Obchodný manažér pre predaj mäsa
Kategória:
Priemysel a výroba
Ponúkame pracovnú príležitosť pre šikovného, komunikatívneho a aktívneho obchodníka, obchodného zástupcu (pozn.: prax v oblasti potravinárskeho segmentu výhodou, nie podmienkou).
Náplň práce:
- sleduje situáciu na trhu a získané informácie využíva pre obchodovanie s mäsom a mäsovými výrobkami,
- aktívne vyhľadáva nových zákazníkov a stará sa o existujúcich v portfóliu,
- uskutočňuje obchodné rokovania,
- rieši obchodné podmienky,
- uzatvára zmluvnú dokumentáciu alebo získava objednávky,
- zabezpečuje realizáciu prijatých objednávok a distribúciu predaných výrobkov.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
a viac, v závislosti od skúseností a zručností kandidáta (podľa dohody pri uzatvorení pracovného pomeru)
Náplň práce:
- sleduje situáciu na trhu a získané informácie využíva pre obchodovanie s mäsom a mäsovými výrobkami,
- aktívne vyhľadáva nových zákazníkov a stará sa o existujúcich v portfóliu,
- uskutočňuje obchodné rokovania,
- rieši obchodné podmienky,
- uzatvára zmluvnú dokumentáciu alebo získava objednávky,
- zabezpečuje realizáciu prijatých objednávok a distribúciu predaných výrobkov.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
a viac, v závislosti od skúseností a zručností kandidáta (podľa dohody pri uzatvorení pracovného pomeru)
Podobné inzeráty
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naš partner hľadá do svojho tímu šikovných ľudí na spracovanie mäsa, pracovať sa bude na troch oddeleniach:
1. Výroba - iba denná zmena 6.00 – 16.00 - môže to byť balenie mäsa, ale je možné aj krájanie
2. Expedícia - denná zmena 7.00 – 17.00 - vyprázdňovanie prepraviek (mrazeným) mäsom, preklápanie a stoh prepraviek, niekedy preprava retrákom pre tých, ktorí môžu šoférovať
3. Mraziareň - 3 zmeny - výroba, triedenie, balenie, rezanie
Práca je vhodná pre pánov a požiadavka je minimálna výška 170cm.
Firma ponúka aj príplatok za prácu v chladnom prostredí v závislosti od toho, na akom oddelení pracujete.
Plat: 12,40brutto
Ubytovanie je v blízkosti fabriky a je možnosť dochádzať do práce bicyklom zhruba 5minút.
Pre viac informácii nás neváhajte kontaktovať, prípadne reagujte vašim aktuálnym životopisom.
Uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Holandská pracovná zmluva
- ročne 25 dní plateného voľna
- výplaty týždenne - len na vlastný bankový účet !
- zabezpečené služby koordinátora
- zabezpečené ubytovanie / dotované
- zabezpečené dopravný prostriedok z ubytovania do zamestnania a naspäť
- registráciu tzv "daňového čísla v Holandsku vybavuje zamestnávateľ
- registráciu na povinné zákonné zdravotné poistenie v Holandsku vybavuje zamestnávateľ po príchode
- poradenstvo ohľadom vycestovania do Holandska
- naša agentúra nevyžaduje žiadne poplatky za sprostredkovanie zamestnania pred ani po odchode do Holandska
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o túto pozíciu nám prosím pošlite Vás životopis, kde budú rozpísané Vaše doterajšie pracovné skúsenosti.
Každá pracovná skúsenosť je braná na vedomie a môže Vám pomôcť pri výbere.
Vybraného uchádzača budeme obratom kontaktovať.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov
Naším partnerom je spoločnosť Ferdinand Zandbergen, ktorá je dovozcom mäsa. Akonáhle je mäso dovezené, Ferdinand Zandergen ho spracuje pred jeho presunom k svojim klientom.
• Nákupca zaisťuje prostredníctvom komunikačných tokov, vrátane manipulácie s elektronickými objednávkovými a skladovými systémami kompletnú organizáciu, časové plánovanie a realizáciu nákupu a tovarov pre optimálne zaistenie skladových zásob.
•Zodpovednosť za optimálne skladové zásoby.
Nákupca je podriadený manažérovi nákupu, skladu a expedície. Úzko spolupracuje s ostatnými nákupcami, s oddelením skladu, expedíciou, konštrukciou, zákazníckym centrom, výrobou a IT.
