Personalista / Náborár s poľskym jazykom
Kategória:
Administratíva
Do nášho personálneho oddelenia prijmeme náborara/ku s poľským jazykom. Jedna sa o nábor živnostníkov z SK a PL na rozne stavebne projekty do Nemecka.
Mzda na zaciatok 1.300 EUR brutto,
prac. doba 8-16
Miesto vykonu: Prešov
Bližšie info po telefóne
Životopisy poprosíme zasielať na mail : info@
Mzda na zaciatok 1.300 EUR brutto,
prac. doba 8-16
Miesto vykonu: Prešov
Bližšie info po telefóne
Životopisy poprosíme zasielať na mail : info@
Podobné inzeráty
Sme stavebná spoločnosť a rozširujeme tím o pozíciu personalista/náborár.
Aktuálne predmetom práce je nábor na veškere stavebné profesie.
Potrebná prax na obdobnej pozícii aspoň 3 mesiace.
Práca je pre SZČO Dohoda/alebo TPP
Predmetom práce je nábor pracovníkov so Slovenska, Česka alebo Poľska podľa zadaných kritérií.
Poľský jazyk podmienkou.
Predmetom práce: telefonická komunikácia s pracovníkmi a podobne.
Osobnostné predpoklady:
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Mzda na začiatok 1.200 EUR brutto
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Sme stavebna spoločnosť a rozširujeme tím o pozíciu personalista
Aktuálne predmetom práce je nábor na veškere stavebné profesie.
Potrebná prax na obdobnej pozícii aspoň 1 rok
Pracuje sa z domu.
Práca je pre SZČO Dohoda/alebo TPP
Predmetom práce je nábor pracovníkov so Slovenska, Česka alebo Poľska podľa zadaných kritérií.
Spracovanie dochádzky, kontrola telefonická komunikácia s pracovníkmi a podobne.
Vyžadujeme základy znalosti EXEL, inzercia na FB, Instagram a obdobných platformách.
Práca je možná dlhodobo.
Plat všetko dohodou po telefóne
Ak mate záujem nás môžte kontaktovať
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom.
Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 900 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk je podmienkou. Práca z domu 4 dni do týždňa.
Môžete bývať kdekoľvek. Ak máte už skúsenosti v oblasti sociálnych služieb, máte výhodu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu hľadáme šikovného človeka, ktorý bude mať na starosti starostlivosť o našich spolupracovníkov v zahraničí. Aktívna komunikácia v Nemeckom jazykom je nutná, anglický jazyk min. úroveň A2.
Radi uvítame pozitívneho kolegu/kolegyňu, ktorej primárnou úlohou bude:
- telefonická a emailová komunikácia v nemeckom jazyku spojená s vyhľadávaním ubytovania, leteniek, trajektov a i.
- administratívne práce spojené s vedením databáz - aktívna práca s MS Excel
- príprava admin. podkladov pred vyslaním zamestnancov a subdodávateľov do krajín EÚ
- plánovanie a organizácia služobných ciest
- úzka spolupráca s manažmentom
Zamestnanecké výhody, benefity
- "homeoffice dni" podľa dohody
– nekorporátne priateľské prostredie
– otvorená, obojstranná komunikácia s vedením spoločnosti na
pravidelnej báze
– služobný mobil a PC aj na súkromné účely
– práca na atraktívnych, inovatívnych a dlhodobých projektoch
– možnosť neustáleho vzdelávania sa
– možnosť zrýchleného kariérneho postupu v porovnaní s korporátmi
– spoločné aktivity (teambuildingy)
– pitný režim a kvalitná káva na pracovisku
– relaxačná zóna
Spoločnosť TOPNAD, a.s. hľadá administratívneho pracovníka s Anglickým jazykom (úroveň aspoň B2) pre zabezpečenie štatistických výkazov Intrastat.
Práca aj na polovičný úväzok
Náplň práce:
- aktívna komunikácia so zákazníkmi
- štatistické výkazy Intrastat
- administratívné práce
Znalosť colnej problematiky výhodou!
Práca je možná aj z domu.
Vaše životopisy zasielajte na:
r.jancovic@
Hľadáme kolegyňu/kolegu na pozíciu náborový pracovník - personalista do našej kancelárie v Bardejove.
Ideálny kandidát musí byť komunikatívny a schopný zvládať viacero úloh naraz.
Náplň práce:
- zadávanie inzercie, aktívne vyhľadávanie a selekcia vhodných kandidátov
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- príprava postov na sociálne siete,
- pracovné pohovory
- zabezpečovanie včasnej obsadenosti zákaziek u pridelených klientov,
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. - výhodou sú skúsenosti v oblasti personalistiky
Ponúkané výhody
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ nemecký / anglický jazyk výhodou.
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 6 mesiacov
Vodičské oprávnenie: Skupina B
Všeobecné spôsobilosti:
komunikácia (jednanie s ľuďmi), analyzovanie a riešenie problémov,
motivovanie ľudí, kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, kultivovaný písomný prejav
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Internet - vysoká
Osobnostné predpoklady
cieľavedomosť
komunikatívnosť
pozornosť