pohon autoantena
Kategória:
Veterány
original germany,bez anteny
Podobné inzeráty
Základná charakteristika
Posádka 4
Dĺžka 5,75 m
Šírka 2,35 m
Výška 2,39 m
Hmotnosť 7 000 kg
Pancierovanie a výzbroj
Pancierovanie 5 – 14 mm
Pohon a pohyb
Pohon GAZ-41
104 kW (140 k)
Odpruženie
Max. rýchlosť po ceste 100 km/h, pri plavbe 10 km/h
Pomer výkon/hmotnosť
Dojazd 750 km
Priechodnosť svah so sklonom 30°, stena vysoká 0,4 m, zákop široký 1,22 m
BRDM-2 je obojživelné obrnené prieskumné vozidlo, ktoré bolo vyvinuté ako náhrada za staršie vozidlo BRDM-1. Vozidlo bolo známe aj pod označením BTR-40PB.
Skratka BRDM, rus. БРДМ, Бронированная разведывательно-дозорная машина (Bronirovannaja razvedyvatelno-dozornaja mašina) znamená obrnené prieskumno-hliadkové vozidlo.
Stroje M2 boli používané ako prieskumné vozidla v americkom Fort Benning.
Základná charakteristika
Posádka 2 (vodič, veliteľ) + 7 sediacich mužov
Dĺžka 5,96 m
Šírka 2,2 m
Výška 2,26 m
Hmotnosť 9 t
Pohon a pohyb
Pohon benzínový radový šesťvalec s objemom 6,33 l White 160AX
148 hp (110 kW)
Odpruženie Polopás
Max. rýchlosť 72 km/h na ceste
Pomer výkon/hmotnosť 16,4 k/tona
Dojazd priemerne 350 km (po ceste)
Priechodnosť
M2 Half-Track Car bol polopásový viacúčelový obrnený transportér americkej konštrukcie používaný hlavne počas druhej svetovej vojny.
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok:r.v. 11/1989
Palivo:benzín
Objem motora:1 289 cm³ (1.3 l)
Výkon motora:46 kW (63 PS)
Prevodovka:5-st. manuálna prevodovka
Pohon:zadný pohon
Farba:modrá
Karoséria:coupé
Počet dverí:2 - dverové
Miest na sedenie:5 - miestne
BEZPEČNOSŤ
centrálne zamykanie
KOMFORT
rádio + CD, diaľkové ovládanie zamykania
DOPLŇUJÚCE ÚDAJE
ŠKODA RAPID 136
Kôli nedostatku času a pracovnej vyťaženosti som nútený ponúknuť do predaja moju RAPIDEČKU je mi ľúto ju nechať len tak stať, nech radšej robí radosť niekomu kto bude mať na ňu viacej času.
nové predné kotúče a platničky
nové zadné bubny a pakne
momentálne dočasne vyradená z evidencie.
Škoda, Trabant, Lada, Wartburg, Simca, Ford, Pontiac, Peugeot, Citronën,1000MB, 100L, 105L, 120L, 125L, 135L, 136L
V prípade otázok volajte na tel. číslo
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Posádka 1 + 6 ,Dĺžka 5870 mm, Šírka 2570 mm, Výška 2535 mm . Hmotnosť 15 ton obratnosť .Pohon dvanásťvalcový dieselový motor W-54T 250 k, Najvyššia rýchlosť 35 km/h Výkon/hmotnosť, Dojazd 380 km (cesta).
Dvoudveřový dvoumístný roadster,
laminátová karosérie,
motor Alfa Romeo - ALFASUD vzadu a pohon zadních kol.
Zážehový, kapalinou chlazený plochý čtyřválec (B4), rozvod OHC, objem 1490 cm³, vrtání 84,0 mm, zdvih 67,2 mm, komprese 9,5, dva karburátory Weber, bez přeplňování, výkon 70 kW (95 koní) při 5800 ot/min, točivý moment 133 Nm při 4000 ot/min,
mechanická pětistupňová převodovka ŠKODA, rozvor 2400 mm, hmotnost 600 kg, maximální rychlost 180 km/h, zrychlení na stovku za 7,5 s.
Banham 130 Spyder byl replikou vozu Porsche 550 Spyder z roku 1955. Vůz se dodával jako stavebnice, měl laminátovou karosérii, která se montovala na vyztuženou podlahovou plošinu vozů Škoda 105/120/130/Rapid. Uvedené údaje platí pro sériový motor Škoda 136.
Náročnější zákazníci si mohli zamontovat silnější motor Alfa Romeo
Možnost výměny za:
- Škoda 450, Felicia
- Tatra 603
- MTX 7-06 Roadster
- Porsche 911 - ne 996
Oboustranný doplatek možný
Doprava vozu po celé ČR je součástí kupní ceny.