bazár, predaj, inzercia, predám

Obchodný manažér pre predaj mäsa

Kategória: Priemysel a výroba

Ponúkame pracovnú príležitosť pre šikovného, komunikatívneho a aktívneho obchodníka, obchodného zástupcu (pozn.: prax v oblasti potravinárskeho segmentu výhodou, nie podmienkou).

Náplň práce:
- sleduje situáciu na trhu a získané informácie využíva pre obchodovanie s mäsom a mäsovými výrobkami,
- aktívne vyhľadáva nových zákazníkov a stará sa o existujúcich v portfóliu,
- uskutočňuje obchodné rokovania,
- rieši obchodné podmienky,
- uzatvára zmluvnú dokumentáciu alebo získava objednávky,
- zabezpečuje realizáciu prijatých objednávok a distribúciu predaných výrobkov.

Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť

Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
a viac, v závislosti od skúseností a zručností kandidáta (podľa dohody pri uzatvorení pracovného pomeru)
Obchodný manažér pre predaj mäsa
Podobné inzeráty
Pracovník vo výrobe - možnosť práce pre pánov- Holandsko - a
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Naš partner hľadá do svojho tímu šikovných ľudí na spracovanie mäsa, pracovať sa bude na troch oddeleniach: 1. Výroba - iba denná zmena 6.00 – 16.00 - môže to byť balenie mäsa, ale je možné aj krájanie 2. Expedícia - denná zmena 7.00 – 17.00 - vyprázdňovanie prepraviek (mrazeným) mäsom, preklápanie a stoh prepraviek, niekedy preprava retrákom pre tých, ktorí môžu šoférovať 3. Mraziareň - 3 zmeny - výroba, triedenie, balenie, rezanie Práca je vhodná pre pánov a požiadavka je minimálna výška 170cm. Firma ponúka aj príplatok za prácu v chladnom prostredí v závislosti od toho, na akom oddelení pracujete. Plat: 12,40brutto Ubytovanie je v blízkosti fabriky a je možnosť dochádzať do práce bicyklom zhruba 5minút. Pre viac informácii nás neváhajte kontaktovať, prípadne reagujte vašim aktuálnym životopisom. Uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky. Zamestnanecké výhody, benefity - Holandská pracovná zmluva - ročne 25 dní plateného voľna - výplaty týždenne - len na vlastný bankový účet ! - zabezpečené služby koordinátora - zabezpečené ubytovanie / dotované - zabezpečené dopravný prostriedok z ubytovania do zamestnania a naspäť - registráciu tzv "daňového čísla v Holandsku vybavuje zamestnávateľ - registráciu na povinné zákonné zdravotné poistenie v Holandsku vybavuje zamestnávateľ po príchode - poradenstvo ohľadom vycestovania do Holandska - naša agentúra nevyžaduje žiadne poplatky za sprostredkovanie zamestnania pred ani po odchode do Holandska Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o túto pozíciu nám prosím pošlite Vás životopis, kde budú rozpísané Vaše doterajšie pracovné skúsenosti. Každá pracovná skúsenosť je braná na vedomie a môže Vám pomôcť pri výbere. Vybraného uchádzača budeme obratom kontaktovať. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov Naším partnerom je spoločnosť Ferdinand Zandbergen, ktorá je dovozcom mäsa. Akonáhle je mäso dovezené, Ferdinand Zandergen ho spracuje pred jeho presunom k svojim klientom.
NÁKUPCA
• Nákupca zaisťuje prostredníctvom komunikačných tokov, vrátane manipulácie s elektronickými objednávkovými a skladovými systémami kompletnú organizáciu, časové plánovanie a realizáciu nákupu a tovarov pre optimálne zaistenie skladových zásob. •Zodpovednosť za optimálne skladové zásoby. Nákupca je podriadený manažérovi nákupu, skladu a expedície. Úzko spolupracuje s ostatnými nákupcami, s oddelením skladu, expedíciou, konštrukciou, zákazníckym centrom, výrobou a IT. •Formálna komunikácia: s dodávateľmi, s ostatnými strediskami •Priamy nadriadený: Manažér nákupu, skladu a expedície Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • Objednávanie priameho materiálu na základe automatickej požiadavky systému a nepriameho výrobného materiálu na základe spotreby • Objednávanie spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb • Komunikácia s dodávateľmi • Cenové dopytovanie nových komponentov • Potvrdzovanie a úprava dodacích termínov v systéme a zabezpečenie dodržiavania dodacích termínov pre dodanie materiálu • Príjem materiálu do systému (príjem dodacích listov) a potvrdzovanie správnosti došlých faktúr (párovanie s DL v systéme) vrátane mesačnej uzávierky • Súčinnosť pri riešení reklamácií - doobjednávanie reklamovaného materiálu • Kontrola webových aplikácií (kapacitný plán, neobjednaný tovar, tovar potvrdený po termíne, rozpracovaná výroba) • Zabezpečenie, príprava a kontrola inventúry • Zabezpečovanie kompletizačných listov a kooperácií pre subdodávateľov • Sledovanie, kontrola a optimalizácia skladových zásob • Vytváranie dodacích listov, prevodiek materiálov v rámci skladov • Spolupráca s ostatnými oddeleniami - sklady, expedícia, konštrukcia, ZC, výroba, IT Požiadavky na zamestnanca: • stredoškolské s maturitou •vysokoškolské I. stupňa • vysokoškolské II. stupňa Počet rokov praxe • 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti: • Evidencia dodávateľov tovaru • Príprava podkladov pre uzatváranie obchodných zmlúv, objednávok s obchodnými partnermi • Vyjednávanie bežných záležitostí s obchodnými partnermi • Spracovanie príslušnej dokumentácie a evidencie v skladovom hospodárstve • Posudzovanie a porovnávanie ekonomickej výhodnosti obstarávaných produktov a služieb • Riadenie centrálneho nákupu, monitoring skladových zásob a ich porovnávanie s plánom organizácie a s požiadavkami zákazníka, vrátane riadenia logistických a distribučných procesov • Príjemka tovaru • Inventarizácia • Spôsob platby v obchodnom styku • Skladovanie tovaru • Logistika v skladovom hospodárstve a riadenie zásob Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac. Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností. V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Vedúci výroby a montáže/projektový manažér
Hľadáme spoľahlivú a zodpovednú osobu na riadenie, organizovanie a plánovanie výroby a montáže na pridelených zákazkách. Náplň práce vedúceho: - vedie skupinu pracovníkov (do 10 ľudí), plánuje a rozdeľuje práce medzi pracovníkov - zodpovedá za realizáciu zákaziek od počiatočných rokovaní s investorom až po konečné odovzdanie diela - vypracúva harmonogramy výroby a montáží - komunikuje so zákazníkom ohľadom technických a termínových požiadaviek, promtne rieši vzniknuté technické problémy a závady - optimalizuje kapacitné vyťaženie na pridelených zákazkách, sleduje a kontroluje plnenie prác a dodávok - vedie niekoľko zákaziek zároveň v rôznych fázach realizácie, má schopnosť usporiadať si priority jednotlivých zákazok - zodpovedá za realizáciu zákaziek podľa projektovej dokumentácie a podmienok ZoD - rieši aj operatívne úlohy v rámci priradených zákaziek (nákup, balenie, expedícia, montáž a pod.) Podmienkou je min. stredoškolské vzdelanie s maturitou technického smeru, vodičský preukaz skupiny B. Dobré organizačné a komunikačné schopnosti, zmysel pre poriadok, skúsenosti s riadením a motiváciou zamestnancov. Nevyhnutnosťou je schopnosť čítať technickú výkresovú dokumentáciu a mať technické myslenie. Ostatné znalosti: Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý
HR manažer náboru Ostrava
NÁPLŇ PRÁCE: - denní telefonická a emailová agenda vč. skype call. - komunikace s podřízenými a manažery na regionech v ČR a SR - nastavování akčních plánů, úkolů a cílů náborového oddělení - určení měsíčních KPI cílu podřízeným - vedení týmu o 4-8 lidí - práce na soc. sítích FB, IG jejich analíza - spolupráce s marketingovým oddělením - týdenní reporting, vedení a organizování porad, práce v P&P interním systému - zpracování tabulek a statistik dle zadání vedení společnosti NABÍZÍME: PLAT nástupní: 60.000 Kč brutto, příspěvek na jízdne + (13. a 14. plat) - dlouhodobá stabilní práce v mladém kolektivu - kancelář s vybavením - firemní telefon, notebook - zaškoleni první měsíc - možnost karierního růstu včetně platu - nástup ihned po domluvě POŽADUJEME: - vzdělání středoškolské s maturitou - praxe v oblasti náboru, staffingu alespoň 3 roky - dovednost s práci office balíčku: word, excel, outlook, powerpoint - zkušenosti v naboru a callcentrech výhodou na urovni manažera - řidičský průkaz: B podmínkou
