PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Kategória:
Administratíva
Miesto práce: Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI:
Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi.
- komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov
-komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov
- koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov
- riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí
- práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy
- výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne)
- v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting
- veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- Nadštandardné platové ohodnotenie
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Služobný mobil,
- Notebook,
- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Možnosť zálohy
- V prípade potreby služobné vozidlo
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@
alebo nás kontaktujte telefonicky na .
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Hr koordinátor / Tlmočník
Počet rokov praxe
1
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
Príjemné a seriózne vystupovanie
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Komunikatívnosť
Chuť pracovať
Stručná charakteristika spoločnosti:
Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI:
Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi.
- komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov
-komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov
- koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov
- riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí
- práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy
- výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne)
- v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting
- veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- Nadštandardné platové ohodnotenie
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Služobný mobil,
- Notebook,
- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Možnosť zálohy
- V prípade potreby služobné vozidlo
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@
alebo nás kontaktujte telefonicky na .
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Hr koordinátor / Tlmočník
Počet rokov praxe
1
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
Príjemné a seriózne vystupovanie
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Komunikatívnosť
Chuť pracovať
Stručná charakteristika spoločnosti:
Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Podobné inzeráty
Personálna agentúra so sídlom v centre mesta Košice prijme do svojho tímu posilu na pozíciu :
personálny manažér / manažérka.
Platové podmienky: dohodou
Nástup možný ihneď.
Požiadavky : vodičský preukaz sk.B - aktívny vodič, minimálne SŠ vzdelanie s maturitou,
práca na PC pokročilý, slovenský jazyk plynule slovom aj písmom, vítané: ovládanie AJ, alebo RJ, UKRJ alebo NJ.
bližšie info : telefonicky, mailom
Hľadáme kolegyňu/kolegu na pozíciu náborový pracovník - personalista do našej kancelárie v Bardejove.
Ideálny kandidát musí byť komunikatívny a schopný zvládať viacero úloh naraz.
Náplň práce:
- zadávanie inzercie, aktívne vyhľadávanie a selekcia vhodných kandidátov
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- príprava postov na sociálne siete,
- pracovné pohovory
- zabezpečovanie včasnej obsadenosti zákaziek u pridelených klientov,
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. - výhodou sú skúsenosti v oblasti personalistiky
Ponúkané výhody
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ nemecký / anglický jazyk výhodou.
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 6 mesiacov
Vodičské oprávnenie: Skupina B
Všeobecné spôsobilosti:
komunikácia (jednanie s ľuďmi), analyzovanie a riešenie problémov,
motivovanie ľudí, kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, kultivovaný písomný prejav
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Internet - vysoká
Osobnostné predpoklady
cieľavedomosť
komunikatívnosť
pozornosť
Do nášho tímu hľadáme mladého, šikovného a skúseného koordinátora projektov
Náplň práce: koordinácia zahraničných projektov, príprava, spustenie, dohľad nad priebehom až po úspešné zavŕšenie
komunikácia so zahraničnými zákazníkmi, slovenskými i zahraničnými inštitúciami, s vysielanými pracovníkmi
proaktívna spolupráca s náborovým oddelením spoločnosti, s ekonomickým oddelením spoločnosti, s obchodným oddelením a vedením spoločnosti
Výhody, benefity :
firemný telefón, notebook, služobné cesty realizované v rámci EÚ ako aj do lukratívnych destinácií ( ostrovy Karibiku a zámorské departmenty Francúzska ), bonusový systém
Vzdelanie v odbore : strojárskeho priemyslu/ stavebníctva - výhodou
Jazykové znalosti:
Francúzsky jazyk- C1
Nemecký jazyk - B2/C1
Anglický jazyk - B2 - výhodou
Vítaná je prax s koordináciou pracovníkov na stavebných a strojárskych projektoch min 1 rok.
Osobnostné predpoklady:
samostatnosť, precíznosť, aktívny a kreatívny prístup pri hľadaní riešení úloh a problémov, výborné komunikačné zručnosti, analytické myslenie, profiremná a prozákaznícka orientácia, tímový hrač.
V prípade záujmu o uvedenú pozíciu nás kontaktujte prostredníctvom mailu : office@ , tel:
al. na work@ , tel .:
Personálna agentúra so sídlom v centre mesta Košice hľadá do svojho tímu posilu - rusky, alebo ukrajinsky hovoriaceho muža / ženu, na pozíciu personálny manažér / manažérka.
Práca na TPP.
Životopisy v prípade záujmu posielať na : info@
Bližšie info telefonicky.
Nabízíme stabilní zaměstnání v pracovní agentuře s jistotou mzdy a práci v příjemném prostředí. Další firemní benefity jsou u nás samozřejmostí. Věnujeme se náboru zaměstnanců na různé pozice, převážně dělnického a strojírenského zaměření. Možnost pracovat z domu (homeoffice).
Více info na tel.
Hľadáme do nášho tímu zodpovedného človeka s komunikatívnou nemčinou!
práca v kancelárii v PO
po-pia, prac. doba 8-16
plat 1200-2000€
nástup ASAP
Náplň práce:
Komunikácia s nemeckými stavebnými firmami, hľadanie nových stavebných projektov v Nemecku, hľadanie ubytovania pre pracovníkov v Nemecku.
Pre viac informácii ma kontaktujte na tel. č.