bazár, predaj, inzercia, predám

Nákup nákladných automobilov

Kategória: Nákladné autá

Medzinárodný nákup nákladných vozidiel bez ohľadu na značku, ročník a dizajn! Kontaktujte nás s dôverou!
Naša spoločnosť má viac ako 10 rokov skúseností! Rýchle a efektívne vybavovanie obchodných záležitostí!

( Mercedes, MAN, DAF, IVECO, SCANIA, Renault, Volvo )

Tel:
email: toptruckagency@
Nákup nákladných automobilov
Podobné inzeráty
Tyč na odťah nakladnych aút
Predám tyč na odťah nákladných aút , viac info na t.č
Dovoz nakladnych, uzit. a osob. voz. zo zahranicia.
Sme firma s vyse 20 rocnymi skusenostami s dovozom a predajom novej, pouzitej dopravnej techniky, autobusov, osobnych a uzitkovych vozidiel vsetkych kategorii z celej EU od nasich zmluvnych dodavatelov. Spolupracujeme s mnohymi renomovanymi leasingovymi spolocnostami a poistovnami na Slovensku v otazkach financovania a poistenia. V pripade akejkolvek poziadavky zo segmentu “automotive” nas nevahajte prosim kontaktovat mailom, alebo telefonicky na . U nas je moznost i komisionalny predaj osobnych, nakladnych vozidiel, navesov aj privesov, autobusov a autokaravanov. Sme tu pre Vas.
Scania  Adblue off,Dpf off,Egr off len na športové učeli.
Softverová úprava riadiacej jednotky alebo emulátor ADBLUE špecialne pre SCANIA Truck plus kompletná diagnostika vozidla. Scania G,P,R euro 5-6 Dalej ponúkam softverové zvýšenie výkonu odpojenie egr ventil a ine POZOR aby sme predišli zbytočným nedorozumeniam ako (nefunguje,nejde to, urobilo skrat ,auto nemá výkon a pod.) emulátor NEPOSIELAM poštou. Vy platíte len za to čo funguje a viete si to odskúšať ihneď po mojej diagnostike. Po odskúšaní softverovej upravyalebo emulátora je potrebné vymazanie všetkých chybových hlásení z riadiacej jednotky vozidla. Plus diagnostika všetkých systémov v cene. Diagnostika po dohode u mňa alebo u zákazníka. Prípadný výjazd za vozidlom v núdzovom režime aj do zahraničia. Koniec núdzového stavu vozidla a zníženého výkonu o 40% až 80%!!! AdBlue emulátor pre deaktiváciu AdBlue systémov nákladných automobilov a simuláciu správnej funkcie tohto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na princípe deaktivácia originálneho AdBlue systému vozidla a následného zasielanie identických hodnôt do zbernice vozidla týmto emulátorom. AdBlue nie je do výfuku vstrekované, napriek tomu sa riadiacim jednotkám vozidlá javí, ako by všetko bolo v poriadku. Na palubnej doske nesvieti žiadne chyby, vozidle prejde aj emisnú kontrolu. Ponúkam kvalitný SCR-emulátor v ORIGINÁLNEJ verzii. Cena je od typu riadiacej jednotky Adblue. Nehrozí VÁM POŠKODENIE SYSTÉMU VOZIDLA AKO u lacných KÓPIÍ, KTORÉ PRACUJÚ S univerzálnymi hodnotami! Ponúkam opravu: """"""""spálených,vyskratovaných alebo nefunkčných"""""""" riadiacich jednotiek spojených s neodbornou montážou emulátora adblue. Softverová úprava ridiacej jednotky alebo emulátor sa inštaluje ak je: porucha Adblue pumpy porucha Adblue senzora porucha senzora NOX porucha tlaku v systéme adblue nefunkčné (Zhorená) jednotka adblue porucha plaváka v nádrži adblue Softverovú úpravu alebo emulátor viem dodať aj do poľnohospodárskych strojov!!! Cena je individuálna od stroja. Pozor !!!: používanie emulátora adblue remove je nezákonné špeciálne v krajinách EU. Ja emulátory nemontujem na vozidla prevádzkované v EU!!! Používanie tohto zariadenia spôsobuje zvýšené emisie výfukových plynov. Keď ste začali používať emulátor adblue, vaše