OBCHODNA FIRMA PRIJME PRE PRACU NA DOMA ADMIN.PERSONAL IHNED
Kategória:
Administratíva
Prijmem admin.personal pracovnika do obchodnej firmy s nastupom ihned!Praca je dobre ohodnotena 2000 EURO Mes.
Podobné inzeráty
Ponukam pracu z domu, mimoriadna ponuka 4 hodiny denne dobre ohodnotenie prace 1000 euro mesacne s nastupom ihned.
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne?
Tak ste na správnom mieste!
Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí.
Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy.
Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou.
Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu.
Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra.
Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť.
Miesto práce: Bratislava/Pezinok.
Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás!
Zamestnanecké výhody, benefity
Menší "rodinný" kolektív
Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup
Flexibilný pracovný čas
Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra)
Neplatíte žiadne poplatky za licenciu
Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu)
Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov.
Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku.
Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu.
Požiadavky na zamestnanca
Microsofr Word, Excel - Základy
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti:3
Počet rokov praxe:3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup
- obchodné zručnosti
Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Hľadám si prácu na doma - administratívny pracovník alebo niečo podobné. Ovládam prácu v systéme SAP, Word, Excel, Power point, Skicár, Google dokumenty, tabuľky, emailová komunikácia. Nie som držiteľom vodičského oprávnenia a neovládam cudzí jazyk. Vašu ponuku Vás prosím zaslať na email. Prácu na doma hľadám z dôvodu, že som po zlomenine nohy nie som fyzicky schopná dochádzať do zamestnania.
Prosím o kontaktovanie emailom
Prosím o finančné sprostredkovanie alebo poisťovníctvo nemám záujem. Ďakujem za pochopenie.
Hľadáme na výpomoc pracovníčku do účtovnej kancelárie. Ide o dlhodobú brigádu na dohodu, vhodné pre študenta VŠ.
Podmienky: obchodná akadémia, znalosti Word, Excel, vítané praktické skúsenosti v programe KROS resp. POHODA.
Náplň práce: triedenie dokladov, nahadzovanie dokladov, zoskupenie dokladov, využívanie WORD, EXCEL. Životopisy posielajte na e-mail, na pohovor budú oslovení tí, ktorí spĺňajú podmienky. office@
Prijmeme sikovnych pozitivnych ludi na administrativu, flexi cas, praca z domu, mozne aj privyrabanie popri praci, dobre ohodnotena praca.