KONŠTRUKTÉR
KONŠTRUKTÉR PSS SVIDNÍK,a.s. výrobca strojov a zariadení pre potravinársky priemysel príjme KONŠTRUKTÉRA. Popis práce: - konštrukcia a vývoj strojov na spracovanie mäsa, - spracováva výkresovú dokumentáciu a sprievodnú dokumentáciu tak, aby bolo možné podľa nej vyrobiť funkčný produkt - spracováva kalkulácie a kontroluje cenové ponuky, - spracováva návrhy na zmeny a odchýlky vo výkresovej dokumentácii, - pri vývoji nových produktov vytvára 3D modely v Inventore, prípadne upravuje existujúce modely, - v prípade potreby sa zúčastňuje výstav, montáží, spúšťania alebo reklamácii strojov, alebo výrobných liniek u zákazníka. Požiadavky na zamestnanca: - prax v odbore aspoň 1 rok, - ovládanie programov (inventor, autoCAD) Pozícia je vhodná pre kandidáta, ktorý je: - motivovaný - ochotný učiť sa stále niečo nové - iniciatívny pri plnení úloh - zodpovedný a spoľahlivý - ochotný pomôcť zákazníkom Mzda: 1 040 - 1 500€ mesačne brutto + preplácane nadčasy (výška základnej mzdy závisí od skúseností) Čo Vám ponúkame my: - výborný kolektív, - možnosť profesionálneho rastu, - stabilné a perspektívne zamestnanie - zabezpečenie ubytovania (v prípade potreby) a stravovania v areáli firmy - preplácanie cestovného (nad 20 km) Informácie o ochrane vašich osobných údajov nájdete na našej webovej stránke:
Sústružník - príležitosť aj pre seniornejších (klasický súst
Ste sústružník telom aj dušou a hľadáte seriózneho zamestnávateľa na dlhodobý pracovný úväzok? Máte skúsenosti s prácou na klasickom sústruhu? Toto je jedinečná príležitosť práve pre Vás. Pre nášho klienta, ktorým je úspešná a stabilná spoločnosť v oblasti strojárskej výroby hľadáme skúseného Sústružníka (príležitosť aj pre staršie ročníky), ktorý sa nebojí nových výziev a rád zúžitkuje svoje skúsenosti a znalosti pri práci na klasickom sústruhu. V tejto spoločnosti budete cítiť vzájomnú podporu a spoluprácu, čo sú princípy, na základe ktorých tvorí dlhé roky férové prostredie pre všetkých zamestnancov. O svojich zamestnancov sa stará aj v oblasti vzdelávania, poskytuje množstvo príležitostí na profesijný a kariérny rast. Podstatou pracovnej pozície je samostatná práca na obrábacom centre, kde sa vyžaduje presnosť a precíznosť. Keď že ide o klasický sústruh je potrebné si ho nastaviť a dbať na detaily. Obrobňa u nášho klienta je stavaná na opracovanie a výrobu súčiastok veľkých priemerov a hmotností. Vhodný kandidát na tejto pozícii už má skúsenosti s prácou na takomto zariadení. Má technické myslenie, vie obrábať kovy sústružením klasickým sústruhom a podľa pracovných postupov je schopný samostatne pracovať. Čítanie výrobnej dokumentácie a používanie klasických prístrojov a nástrojov je pre neho samozrejmosťou. Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí: - obsluha a ovládanie stroja - obrábanie kovov sústružením na základe výkresovej dokumentácie - príprava stroja, upnutie obrobku - výber a nastavenie náradia - manipulácia s materiálom za pomoci žeriavu a viazacích prostriedkov - kontrola a meranie hotového obrobku Výhodou práce u nášho klienta je práca na jednu zmenu. Úspešnému kandidátovi bude zabezpečené potrebné zaškolenie prispôsobené jeho skúsenostiam. V rámci adaptačného procesu sa oboznámite s fungovaním spoločnosti a nastavenými procesmi. Pri práci v tejto spoločnosti budete vždy cítiť dôveru a záujem nadriadených. Pre viac informácií kliknite na link: Ak Vás pracovná ponuka zaujala, neváhajte ma kontaktovať telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.