Nalepky na kolesá.
Kategória:
Cestné motocykle
Predám reflexné pololepy, nalepky na kolesá motocykla, na disky 16",17",18".
Šírka pasika 8mm
Farba
Modrá
Žltá
Čercená
Červena
Biela
Cena 6 € za celú sadu obojstranne na 2 kolesá.
Viem poslat aj na dobierku.
Kontakt mailom, alebo na t.č.
Šírka pasika 8mm
Farba
Modrá
Žltá
Čercená
Červena
Biela
Cena 6 € za celú sadu obojstranne na 2 kolesá.
Viem poslat aj na dobierku.
Kontakt mailom, alebo na t.č.
Podobné inzeráty
Predam hlinikove 3D nalepky na výfuk Yoshimura.
Austin racing nedostupný.
Odolavaju teplotam,úv žiareniu,tlakovemu čisteniu
Pred odlepenim sa dajú pekne natvarovať aj na oblý výfuk.
Vhodná na prekrytie škrabanca.
Cena 4€ ks
Viem poslat aj na dobierku+poštovné.
Viac info na email,alebo na t.č.
Predám delené nálepky, pasiky kolies.
Pre rafiky 16, 17, 18.
Je to na 2 kolesá obojstranne.
Biele, čierne,modré žlté,červené.
Cena za sadu 6€
Viem poslať aj na dobierku.
Kontakt mailom, alebo volať na t.č.
Predám jazdenú motorku BMW R1200R, rv. 2015.
Motorka je v dobrom stave a po veľkom intervalovom servise, menené aj predné brzdné platničky. Servisovaná pravideľne a boli dodržané všetky intervaly.
Motorka bola kupovaná na Slovensku v Bratislave ako ich predvádzací motocykel. Takže by som to nazval, že som druhý majiteľ.
Motorka má najazdených 57 312 km.
Raz som na nej padol na ľavú stranu cca pri 40k km. Opravená v autorizovanom servise v Žiline. Po oprave je v bezproblémovom stave. Všetko sedí ako má, bez ohnutia či iného. Jediný následok čo zostal je zlomený dorazový výbežok pri otáčaním riadidiel do prava viď foto.
Na motorke bola navyše jedna poistná udalosť, kedy do mňa nabúrala baba zo zadu do valca... Mierny škrabanec na valci inak žiadna iná škoda.
Na motorke je navyše výbava: top case a pridané držiaky na bočné kufre, držiak na navigáciu, bezkľúčové štartovanie, vyhrievané rúčky, tempomat, nastaviteľný podvozok aj motor, quickshifter do oboch strán, carbonová krytka nádrže proti poškodeniu, zvýšený čelný štít, remus koncovka výfuku s vyberateľným DB killerom, padacie rámy okolo valcov.
Kolesá na motorke boli lakované na červeno a nálepky, ktoré sú na motorke (škorpión na pravej strane) a na top case (trofeje kde som s ňou jazdil) sa dajú zlepiť. Nie je to airbrush.
Samozrejme sa na motorke nachádzajú drobné škrabance bežného použitia, veď má 57k km. Ale škrabance po páde a podobne na nej neostali, (okrem škrabancov po poistnej udalosti na ľavom valci: viď foto).. Všetko sa menilo.
Môžete prísť odskúšať a pozrieť.
Rád by som ju predal za 7000 EUR ale je možné sa dohodnúť.
+ som ochotný spustiť cenu dole v prípade, že si budete kupovať vlastné gumy a nebudem ich musieť kupovať a meniť ja. Terajšie sú už na dojazdenie.
PS: padacie rámy sú tiež mierne poškriabané ale z bežného pohľadu to nevidno a keď tak ich môžete dať dole :)
Kawasaki Z900 SE
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
948 cm³
Vŕtanie x zdvih
73,4 x 56 mm
Kompresný pomer
11.8:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 36 mm x 4 s duálnymi škrtiacimi klapkami
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Maximálny výkon
92,2 kW {125 PS} / 9 500 ot.
Maximálny krútiaci moment
98,6 N•m {10,1 kgf•m} / 7 700 ot.
Spotreba paliva
5,7 l/100 km
emisie CO2
132 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Brzdy, predné
Duálne poloplávajúce 300 mm kotúče. Strmeň: duálny 4-piestikový
Brzdy, zadné
Jeden 250 mm kotúč. Strmeň: 1-piestikový
Odpruženie, predné
41 mm obrátená vidlica s nastaviteľným odskokom tlmiča a predpätím pružiny
Odpruženie, zadné
Zavesenie Back-Link s tlmením odskoku a nastaviteľným predpätím pružiny
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
110 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
140 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
180/55ZR17M/C (73W)
Uhol natočenia kolies Ľ/P
33° / 33°
D x Š x V
2 070 x 825 x 1 115 mm
Rázvor kolies
1 455 mm
Svetlá výška
145 mm
Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov
Výška sedadla
820 mm
Pohotovostná hmotnosť
212 kg
Kawasaki Ninja 1000SX
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
1 043 cm³
Vŕtanie x zdvih
77 x 56 mm
Kompresný pomer
11.8:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 38 mm x 4 (Keihin) s oválnymi škrtiacimi klapkami
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Maximálny výkon
104,5 kW {142 PS} / 10 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
111 N•m {11,3 kgf•m} / 8 000 ot.
Spotreba paliva
5,8 l/100 km
Brzdy, predné
Duálne poloplávajúce 300 mm. Strmeň: duálny radiálne upevnený, monoblok, 4-piestikový
Brzdy, zadné
Jeden 250 mm. Strmeň: 1-piestikový
Odpruženie, predné
41 mm obrátená vidlica s plynulým tlmením a odskokom a s nastaviteľným predpätím pružiny
Odpruženie, zadné
Zavesenie Back-link s plynovým tlmičom, plynulé tlmenie, nastaviteľné predpätie pružiny
Typ rámu
Dvojrúrkový, hliník
Závlek kolesa
98 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
144 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
190/50ZR17M/C (73W)
D x Š x V
2 100 x 825 x 1 190 (1,235 mm so štítom v najvyššej polohe) mm
Rázvor kolies
1 440 mm
Svetlá výška
135 mm
Celkový objem palivovej nádrže
19 litrov
Výška sedadla
835 mm
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostná hmotnosť
235 kg