Ponuka práce administratívny pracovník
Kategória:
Administratíva
Spoločnosť Capitol a.s ponúka prácu administratívny pracovník Štúrovo,Komárno,Bratislava,Trenčín a Nové Zámky.
Náplň práce vypracovávanie zmlúv,podpora obchodu.
Príjem 1000€
Náplň práce vypracovávanie zmlúv,podpora obchodu.
Príjem 1000€
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 17.7.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka na komunikáciu so živnostníkmi z Poľska. Jazyk treba ovládať aspoň komunikatívne slovom aj písmom. Pracuje sa v priestoroch kancelárie priamo v Prešove. Pracovná doba je od po-pia od 8:00-16:00.
Čo bude náplňou Vašej práce:
-aktívne hľadanie nových pracovníkov z Poľska na rôzne stavebné práce
-administratíva od začatia práce živnostníka až po ukončenie spolupráce
-komunikácia so živnostníkmi počas trvania projektu
-bežná administratíva na zaznamenávanie činnosti
Mzda môže byť aj vyššia v závislosti od produktivity.
Chorvátsky/Ukrajinský jazyk výhodou
Spoločnosť z Vysokých Tatier ponúka prácu administrativneho pracovníka v oblasti správy bytových domov na čiastočný pracovný úväzok. Činnosť je vykonávaná na základe zákona č.182/1993 Z.z.
Požadujeme skúsenosti v danej problematike. Platové ohodnotenie podľa zručností.
Náplň práce:
- vedenie účtovníctva domov
- distribúcia zálohových predpisov a vyúčtovaní
- príprava domových schôdzí
- riešenie podnetov, komunikácia s vlastníkmi
Možnosť práce z domu.
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office.
Ide o prácu najmä pre ženy.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
- nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu,
- vlastné auto je výhodou.
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (08:00 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office),
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.
Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@
V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle:
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Spoločnosť TOPNAD, a.s. hľadá administratívneho pracovníka s Anglickým jazykom (úroveň aspoň B2) pre zabezpečenie štatistických výkazov Intrastat.
Práca aj na polovičný úväzok
Náplň práce:
- aktívna komunikácia so zákazníkmi
- štatistické výkazy Intrastat
- administratívné práce
Znalosť colnej problematiky výhodou!
Práca je možná aj z domu.
Vaše životopisy zasielajte na:
r.jancovic@