vozidlo nespĺňa normy euro4, euro5 a euro6. Moje zariadenie je pre krajiny, ktoré nemajú ekologické pravidlá 4/5/6 eur.Softverová úprava RJ alebo emulátora adblue, zastaví prietok kvapaliny DEF v systéme scr. Emulátor odstránenia Adblue sa predáva v krajinách, ktoré nemajú kvapalinu adblue a používajú ju na odstránenie chýb v systémoch adblue. Toto je osobné rozhodnutie o kúpe tohto zariadenia. Ja nezodpovedám za žiadne právne problémy, ktoré vedú k Vášmu rozhodnutiu používať emulátor v krajinách kde to nie je povolené!
Emulator Adblue pre Daf Truck
Softverová úprava riadiacej jednotky alebo emulátor ADBLUE špecialne pre Daf Truck plus kompletná diagnostika vozidla. XF euro 4,5,6 CF euro 4,5,6 LF euro 4,5,6 Dalej ponúkam zvýšenie výkonu odpojenie eger ventil POZOR aby sme predišli zbytočným nedorozumeniam ako (nefunguje,nejde to, urobilo skrat ,auto nemá výkon a pod.) emulátor NEPOSIELAM poštou. Vy platíte len za to čo funguje a viete si to odskúšať ihneď po mojej diagnostike. Po odskúšaní softverovej upravyalebo emulátora je potrebné vymazanie všetkých chybových hlásení z riadiacej jednotky vozidla. Plus diagnostika všetkých systémov v cene. Diagnostika po dohode u mňa alebo u zákazníka. Prípadný výjazd za vozidlom v núdzovom režime aj do zahraničia. Koniec núdzového stavu vozidla a zníženého výkonu o 40% až 80%!!! AdBlue emulátor pre deaktiváciu AdBlue systémov nákladných automobilov a simuláciu správnej funkcie tohto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na princípe deaktivácia originálneho AdBlue systému vozidla a následného zasielanie identických hodnôt do zbernice vozidla týmto emulátorom. AdBlue nie je do výfuku vstrekované, napriek tomu sa riadiacim jednotkám vozidlá javí, ako by všetko bolo v poriadku. Na palubnej doske nesvieti žiadne chyby, vozidle prejde aj emisnú kontrolu. Ponúkam kvalitný SCR-emulátor v ORIGINÁLNEJ verzii. Cena je od typu riadiacej jednotky Adblue. Nehrozí VÁM POŠKODENIE SYSTÉMU VOZIDLA AKO u lacných KÓPIÍ, KTORÉ PRACUJÚ S univerzálnymi hodnotami! Ponúkam opravu: """"""""spálených,vyskratovaných alebo nefunkčných"""""""" riadiacich jednotiek spojených s neodbornou montážou emulátora adblue. Softverová úprava ridiacej jednotky alebo emulátor sa inštaluje ak je: porucha Adblue pumpy porucha Adblue senzora porucha senzora NOX porucha tlaku v systéme adblue nefunkčné (Zhorená) jednotka adblue porucha plaváka v nádrži adblue Softverovú úpravu alebo emulátor viem dodať aj do poľnohospodárskych strojov!!! Cena je individuálna od stroja. Pozor !!!: používanie emulátora adblue remove je nezákonné špeciálne v krajinách EU. Ja emulátory nemontujem na vozidla prevádzkované v EU!!! Používanie tohto zariadenia spôsobuje zvýšené emisie výfukových plynov. Keď ste začali používať emulátor adblue, vaše vozidlo nespĺňa normy euro4, euro5 a euro6. Moje zariadenie je pre krajiny, ktoré nemajú ekologické pravidlá 4/5/6 eur.Softverová úprava RJ alebo emulátora adblue, zastaví prietok kvapaliny DEF v systéme scr. Emulátor odstránenia Adblue sa predáva v krajinách, ktoré nemajú kvapalinu adblue a používajú ju na odstránenie chýb v systémoch adblue. Toto je osobné rozhodnutie o kúpe tohto zariadenia. Ja nezodpovedám za žiadne právne problémy, ktoré vedú k Vášmu rozhodnutiu používať emulátor v krajinách kde to nie je povolené!
Emulator Adblue pre Tatra Phoenix
