Pojazdne vojenske vozidlo ATS 712 ,rv.1956
Kategória:
Veterány
Posádka 1 + 6 ,Dĺžka 5870 mm, Šírka 2570 mm, Výška 2535 mm . Hmotnosť 15 ton obratnosť .Pohon dvanásťvalcový dieselový motor W-54T 250 k, Najvyššia rýchlosť 35 km/h Výkon/hmotnosť, Dojazd 380 km (cesta).
Podobné inzeráty
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Základná charakteristika
Posádka 4
Dĺžka 5,75 m
Šírka 2,35 m
Výška 2,39 m
Hmotnosť 7 000 kg
Pancierovanie a výzbroj
Pancierovanie 5 – 14 mm
Pohon a pohyb
Pohon GAZ-41
104 kW (140 k)
Odpruženie
Max. rýchlosť po ceste 100 km/h, pri plavbe 10 km/h
Pomer výkon/hmotnosť
Dojazd 750 km
Priechodnosť svah so sklonom 30°, stena vysoká 0,4 m, zákop široký 1,22 m
BRDM-2 je obojživelné obrnené prieskumné vozidlo, ktoré bolo vyvinuté ako náhrada za staršie vozidlo BRDM-1. Vozidlo bolo známe aj pod označením BTR-40PB.
Skratka BRDM, rus. БРДМ, Бронированная разведывательно-дозорная машина (Bronirovannaja razvedyvatelno-dozornaja mašina) znamená obrnené prieskumno-hliadkové vozidlo.
M72 1956
Motorka bude prihlasena na polske TP, cize je mozne prihlasit v SR ako dovoz na biele znacky.
Viem poradit s prihlasenim.
Motorka sa nachadza v Polsku 220km od Liberca,
V cene je dovoz po trase Namestovo - Trnava,
Viac info telefonicky, viac foto poslem mailom.
Pre viac zaujimavych motocyklov Jawa, Dneper, Ural, K750, Iž pozri moje inzeraty na
Prodám krásnou brožuru Nový motocykl Jawa 125 ccm typ 355 - 175 ccm typ 356 . Technický popis a jízdní návod se zvláštním zřetelem na obsluhu a udržování - návod k obsluze a udržování. Platí od výrobního čísla stroje 900001 ( 125ccm ) a od výrobního čísla stroje 600001 ( 175ccm ) . Vyrábí: České závody motocyklové n. p. Strakonice . Vydání první , 1956 . Počet stran 65 , jazyk: česky , stav viz. foto, zachovalé, kompletní. Evidenční číslo 111. Více foto zašlu na e-mail. Možné osobní převzetí v Plzni nebo v případě platby předem na účet zašlu poštou nebo zásilkovnou. Cena 1.000kč / 40€.