Ponuka práce
Kategória:
Financie a ekonomika
Prijmem ľudí zo Žiliny a okolia .
Ponúkam prácu v najsilnejšej a najväčšej poisťovni na našom trhu .
Výborná príležitosť pre komunikatívnych ľudi každého veku.
Práca je možná aj popri materskej dovolenke alebo VŠ.
Chcete dobre zarábať, organizovať si sám svoj pracovný deň a zároveň mať možnosť kariérneho postupu? Ak áno, ozvite sa.
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-vizitky, propagačné predmety
-flexibilný pracovný čas,
-finančná aj osobná podpora 2 roky
-možnosť kariérneho rastu
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .
V prípade záujmu napíšte na mail alebo zavolajte .
Ponúkam prácu v najsilnejšej a najväčšej poisťovni na našom trhu .
Výborná príležitosť pre komunikatívnych ľudi každého veku.
Práca je možná aj popri materskej dovolenke alebo VŠ.
Chcete dobre zarábať, organizovať si sám svoj pracovný deň a zároveň mať možnosť kariérneho postupu? Ak áno, ozvite sa.
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-vizitky, propagačné predmety
-flexibilný pracovný čas,
-finančná aj osobná podpora 2 roky
-možnosť kariérneho rastu
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .
V prípade záujmu napíšte na mail alebo zavolajte .
Podobné inzeráty
Pre dve spoločnosti K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku)s termínom nástupu ASAP.
Miesto výkonu práce: Trnava
Pracovný pomer: možnosť práce na TPP, skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Možnosť home office podľa dohody.
Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.
Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.
Požadovaná prax v účtovníctve min. 1 rok
Mzda: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
Informácie o výberovom konaní:
Životopis s fotkou poprosíme zaslať na mail: info@
Do nášho tímu na pobočku v Bratislave hľadám zodpovedného človeka s komunikačnými schopnosťami. Náplň práce:
- práca s pridelenými databázami klientov
- starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom,
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
- účasť na školeniach, poradách, tréningoch
- akvizícia nových klientov
požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, cieľavedomosť, dochvíľnosť, ambicióznosť
vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou.
Práca je časovo flexibilná
Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu
Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie
Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta)
Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity.
V prípade záujmu prosím zasielať životopis na:
Stavebná spoločnosť so sídlom v Kysuckom Novom Meste prijme účtovníka s praxou a nástupom ihneď.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
•Podvojné účtovníctvo
•Prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov
•Ostatná súvisiaca agenda
Bližšie informácie v prípade záujmu telefonicky alebo v správe.
Tel. č.:
Ponúkam prácu v oblasti ekonómie, účtovníctva.
Podmienky:
- VŠ ekonomická fakulta – najlepšie so zameraním na účtovníctvo
- minimálne 1 rok praxe na obdobnej pozícii
- skúsenosť s rekonštrukciami účtovníctva veľkou výhodou
- samostatnosť, kreativita, analytické myslenie
- dobré komunikačné schopnosti (príjemné vystupovanie)
- obchodný duch, skúsenosť s predajom služieb vítaná
- ochota pracovať on-line
- vlastný notebook + telefón
Náplň práce:
- učtovná a daňová agenda
- účtovanie, rekonštrukcia účtovníctva, komunikácia s daňovým úradom,
-obchodná činnosť – akvizícia nových klientov
Mzda dohodou na uvedenom telefónnom čísle alebo maile.
Pre koho je práca vhodná?
Práca je vhodná popri zamestnaní, ideálna počas MD alebo RD, brigádne
Benefity
- 13.ty plat
- Relax pass
- Bonusy/prémie
- Kariérny rast
- veľmi fexibilný pracovný čas
Nástup:
- Od 1.9.2023, prípadne dohodou
Záujemcov prosíme, aby nás kontaktovali mailom na nikol.zec@ alebo telefonicky na telefónnom čísle , kde poskytneme viac informácii o ponúkanej pracovnej pozícii.
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1500 €, okrem odvodov nemáte žiadne iné náklady
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis prosím poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Rád komunikuješ s ľuďmi, máš užívateľskú znalosť práce s PC, hľadáš zaujímavú a rôznorodú pracovnú príležitosť? Ak áno, tak hľadáme práve teba.
Práca v obchodno-ekonomickej spoločnosti zameraná na prácu s informáciami, kontrolu existujúcich riešení, komunikáciu s klientom, a napĺňanie finančných potrieb zákazníkov s možnosťou kariérneho postupu a home office spôsobu fungovania.
Náplň práce:
-práca s PC
-komunikácia
-práca s databázami
-spracovanie žiadostí
-tvorba projektov
Výhody:
-komplexné bezplatné zaškolenie
-nástup bez skúšobnej doby
-mladý dynamický kolektív a množstvo akcií
-garantovaný kariérny rast
-možnosť home office fungovania/ online fungovania
-hlavná/vedľajšia pracovná činnosť
-vhodné aj pre absolventov stredných a vysokých škôl, či osôb na RD
-vhodné aj ako privýrobok
Pôsobenia: Pezinok, Bratislava, Trnava, Nitra a neustále rozširovanie pobočiek do ďalších miest na Slovensku.
Zašlite nám svoj životopis s fotografiou na emilovú adresu: pracabrigadamk@
Následne Vás budeme kontaktovať s termínom pracovného pohovoru.