Emulátor ADBLUE špecialne pre Tatra Phoenix Euro 6 Cena je od typu riadiacej jednotky Adblue. POZOR aby sme predišli zbytočným nedorozumeniam ako (nefunguje,nejde to, urobilo skrat ,auto nemá výkon a pod.) emulátor NEPOSIELAM poštou. Vy platíte len za to čo funguje a viete si to odskúšať ihneď po mojej diagnostike. Po odskúšaní emulátora je potrebné vymazanie všetkých chybových hlásení z riadiacej jednotky vozidla. Plus diagnostika všetkých systémov v cene. Diagnostika po dohode u mňa alebo u zákazníka. Prípadný výjazd za vozidlom v núdzovom režime aj do zahraničia. Koniec núdzového stavu vozidla a zníženého výkonu o 40% až 80%!!! AdBlue emulátor pre deaktiváciu AdBlue systémov nákladných automobilov a simuláciu správnej funkcie tohto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na princípe deaktivácia originálneho AdBlue systému vozidla a následného zasielanie identických hodnôt do zbernice vozidla týmto emulátorom. AdBlue nie je do výfuku vstrekované, napriek tomu sa riadiacim jednotkám vozidlá javí, ako by všetko bolo v poriadku. Na palubnej doske nesvieti žiadne chyby, vozidle prejde aj emisnú kontrolu. Ponúkam kvalitný SCR-emulátor v ORIGINÁLNEJ verzii. Nehrozí VÁM POŠKODENIE SYSTÉMU VOZIDLA AKO u lacných KÓPIÍ, KTORÉ PRACUJÚ S univerzálnymi hodnotami! Ponúkam opravu: """"""""spálených,vyskratovaných alebo nefunkčných"""""""" riadiacich jednotiek spojených s neodbornou montážou emulátora adblue. Emulátor sa inštaluje ak je: porucha Adblue pumpy porucha Adblue senzora porucha senzora NOX porucha tlaku v systéme adblue nefunkčné (Zhorená) jednotka adblue porucha plaváka v nádrži adblue Emulátor viem dodať aj do poľnohospodárskych strojov!!! Cena je individuálna od stroja. Pozor !!!: používanie emulátora adblue remove je nezákonné špeciálne v krajinách EU. Ja emulátory nemontujem na vozidla prevádzkované v EU!!! Používanie tohto zariadenia spôsobuje zvýšené emisie výfukových plynov. Keď ste začali používať emulátor adblue, vaše vozidlo nespĺňa normy euro4, euro5 a euro6. Moje zariadenie je pre krajiny, ktoré nemajú ekologické pravidlá 4/5/6 eur. Emulátor adblue, zastaví prietok kvapaliny DEF v systéme scr. Emulátor odstránenia Adblue sa predáva v krajinách, ktoré nemajú kvapalinu adblue a používajú ju na odstránenie chýb v systémoch adblue. Toto je osobné rozhodnutie o kúpe tohto zariadenia. Ja nezodpovedám za žiadne právne problémy, ktoré vedú k Vášmu rozhodnutiu používať emulátor v krajinách kde to nie je povolené!
stacinonárna rampa
Ponúkame na predaj vlastnú nákladnú stacionárnu rampu. Rampa je vo veľmi dobrom stave a je k videniu na našom sklade v Seredi. Dôvodom pre predaj rampy je nedostatočná šírka pre skladanie nadrozmerných a ťažkotonážnych vysokozdvižných vozíkov a pracovných strojov. Avšak bezproblémovo zvládne nakládky a vykládky nákladných vozidiel, jazdu vysokozdvižných vozíkov a automobilov. Základný technický opis Výrobca RAMPLO Model RL-FX-10 Rozmery Dĺžka stúpania: 10000 mm. Dĺžka spojovacieho mostíka: 500 mm. Dĺžka celkom: 10500 mm. Užitočná šírka: 2000 mm. Celková šírka: 2270 mm. Výška nakladacej hrany: 1100 mm. Rok výroby 05/2019 Nosnosť 10 000 kg. Predajná cena novej rampy: 12 040,00-EUR Akciová cena našej rampy: 6 500,00-EUR Cena rampy vratane DPH, pokiaľ nie je uvedené inak. Cena rampy je bez dopravy k zákazníkovi, cena sklad Sereď. Nakládku vieme zabezpežiť vlastnými VZV, vykládku si zabzpečuje zákazník sám a na vlastné náklady, buď za pomoci adekvátneho VZV alebo žeriavu. Rampa sa predáva bez záruky a v stave v akom stojí.