Ponúkam účtovné a mzdové služby
Kategória:
Financie a ekonomika
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, miezd a personalistiky. Samozrejmosťou je spracovanie účtovnej závierky a daňového priznania právnických aj fyzických osôb.
Myslím si, že lokalita v dnešnej digitálnej dobe už nezohráva rolu, čiže klientom sa môžete stať aj VY .
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať!
Myslím si, že lokalita v dnešnej digitálnej dobe už nezohráva rolu, čiže klientom sa môžete stať aj VY .
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať!
Podobné inzeráty
Poskytujeme účtovné služby v jednoduchom a podvojnom účtovníctve pre SZČO a S.R.O., prípadne OZ, NO a pod.
Účtovníctvo vedieme v systéme MK-SOFT. Vykonávame:
- štandardné účtovné služby
- mzdy a styku s finančným úradom a poisťovňami.
- daňové priznania FO - typ A/B a PO
- optimalizáciu daňového základu
- podnikateľské poradenstvo a finančné sprostredkovanie
Účtujeme cenu dohodou, resp. v závislosti podľa počtu účtovných položiek.
Mám 40r a dlhoročné skúsenosti s prácou asistentky, ekonómky, personalistky aj mzdárky. Mám VŠ ekonomickú, ovládam rôzne účtovné aj mzdové programy - KROS,Pohoda,Refis.. Som samostatná, flexibilná a rýchlo sa učím. Hľadám prácu na TPP/čiastočný úväzok/živnosť v BA a okolí. Ponúknite.
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdovej agendy, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov, DPH, daň z motorových vozidiel, účtovné závierky pre malé a stredné firmy a živnostníkov. Ponúkam profesionalitu a diskrétnosť. Cena dohodou.
Hľadám šikovného, ambiciózneho, flexibilného a dochvíľneho kolegu, ktorý sa nebojí výziev, na vedenie podvojného účtovníctva a skladového hospodárstva
- evidencia a účtovanie dodávateľských faktúr
- monitorovanie záväzkov
- účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, mzdy
- mesačné a ročné účtovné závierky
- spracovanie daňového priznania k DPH
- zodpovednosť za správnosť a včasnosť vykonávaných činností
Znalosť programu Pohoda vítaná
Ponúkam komplexné spracovanie miezd a personálnej agendy externým spôsobom.Nestaráte sa o nič.Od prihlásenia zamestnanca až po zápočtový list.Od vystavenia výkazu pre SP,ZP,DU až po prípravu príkazov na úhradu. Cena dohodou.
Našu firmu tvorí tím mladých a cieľavedomých ľudí, ktorí majú viacročné skúsenosti.
Každodenne riešime zaujímavé situácie, ktoré nastanú v logistickom svete.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) - s týmito úkonmi pomáha asistentka
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov - taktiež výpomoc asistentky
-spracovanie našej štatistiky - s pomocou asistentky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Zamestnanecké výhody, benefity
Účtovník/čka nepracuje sama, pri určitých úkonoch (zakladanie faktúr, skenovanie bločkov, zakladanie štatistík a pod.) je výpomocná asistentka.
-prispevok na šport, stravu a iné.
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, ekonomika, matematika
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac
všetko je samozrejme o vzájomnej dohode
Ak máš rád/a zaujímavú a nie nudnú prácu, tak naša firma je pre teba tá správna voľba