•Formálna komunikácia: s dodávateľmi, s ostatnými strediskami
•Priamy nadriadený: Manažér nákupu, skladu a expedície
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Objednávanie priameho materiálu na základe automatickej požiadavky systému a nepriameho výrobného materiálu na základe spotreby
• Objednávanie spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb
• Komunikácia s dodávateľmi
• Cenové dopytovanie nových komponentov
• Potvrdzovanie a úprava dodacích termínov v systéme a zabezpečenie dodržiavania dodacích termínov pre dodanie materiálu
• Príjem materiálu do systému (príjem dodacích listov) a potvrdzovanie správnosti došlých faktúr (párovanie s DL v systéme) vrátane mesačnej uzávierky
• Súčinnosť pri riešení reklamácií - doobjednávanie reklamovaného materiálu
• Kontrola webových aplikácií (kapacitný plán, neobjednaný tovar, tovar potvrdený po termíne, rozpracovaná výroba)
• Zabezpečenie, príprava a kontrola inventúry
• Zabezpečovanie kompletizačných listov a kooperácií pre subdodávateľov
• Sledovanie, kontrola a optimalizácia skladových zásob
• Vytváranie dodacích listov, prevodiek materiálov v rámci skladov
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami - sklady, expedícia, konštrukcia, ZC, výroba, IT
Požiadavky na zamestnanca:
• stredoškolské s maturitou
•vysokoškolské I. stupňa
• vysokoškolské II. stupňa
Počet rokov praxe
• 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Evidencia dodávateľov tovaru
• Príprava podkladov pre uzatváranie obchodných zmlúv, objednávok s obchodnými partnermi
• Vyjednávanie bežných záležitostí s obchodnými partnermi
• Spracovanie príslušnej dokumentácie a evidencie v skladovom hospodárstve
• Posudzovanie a porovnávanie ekonomickej výhodnosti obstarávaných produktov a služieb
• Riadenie centrálneho nákupu, monitoring skladových zásob a ich porovnávanie s plánom organizácie a s požiadavkami zákazníka, vrátane riadenia logistických a distribučných procesov
• Príjemka tovaru
• Inventarizácia
• Spôsob platby v obchodnom styku
• Skladovanie tovaru
• Logistika v skladovom hospodárstve a riadenie zásob
Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac.
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Hľadáme spoľahlivú a zodpovednú osobu na riadenie, organizovanie a plánovanie výroby a montáže na pridelených zákazkách.
Náplň práce vedúceho:
- vedie skupinu pracovníkov (do 10 ľudí), plánuje a rozdeľuje práce medzi pracovníkov
- zodpovedá za realizáciu zákaziek od počiatočných rokovaní s investorom až po konečné odovzdanie diela
- vypracúva harmonogramy výroby a montáží
- komunikuje so zákazníkom ohľadom technických a termínových požiadaviek, promtne rieši vzniknuté technické problémy a závady
- optimalizuje kapacitné vyťaženie na pridelených zákazkách, sleduje a kontroluje plnenie prác a dodávok
- vedie niekoľko zákaziek zároveň v rôznych fázach realizácie, má schopnosť usporiadať si priority jednotlivých zákazok
- zodpovedá za realizáciu zákaziek podľa projektovej dokumentácie a podmienok ZoD
- rieši aj operatívne úlohy v rámci priradených zákaziek (nákup, balenie, expedícia, montáž a pod.)
Podmienkou je min. stredoškolské vzdelanie s maturitou technického smeru, vodičský preukaz skupiny B. Dobré organizačné a komunikačné schopnosti, zmysel pre poriadok,
skúsenosti s riadením a motiváciou zamestnancov. Nevyhnutnosťou je schopnosť čítať technickú výkresovú dokumentáciu a mať technické myslenie.
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
NÁPLŇ PRÁCE:
- denní telefonická a emailová agenda vč. skype call.
- komunikace s podřízenými a manažery na regionech v ČR a SR
- nastavování akčních plánů, úkolů a cílů náborového oddělení
- určení měsíčních KPI cílu podřízeným
- vedení týmu o 4-8 lidí
- práce na soc. sítích FB, IG jejich analíza
- spolupráce s marketingovým oddělením
- týdenní reporting, vedení a organizování porad, práce v P&P interním systému
- zpracování tabulek a statistik dle zadání vedení společnosti
NABÍZÍME:
PLAT nástupní: 60.000 Kč brutto, příspěvek na jízdne + (13. a 14. plat)
- dlouhodobá stabilní práce v mladém kolektivu
- kancelář s vybavením
- firemní telefon, notebook
- zaškoleni první měsíc
- možnost karierního růstu včetně platu
- nástup ihned po domluvě
POŽADUJEME:
- vzdělání středoškolské s maturitou
- praxe v oblasti náboru, staffingu alespoň 3 roky
- dovednost s práci office balíčku: word, excel, outlook, powerpoint
- zkušenosti v naboru a callcentrech výhodou na urovni manažera
- řidičský průkaz: B podmínkou
KONŠTRUKTÉR
PSS SVIDNÍK,a.s. výrobca strojov a zariadení pre potravinársky priemysel príjme KONŠTRUKTÉRA.
