeh ich vzniku-Neil Parkyn
Citana ale vynikajuci stav. Mozete dat niekomu aj ako darcek.☘️
-----------------------------------------------------------
Bazilika sv.Petra, Tádž Mahal, palác Topkapi, Opera v Sydney, most cez úžinu Zlatá brána pri San Francisku – najslávnejšie stavby sveta upútavajú fantáziu a vzbudzujú údiv, či už ide o náboženské miesta, paláce moci alebo potešenia, mrakodrapy, mosty, priehrady alebo obrovské sochy.
Ako dokázali postaviť v preplnenom New Yorku mrakodrap Empire State Building? Aké stroje používali na razenie tunela pod Lamanšským prieplavom? Prečo sa šikmá veža v Pise nakláňa – a prečo sa nezrúti? Ako je to možné, že visutý most Akaši Kaikjo dlhý takmer 4 km dokáže odolávať zemetraseniam a tajfúnom? A čo
podopiera do výšky sa týčiace elegantné klenby katedrály v Chartres?
V knihe Sedemdesiat zázrakov architektúry na takéto otázky odpovedá medzinárodný tím profesionálnych architektov, inžinierov a popredných historikov architektúry, ktorí mapujú pokrok ľudskej vynaliezavosti a tvorivosti, tak jako sa prejavoval pri realizácii stavieb od roku 500 nášho letopočtu až do súčasnosti.
Mnohé z týchto stavieb sú najvyššie, najdlhšie alebo najväčšie svojho druhu, ale niekedy iba veľkosť neznamená nevyhnutne, že nejaká stavba musí byť aj impozantná. V malej kaplnke v Ronchamp vo Francúzsku alebo v japonskom chráme Bjódóin s krásnou, elegantnou drevenou strechou sa estetická pôsobivosť spája s konštrukčnou virtuozitou. Rovnako úžasná je i schopnosť spútať alebo premôcť prírodné sily, čoho dôkazom je i Priehrada Troch roklín v Číne alebo železničný systém pod horou Jungfrau vo Švajčiarsku.
A zatiaľ čo niektoré budovy vrátane chrámu Hagia Sofia
v Istanbule a paláce Pótala v Lhase boli postavené tradičnými metódami a z klasických materiálov, iné, napríklad Guggenheimovo múzeum vo španielskom Bilbae alebo Kansajské medzinárodné letisko v Japonsku, predstavujú to najnovšie v projektovaní pomocou počítačov a technológie kozmického veku. Všetky tieto stavby, z ktorých väčšinu postavili na funkčné, svetské ciele, ponúkajú viac než len užitočnosť – zmenili krajinu a môžu vyjadrovať identitu mesta alebo národa a stať sa okamžite zreteľnými a navždy zapamätateľnými
symbolmi.
Kniha Sedemdesiat zázrakov architektúry a staviteľstva, plná informácií, schém, rekonštrukcií a nádherných fotografií, vysvetľuje a oslavuje tieto majstrovské diela architektúry, dizajnu a staviteľstva.
POČET STRÁN
304
VÄZBA
pevná väzba s prebalom
ROZMER
200×260 mm
HMOTNOSŤ
1667 g
JAZYK
slovenčina
VYDAVATEĽSTVO
Slovart
------------------------------------------------------
NA DOBIERKU NEPOSIELAM.FUNGUJE mobil() aj mail.DAKUJEM ZA POCHOPENIE!A POKIAL NIE JE INZERAT AKTUALNY-BOL BY VYMAZANY Z BAZOSU. NAJDETE MA AJ NA FB pod Viera Fkš alebo na MODROMKONIKU pod VIERA so stovkami pozitivnych hodnoteni
Nákupní chování
Velká kniha k tématu Consumer Behaviour
Publikace je určena:
- marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat
- obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili
- pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí do tajů přesvědčivé komunikace a nabídne jim mimo jiné i desítky barevných reklam pro inspiraci, jak úspěšnou reklamu koncipovat
- studentům marketingu, obchodu, ale i psychologie, sociologie a dalších společenských věd
633 strán
mierne ošuchnuté rohy dosiek (vid foto), inak veľmi dobrý stav
Prodejní techniky
470 strán
dosky sú na pár miestach ošúchané, na pár miestach je text podčiarknutý obyčajnou ceruzkou, bez CD, inak veľmi dobrý stav
CENA 20€/spolu
predaj marketing podnikanie obchod management psychológia Schiffman
Sedmé, aktualizované vydání velmi úspěšné publikace o prezentaci a slovním projevu je určeno manažerům a vedoucím projektů, specialistům, prodejcům, lektorům, konzultantům a všem, kteří prezentují sami sebe, firmu, produkt či myšlenky, kteří přednášejí, lektorují či jinak veřejně vystupují. Kniha je výjimečná tím, že nabízí velké množství konkrétních ukázek, jak pracovat se slovy, písmem a obrazem. Poskytuje mnoho praktických rad, návodů a tipů, jak účinně vystavět strukturu a argumenty projevu, jak ovlivnit a přesvědčit posluchače řečí svého těla, jak zajímavě a názorně přiblížit náročná témata, jak používat technické prostředky při prezentaci, jak zvládnout nepříjemné otázky a nepříznivé reakce od publika a mnoho dalšího.
GRADA, 2008, 1. vydanie, 400 strán, kniha je vo výbornom stave, čistá, bez poznámok.
Osobný odber: Bratislava
Pošta: SP zásielka s podacím číslom po úhrade na účet
V PRÍPADE ZÁUJMU KONTAKTUJTE PROSÍM MAILOM.
Pozrite si aj ďalšie moje knižné ponuky:
->> kliknite na "Všetky inzeráty užívateľa"