bazár, predaj, inzercia, predám

Ponúkam prácu v poisťovníctve

Kategória: Administratíva

Ponúkam prácu v stabilnej firme na TPP. Miesto pôsobenia Poprad alebo Stará Ľubovňa.
Ponúkam prácu v poisťovníctve
Podobné inzeráty
Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne? Tak ste na správnom mieste! Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí. Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy. Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou. Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu. Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra. Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás! Zamestnanecké výhody, benefity Menší "rodinný" kolektív Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup Flexibilný pracovný čas Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra) Neplatíte žiadne poplatky za licenciu Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu) Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov. Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku. Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu. Požiadavky na zamestnanca Microsofr Word, Excel - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti:3 Počet rokov praxe:3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup - obchodné zručnosti Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Bardejov - administratívny pracovník - nutný poľský jazyk
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove. Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office. Ide o prácu najmä pre ženy. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU! - ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou, - nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu, - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň (08:00 - 16:00), - príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office), - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@ V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle: Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Hľadám prácu
Dobrý deň, hľadám prácu v oblasti administratívy, colno-deklaračných služieb, práca umožňujúca home-office,asistenčné práce v kancelárii... pozícia asistentky,sekretárky, manažérky(poprípade Vami ponúknutú prácu).Som flexibilná,zodpovedná,rýchlo a rada sa učím novým veciam.V prípade potreby nemám problém vycestovať na služobné cesty. Uprednostňujem prácu na TPP. Nástup možný od 9/2023(poprípade dohodou) Za akúkoľvek ponuku ďakujem
Hľadám si vedľajšiu prácu (iba HOME OFFICE)
Hľadám si vedľajšiu prácu ako privyrobenie popri hlavnému zamestnaniu. NEHĽADÁM ŽIADNE: - predaje (kozmetiky, výživových doplnkov atď.) - vypĺňanie dotazníkov/prieskumov/ankiet - telefonický support (call centrá a pod.) - poisťovníctvo ani nič, čo treba ľuďom núkať aby ste z nich mali províziu - ani žiadne podvodné činnosti, kde si treba niečo stiahnuť/klikať/pozerať videá/naháňať lajky a pod. Som spoľahlivá, seriózna, zodpovedná, a preto hľadám rovnako serióznu ponuku. Čo teda hľadám? Ideálne nejakú nekomplikovanú administratívnu prácu, ktorá vám zbytočne berie čas, no je nutné ju urobiť, a zároveň ju bez problémov viete zveriť niekomu ďalšiemu. Vyštudovala som právnickú fakultu, ale netrvám na tom, aby náplň práce bola nutne v tejto oblasti. Ovládam Word, Excel a pôsobím aj v oblasti scenáristiky, takže veľmi rada pomôžem v korektúre gramatiky či štylistiky v rámci slovenského jazyka, prípadne preložím stredne náročné texty z angličtiny do slovenčiny (napríklad titulky pod videá). Mám tiež skúsenosti s písaním článkov a pomerne kreatívnu myseľ. Mám záujem iba o prácu, ktorú môžem robiť z domu, a ktorej vykonávanie si budem vedieť flexibilne plánovať poďla môjho času. Na určitých časových kritériách a deadlineoch sa samozrejme vieme dohodnúť. Kontaktujte ma prosím mailom. Vopred ďakujem za vaše ponuky.
práca
ponuknite pracujem v automobilovom priemysle už 20 rokov ako prijímací technik , príjem zákazok , komunikácia so zákazníkmi , objednávanie náhradných dielov, fakturacia , komunikacia s poisťovňami ohľadom poistných udalostí , evidencia vozidiel v rpzv , vedenie skladového hospodarstva , príprava podkladov pre učtovníctvo. Svoju prácu ponúkam z dôvodu že mi môj terajší zamestnávatel oznámil , že so servisom končí a nemá už pre mňa prácu. Svoju prácu vykonávam zodpovedne s maximálnym prístupom ku zákazníkom a rešpektom ku zamestnávateľovi. Ďakujem za každú ponuku kontakt
Pomocný asistent v kancelárii vs.tipér
Do nášho servisu hľadáme multifunkčnú osobu, ktorá ma rada dynamickú prácu a je zodpovedná. Miesto výkonu práce je Malé Zálužie, pracovná doba Pondelok-Piatok, od 9-17hod. Nejedná sa o úplne kancelársku prácu občas treba vybehnúť aj do terénu a zariadiť veci na pokyn vedúceho. PODMIENKOU JE VODIČSKÝ PREUKAZ SK.B! Tvoja práca v kancelárii bude spočívať v -hľadaní áut vhodných na kúpu(za každé nájdené auto, ktoré kúpime ťa čaká provízia) - inzercia áut na portáloch (vytvorenie inzerátu) - pomocné práce v administratíve Tvoja práca v teréne: -nákupy, poslanie pošty, atď. -fotenie áut -keď bude potrebné ísť pre auto budeš druhým šoférom Pokiaľ Ťa naša ponuka zaujala určite sa ozvi, nudiť sa v práci rozhodne nebudeš, naučíš sa kopec nových vecí/zaškolenie je samozrejmosťou. Nejedená sa o brigádu, ale o dlhodobú prácu na pracovný pomer. Jediné čo vyžadujeme je chuť pracovať, svižné pracovné tempo, nebáť sa nových vecí :-) Práca je vhodná skôr pre mužov. Všetky ostatné informácie poskytneme na osobnom pohovore, prosím kontakt výhradne telefonicky na SMS reagovať nebudeme. Ďakujeme.