Popis práce:
- konštrukcia a vývoj strojov na spracovanie mäsa,
- spracováva výkresovú dokumentáciu a sprievodnú dokumentáciu tak, aby bolo možné podľa nej vyrobiť funkčný produkt
- spracováva kalkulácie a kontroluje cenové ponuky,
- spracováva návrhy na zmeny a odchýlky vo výkresovej dokumentácii,
- pri vývoji nových produktov vytvára 3D modely v Inventore, prípadne upravuje existujúce modely,
- v prípade potreby sa zúčastňuje výstav, montáží, spúšťania alebo reklamácii strojov, alebo výrobných liniek u zákazníka.
Požiadavky na zamestnanca:
- prax v odbore aspoň 1 rok,
- ovládanie programov (inventor, autoCAD)
Pozícia je vhodná pre kandidáta, ktorý je:
- motivovaný
- ochotný učiť sa stále niečo nové
- iniciatívny pri plnení úloh
- zodpovedný a spoľahlivý
- ochotný pomôcť zákazníkom
Mzda: 1 040 - 1 500€ mesačne brutto + preplácane nadčasy (výška základnej mzdy závisí od skúseností)
Čo Vám ponúkame my:
- výborný kolektív,
- možnosť profesionálneho rastu,
- stabilné a perspektívne zamestnanie
- zabezpečenie ubytovania (v prípade potreby) a stravovania v areáli firmy
- preplácanie cestovného (nad 20 km)
Informácie o ochrane vašich osobných údajov nájdete na našej webovej stránke:
Ste sústružník telom aj dušou a hľadáte seriózneho zamestnávateľa na dlhodobý pracovný úväzok?
Máte skúsenosti s prácou na klasickom sústruhu?
Toto je jedinečná príležitosť práve pre Vás.
Pre nášho klienta, ktorým je úspešná a stabilná spoločnosť v oblasti strojárskej výroby hľadáme skúseného Sústružníka (príležitosť aj pre staršie ročníky), ktorý sa nebojí nových výziev a rád zúžitkuje svoje skúsenosti a znalosti pri práci na klasickom sústruhu.
V tejto spoločnosti budete cítiť vzájomnú podporu a spoluprácu, čo sú princípy, na základe ktorých tvorí dlhé roky férové prostredie pre všetkých zamestnancov. O svojich zamestnancov sa stará aj v oblasti vzdelávania, poskytuje množstvo príležitostí na profesijný a kariérny rast.
Podstatou pracovnej pozície je samostatná práca na obrábacom centre, kde sa vyžaduje presnosť a precíznosť. Keď že ide o klasický sústruh je potrebné si ho nastaviť a dbať na detaily. Obrobňa u nášho klienta je stavaná na opracovanie a výrobu súčiastok veľkých priemerov a hmotností.
Vhodný kandidát na tejto pozícii už má skúsenosti s prácou na takomto zariadení. Má technické myslenie, vie obrábať kovy sústružením klasickým sústruhom a podľa pracovných postupov je schopný samostatne pracovať. Čítanie výrobnej dokumentácie a používanie klasických prístrojov a nástrojov je pre neho samozrejmosťou.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- obsluha a ovládanie stroja
- obrábanie kovov sústružením na základe výkresovej dokumentácie
- príprava stroja, upnutie obrobku
- výber a nastavenie náradia
- manipulácia s materiálom za pomoci žeriavu a viazacích prostriedkov
- kontrola a meranie hotového obrobku
Výhodou práce u nášho klienta je práca na jednu zmenu.
Úspešnému kandidátovi bude zabezpečené potrebné zaškolenie prispôsobené jeho skúsenostiam. V rámci adaptačného procesu sa oboznámite s fungovaním spoločnosti a nastavenými procesmi.
Pri práci v tejto spoločnosti budete vždy cítiť dôveru a záujem nadriadených.
Pre viac informácií kliknite na link:
Ak Vás pracovná ponuka zaujala, neváhajte ma kontaktovať telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.