bazár, predaj, inzercia, predám

pohon autoantena

Kategória: Veterány

original germany,bez anteny
pohon  autoantena
Podobné inzeráty
Predam plne pojazdné BRDM-2 je obojživelné obrnené vozidlo
Základná charakteristika Posádka 4 Dĺžka 5,75 m Šírka 2,35 m Výška 2,39 m Hmotnosť 7 000 kg Pancierovanie a výzbroj Pancierovanie 5 – 14 mm Pohon a pohyb Pohon GAZ-41 104 kW (140 k) Odpruženie Max. rýchlosť po ceste 100 km/h, pri plavbe 10 km/h Pomer výkon/hmotnosť Dojazd 750 km Priechodnosť svah so sklonom 30°, stena vysoká 0,4 m, zákop široký 1,22 m BRDM-2 je obojživelné obrnené prieskumné vozidlo, ktoré bolo vyvinuté ako náhrada za staršie vozidlo BRDM-1. Vozidlo bolo známe aj pod označením BTR-40PB. Skratka BRDM, rus. БРДМ, Бронированная разведывательно-дозорная машина (Bronirovannaja razvedyvatelno-dozornaja mašina) znamená obrnené prieskumno-hliadkové vozidlo.
Predam plne pojazdný M2 Half-Track Car polopásový transporté
Stroje M2 boli používané ako prieskumné vozidla v americkom Fort Benning. Základná charakteristika Posádka 2 (vodič, veliteľ) + 7 sediacich mužov Dĺžka 5,96 m Šírka 2,2 m Výška 2,26 m Hmotnosť 9 t Pohon a pohyb Pohon benzínový radový šesťvalec s objemom 6,33 l White 160AX 148 hp (110 kW) Odpruženie Polopás Max. rýchlosť 72 km/h na ceste Pomer výkon/hmotnosť 16,4 k/tona Dojazd priemerne 350 km (po ceste) Priechodnosť M2 Half-Track Car bol polopásový viacúčelový obrnený transportér americkej konštrukcie používaný hlavne počas druhej svetovej vojny.
Škoda Rapid 742.136
TECHNICKÉ ÚDAJE Rok:r.v. 11/1989 Palivo:benzín Objem motora:1 289 cm³ (1.3 l) Výkon motora:46 kW (63 PS) Prevodovka:5-st. manuálna prevodovka Pohon:zadný pohon Farba:modrá Karoséria:coupé Počet dverí:2 - dverové Miest na sedenie:5 - miestne BEZPEČNOSŤ centrálne zamykanie KOMFORT rádio + CD, diaľkové ovládanie zamykania DOPLŇUJÚCE ÚDAJE ŠKODA RAPID 136 Kôli nedostatku času a pracovnej vyťaženosti som nútený ponúknuť do predaja moju RAPIDEČKU je mi ľúto ju nechať len tak stať, nech radšej robí radosť niekomu kto bude mať na ňu viacej času. nové predné kotúče a platničky nové zadné bubny a pakne momentálne dočasne vyradená z evidencie. Škoda, Trabant, Lada, Wartburg, Simca, Ford, Pontiac, Peugeot, Citronën,1000MB, 100L, 105L, 120L, 125L, 135L, 136L V prípade otázok volajte na tel. číslo
Praga S5T Valník
Ročník: 1968 Výkon motora: 72 kW (98 PS) Stav: Používané Lokalita: Svätý Jur TECHNICKÉ ÚDAJE Rok: 1968 Palivo: diesel Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l) Výkon motora: 72 kW (98 PS) Výbava praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod. Doplňujúce údaje možná výmena nehavarované veterán Poznámka Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Pojazdne vojenske vozidlo ATS 712 ,rv.1956
Posádka 1 + 6 ,Dĺžka 5870 mm, Šírka 2570 mm, Výška 2535 mm . Hmotnosť 15 ton obratnosť .Pohon dvanásťvalcový dieselový motor W-54T 250 k, Najvyššia rýchlosť 35 km/h Výkon/hmotnosť, Dojazd 380 km (cesta).
Škoda 130 Spyder, Anglie 1988 Model Targa Florio
Dvoudveřový dvoumístný roadster, laminátová karosérie, motor Alfa Romeo - ALFASUD vzadu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený plochý čtyřválec (B4), rozvod OHC, objem 1490 cm³, vrtání 84,0 mm, zdvih 67,2 mm, komprese 9,5, dva karburátory Weber, bez přeplňování, výkon 70 kW (95 koní) při 5800 ot/min, točivý moment 133 Nm při 4000 ot/min, mechanická pětistupňová převodovka ŠKODA, rozvor 2400 mm, hmotnost 600 kg, maximální rychlost 180 km/h, zrychlení na stovku za 7,5 s. Banham 130 Spyder byl replikou vozu Porsche 550 Spyder z roku 1955. Vůz se dodával jako stavebnice, měl laminátovou karosérii, která se montovala na vyztuženou podlahovou plošinu vozů Škoda 105/120/130/Rapid. Uvedené údaje platí pro sériový motor Škoda 136. Náročnější zákazníci si mohli zamontovat silnější motor Alfa Romeo Možnost výměny za: - Škoda 450, Felicia - Tatra 603 - MTX 7-06 Roadster - Porsche 911 - ne 996 Oboustranný doplatek možný Doprava vozu po celé ČR je součástí kupní ceny.