Mzdová účtovníčka a personalistka
Kategória:
Financie a ekonomika
Hľadáme mzdovú účtovníčku a personalistku na trvalý pracovný pomer do spoločnosti Montrúr s.r.o. Košice.
Bližšie info:
Bližšie info:
Podobné inzeráty
Hľadám si prácu v účtovníctve. Mám ukončenú Obchodnú Akadémiu v Prešove. Tiež ukončený kompletný účtovníčky kurz.
Rada by som začala ako personalistka , junior mzdová účtovníčka alebo junior účtovníčka. V administratíve pracujem od ukončenia strednej školy.
Kontaktujte ma telefonicky alebo emailom
Životopis pošlem obratom.
Hľadám si prácu na skrátený úväzok(max.20 hod/týždeň )ako mzdová účtovníčka. Rada pomôžem aj s administratívou. Prax mám s vedením kompletnej mzdovej agendy 8.rokov v programe humanet. Prácu môžem vykonávať aj z domu. V prípade záujmu pošlem aj CV
Plat dohodou
Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr:
- prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne
- elektronická komunikácia s daňovým úradom
- daňová evidencia
- zapisovanie údajov
- vedenie databázy
- prepis textov do elektronickej podoby,
aj z rukopisov
Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať.
Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí.
Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou.
Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť
Na odmene sa určite dohodneme.
Hľadáme šikovného človeka na pracovnú pozíciu ÚČTOVNÍK, ÚČTOVNÍČKA, administratívna pracovníčka.
Ak si to práve ty napíš nám a my sa ti ozveme.
Ponúkame:
- stabilný pracovný čas
- nadštandardný príjem
- osobnostný rast
- firemné benefity
- a mnoho dalšieho
Miesto výkonu práce: BARDEJOV
Dobrý deň hľadám prácu ako účtovnik(podvojné účtovníctvo,dane,program POHODA-expert),mzdový účtovnik,fakturant,personalistka,realitná činnosť vo všetkých týchto profesiách mám prax!som spoľahlivá,zodpovedná,vodičský preukaz,auto mám.môže byt aj na skrátený úväzok,viem pracovať aj z domu kanceláriu mám.ďakujem za všetky ponuky.v prípade záujmu pošlem CV m.stefakova@ NASTÚPIŤ MÔŽEM IHNEĎ!
Našu firmu tvorí tím mladých a cieľavedomých ľudí, ktorí majú viacročné skúsenosti.
Každodenne riešime zaujímavé situácie, ktoré nastanú v logistickom svete.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) - s týmito úkonmi pomáha asistentka
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov - taktiež výpomoc asistentky
-spracovanie našej štatistiky - s pomocou asistentky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Zamestnanecké výhody, benefity
Účtovník/čka nepracuje sama, pri určitých úkonoch (zakladanie faktúr, skenovanie bločkov, zakladanie štatistík a pod.) je výpomocná asistentka.
-prispevok na šport, stravu a iné.
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, ekonomika, matematika
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac
všetko je samozrejme o vzájomnej dohode
Ak máš rád/a zaujímavú a nie nudnú prácu, tak naša firma je pre teba tá správna voľba